17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Mor un home en quedar-li atrapat el braç en una empresa d’Onda

 

Este matí de dijous 11 de març, cap a les 10.30 hores, s’ha produït un tràgic accident laboral quan un home de 61 anys ha perdut la vida en caure dins d’una fosa i un braç se li ha quedat atrapat en una màquina. Els fets han tingut lloc en l’empresa ‘Euroace’ de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat Valenciana amb base en la província de Castelló.

 

 

Quan els primers equips mèdics han arribat fins a l’empresa de la localitat, s’han trobat que el treballador estava inconscient, pel que li han fet diferents maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada bàsica. Una volta allí els sanitaris del SAMU, ells han continuat amb la reanimació avançada, però no han obtingut cap resposta, pel que el treballador ha perdut la vida. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Mobilització dels bombers

Fins al lloc dels fets també s’han mobilitzat diferents efectius de bombers del Parc de la Diputació de Castelló, que s’han desplaçat fins a l’empresa d’Onda amb la finalitat de rescatar al treballador, un home de 61 anys. Desafortunadament, la víctima ha mort i els seus servicis no han sigut necessaris.

 

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any
anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.