Mor un home escanyat amb un tros de carn en Sagunt

Filet de porc a la cervesa

L’home va decidir menjar un tros de carn que li va costar la vida | Albert Vilas

Este dimecres passat, a una hora que no ha transcendit, un home ha mort en Sagunt com a conseqüència d’haver-se menjat un tros de carn i haver-se-li quedat atrapat en la gola. L’home, que vivia amb un company de pis en la zona del Port de Sagunt, estava a soles en el moment que es va escanyar amb la carn i va deixar de respirar.

 

Segons avança el diari ‘Levante’, el seu company havia eixit a prendre un café quan la víctima va decidir menjar alguna cosa. Però quan va tornar, es va trobar el seu company en terra. En eixe moment, va tocar a Emergències i se li va enviar una ambulància de Suport Vital Bàsic. Amb tot, una volta va arribar l’atenció mèdica, només van poder que certificar la seua mort, ofegat a causa del tros de carn.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dansa València reforça la seua projecció internacional amb un centenar d’agents culturals

Dansa València convertirà la ciutat en un punt de trobada clau per a la dansa entre el 15 i el 19 d'abril, amb un centenar de professionals, aliances europees i un ampli programa formatiu i divulgatiu.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació d'empreses, amb 1.772 noves societats i la millor dada de la sèrie històrica per a eixe mes.

Detingut a Alacant un fugitiu que va apunyalar als seus exsuegros a Màlaga amb un matxet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 43 anys en crida i cerca per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes d'allunyament i requisitòries judicials.

El Parc Central d’Alacant integrarà la ciutat amb un gran pulmó verd sobre les vies del tren

El futur Parc Central d'Alacant crearà un corredor verd de 200.000 metres quadrats i 2.100 metres lineals sobre les vies del tren, amb una inversió pública de 420 milions per a eliminar la històrica barrera ferroviària i connectar barris hui separats.

El projecte del Parc Central dividix a l’oposició entre l’optimisme del PSOE i els dubtes de Compromís, EU-Podem i Vox

L'anunci del projecte del Parc Central a Alacant desperta entusiasme en el PSOE, mentres Compromís i EU-Podem expressen recels i Vox es desmarca amb dures crítiques a l'acte i al ministre de Transports.

Detingut a Alacant un fugitiu per apunyalar als seus exsuegros a Màlaga

La Policia Nacional va detindre a Alacant a un home de 43 anys buscat per apunyalar amb un matxet als pares de la seua exparella a Màlaga, després d'acumular diverses ordes judicials i policials.

Eray Cömert patix una lesió abdominal i sembra dubtes en la defensa del València

Eray Cömert patix una lesió en la musculatura abdominal després d'un colp davant l'Elx i s'unix a la baixa de Unai Núñez, deixant a César Tárrega com a únic central disponible del València.

El València aconseguirà els 3.000 partits en Primera enfront del Mallorca

El València CF arribarà als 3.000 partits en Primera Divisió en el seu pròxim dol de Lliga davant el Mallorca, una fita que consolida al club com un dels històrics del futbol espanyol.