14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Mor un home ofegat en la platja del Pinar de Castelló

 

ACTUALITZAT a les 12 hores. Un home ha mort ofegat este divendres en la platja del Pinar de Castelló, segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana i l’Ajuntament de la ciutat.

 

Els fets s’han produït cap a les set de la vesprada, quan el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) cap al lloc dels fets. També han acudit al lloc agents de la Policia Local de Castelló i de Salvament Marítim.

 

En un primer moment, han sigut els socorristes els que han vist un cos en l’aigua i s’han endinsat en la mar per a traure el cos de l’home inconscient. Un dels socorristes, en vore que l’home no tenia pols ni respiració, ha començat a fer-li maniobres de reanimació cardiopulmonar fins que han arribat els efectius del SAMU.

 

L’equip mèdic ha assistit a l’home, de 50 anys, però no ha pogut fer res per salvar-li la vida, ja havia mort, pel que no han arribat a traslladar-lo a l’hospital.

 

Per la seua banda els agents de la Policia Local han fet una priemra investigació sobre la identitat de la persona, ja que fins a eixe moment anava indocumentada i no estava acompanyada de ningú més. Més tard, han trobat les pertinences de l’home en la platja, però cap document, pel que la investigació ha quedat en mans de la Policia Nacional.

Últimes notícies

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.

Rectors demanen prioritzar infraestructures i contractes‑programa en les universitats valencianes

Els rectors valoren l'estabilitat del pla 2026-2029, però reclamen activar el tram d'infraestructures i una política acadèmica amb contractes-programa. La Conselleria defén avanços en 2025 i anuncia l'adaptació plena de la Losu i dos noves lleis autonòmiques.