Mor un home ofegat en la platja del Pinar de Castelló

 

ACTUALITZAT a les 12 hores. Un home ha mort ofegat este divendres en la platja del Pinar de Castelló, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de la ciutat.

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. També han acudit al lloc agents de la Policia Local de Castelló i de Salvament Marítim.

 

En un primer moment, han sigut els socorristes els que han vist un cos en l’aigua i s’han endinsat en la mar per a traure el cos de l’home inconscient. Un dels socorristes, en vore que l’home no tenia pols ni respiració, ha començat a fer-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que han arribat els efectius del SAMU.

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 50 anys, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida, ja havia mort, pel que no han arribat a traslladar-lo a l’hospital.

 

Per la seua banda els agents de la Policia Local han fet una priemra investigació sobre la identitat de la persona, ja que fins a eixe moment anava indocumentada i no estava acompanyada de ningú més. Més tard, han trobat les pertinences de l’home en la platja, però cap document, pel que la investigació ha quedat en mans de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.