Un home mor ofegat després de llançar-se a l’aigua per a salvar al seu gos a Orihuela

 

Aquest dimarts al matí, un home de 57 anys va morir ofegat en la costa de Cap Roig, en la zona d’Orihuela-Costa (Alacant), després de llançar-se a l’aigua per a intentar salvar al seu gos, que havia caigut a una zona rocosa, tal com ha informat EFE.

 

Segons testimonis del succés, l’home, de nacionalitat espanyola, no va dubtar a ficar-se a l’aigua per a rescatar a la seua mascota i ja no va poder eixir a flotació, romanent sota la mar diversos minuts.

 

Un agent de la Policia Local va rescatar a la víctima, i encara que li va practicar les maniobres de reanimació cardiopulmonar, no va poder fer res per salvar la seua vida. Tampoc una dotació del SAMU que es va desplaçar fins al lloc. L’equip mèdic va confirmar la seua defunció. D’altra banda, segons les fonts consultades per EFE, el gos es troba bé.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.