13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Mor un home escanyat amb un tros de carn en Sagunt

Filet de porc a la cervesa

L’home va decidir menjar un tros de carn que li va costar la vida | Albert Vilas

Este dimecres passat, a una hora que no ha transcendit, un home ha mort en Sagunt com a conseqüència d’haver-se menjat un tros de carn i haver-se-li quedat atrapat en la gola. L’home, que vivia amb un company de pis en la zona del Port de Sagunt, estava a soles en el moment que es va escanyar amb la carn i va deixar de respirar.

 

Segons avança el diari ‘Levante’, el seu company havia eixit a prendre un café quan la víctima va decidir menjar alguna cosa. Però quan va tornar, es va trobar el seu company en terra. En eixe moment, va tocar a Emergències i se li va enviar una ambulància de Suport Vital Bàsic. Amb tot, una volta va arribar l’atenció mèdica, només van poder que certificar la seua mort, ofegat a causa del tros de carn.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda la directora d’una guarderia a Algemesí per presumpte maltractament a menors

La Policia Nacional ha detingut a la directora d'una guarderia d'Algemesí per presumpte maltractament habitual i vexacions a menors. Després de declarar, ha quedat en llibertat provisional amb mesures que li impedixen tot contacte amb els xiquets del centre.

La Generalitat destina 2,16 milions a la modernització integral del port Nou Fontana de Xàbia

La Generalitat impulsa una inversió de 2,16 milions per a renovar el port Nou Fontana de Xàbia. El pla, en dos fases, modernitza instal·lacions, servicis i accessos en 15 mesos.

Pérez Llorca demana declarar zona catastròfica després del temporal Harry i exigix competències de litoral

El Consell ha sol·licitat al Govern la declaració de zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit a transferir a la Generalitat la gestió del litoral.

El Govern veu inacceptable que Feijóo carregue contra la gestió estatal de la DANA

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha defés que Aemet i la Confederació Hidrogràfica del Xúquer van emetre avisos clars i disponibles durant la DANA. La rèplica arriba després de la intervenció de Feijóo en la comissió que investiga la tragèdia del 29 d'octubre de 2024.

Torres crida a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult d'una regidora en un míting del PSOE i ha demanat frenar la degradació democràtica amb diàleg. També ha alertat de la polarització i ha defés respondre al crit amb arguments.

Feijóo condemna els insults d’una edil del PP a Pedro Sánchez

El líder del PP ha afirmat que, per descomptat, reprova les paraules d'una regidora que va insultar a Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Després de comparéixer en la comissió de la DANA, ha defés les seues respostes i ha criticat a ERC i Bildu.

La propietària de la guarderia d’Algemesí queda en llibertat amb mesures per presumpte maltractament a menors

La propietària, de 55 anys, va ser detinguda i ha quedat en llibertat provisional amb prohibició d'acostar-se als menors, acudir al centre i treballar amb xiquets. La causa està oberta per presumptes maltractaments habituals i vexacions injustes.

Feijóo i Rufián xoquen per la DANA entre insults i acusacions de mentir

La comissió d'investigació de la DANA en el Congrés ha viscut un enfrontament entre Feijóo i Rufián, amb encreuaments de retrets, desqualificacions i acusacions de mentir. El xoc ha elevat la tensió i ha desplaçat el debat de fons sobre la gestió de la DANA.