Mor un home ofegat en la platja del Pinar de Castelló

 

ACTUALITZAT a les 12 hores. Un home ha mort ofegat este divendres en la platja del Pinar de Castelló, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de la ciutat.

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. També han acudit al lloc agents de la Policia Local de Castelló i de Salvament Marítim.

 

En un primer moment, han sigut els socorristes els que han vist un cos en l’aigua i s’han endinsat en la mar per a traure el cos de l’home inconscient. Un dels socorristes, en vore que l’home no tenia pols ni respiració, ha començat a fer-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que han arribat els efectius del SAMU.

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 50 anys, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida, ja havia mort, pel que no han arribat a traslladar-lo a l’hospital.

 

Per la seua banda els agents de la Policia Local han fet una priemra investigació sobre la identitat de la persona, ja que fins a eixe moment anava indocumentada i no estava acompanyada de ningú més. Més tard, han trobat les pertinences de l’home en la platja, però cap document, pel que la investigació ha quedat en mans de la Policia Nacional.

Últimes notícies

Tres detinguts a Alacant per robar diners amb el mètode del cogoter gràcies a un agent fora de servici

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i una dona, relacionats amb diversos furts de diners a clients de banc a la província d'Alacant, gràcies a la intervenció d'un agent que es trobava fora de servici.

Dotze persones detingudes per vendre roba falsificada en el mercat ambulant de Dénia

La Policia Nacional ha detingut dotze persones que regentaven parades al mercat ambulant de Dénia per vendre roba i complements falsificats, entre ells equipacions esportives de seleccions i clubs de futbol.

Camarero nega qualsevol contacte amb Mazón el dia de la DANA

Susana Camarero, vicepresidenta primera i consellera d’Habitatge i Igualtat, ha assegurat davant la jutgessa que no va tindre cap contacte amb Carlos Mazón ni amb el seu entorn el dia de la DANA i que va entendre que l’emergència la gestionava Salomé Pradas.

La història de Mawj, la xiqueta de Bagdad que ha convertit la guerra en poesia gràcies a la seua mà salvada

El llibre Huella, amb portada de Nacho Duato i impulsat per la Fundació Fernando Fonseca, arreplega 20 poemes amb què l’iraquiana Mawj Majid Al-Obaidi convertix el trauma d’un bombardeig a Bagdad en un relat d’amor, dolor i superació.

El professorat valencià decideix hui si manté la vaga indefinida amb la nova oferta d’Educació

El professorat de l’escola pública valenciana vota hui la proposta d’Educació per posar fi a la vaga indefinida, mentres la concertada viu el seu segon dia de paros.

Les víctimes de la DANA es concentren davant el jutjat de Catarroja durant la declaració de Susana Camarero

Representants de les principals associacions de víctimes de la DANA s'han concentrat davant el jutjat de Catarroja mentres declara com a testimoni la vicepresidenta primera del Consell, Susana Camarero, en una causa per homicidi imprudent de 230 persones.

Cauen tres membres d’un grup de robatoris i estafes al Baix Maestrat

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup criminal amb base al Baix Maestrat i ha detingut tres persones acusades de nombrosos robatoris, estafes i delictes d’usurpació d’identitat al nord de Castelló.

Maig de 2026 va ser el segon més càlid registrat al món, segons Copernicus

El mes de maig de 2026 ha sigut el segon més càlid al planeta des que hi ha registres, amb temperatures rècord a l’atmosfera i als oceans, segons el servei europeu Copernicus.