Mor un home ofegat en la platja del Pinar de Castelló

 

ACTUALITZAT a les 12 hores. Un home ha mort ofegat este divendres en la platja del Pinar de Castelló, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de la ciutat.

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. També han acudit al lloc agents de la Policia Local de Castelló i de Salvament Marítim.

 

En un primer moment, han sigut els socorristes els que han vist un cos en l’aigua i s’han endinsat en la mar per a traure el cos de l’home inconscient. Un dels socorristes, en vore que l’home no tenia pols ni respiració, ha començat a fer-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que han arribat els efectius del SAMU.

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 50 anys, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida, ja havia mort, pel que no han arribat a traslladar-lo a l’hospital.

 

Per la seua banda els agents de la Policia Local han fet una priemra investigació sobre la identitat de la persona, ja que fins a eixe moment anava indocumentada i no estava acompanyada de ningú més. Més tard, han trobat les pertinences de l’home en la platja, però cap document, pel que la investigació ha quedat en mans de la Policia Nacional.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.

Els aliments, begudes i tabac encarixen un 3% interanual a l’abril malgrat la moderació de la inflació

El preu d'aliments, begudes i tabac augmenta un 3% interanual a l'abril mentres la inflació general es modera al 3,2% per l'abaratiment de l'electricitat i les rebaixes fiscals.