11.9 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Mor un home ofegat en la platja del Pinar de Castelló

 

ACTUALITZAT a les 12 hores. Un home ha mort ofegat este divendres en la platja del Pinar de Castelló, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de la ciutat.

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. També han acudit al lloc agents de la Policia Local de Castelló i de Salvament Marítim.

 

En un primer moment, han sigut els socorristes els que han vist un cos en l’aigua i s’han endinsat en la mar per a traure el cos de l’home inconscient. Un dels socorristes, en vore que l’home no tenia pols ni respiració, ha començat a fer-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que han arribat els efectius del SAMU.

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 50 anys, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida, ja havia mort, pel que no han arribat a traslladar-lo a l’hospital.

 

Per la seua banda els agents de la Policia Local han fet una priemra investigació sobre la identitat de la persona, ja que fins a eixe moment anava indocumentada i no estava acompanyada de ningú més. Més tard, han trobat les pertinences de l’home en la platja, però cap document, pel que la investigació ha quedat en mans de la Policia Nacional.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs