Mor un home en quedar-li atrapat el braç en una empresa d’Onda

 

Este matí de dijous 11 de març, cap a les 10.30 hores, s’ha produït un tràgic accident laboral quan un home de 61 anys ha perdut la vida en caure dins d’una fosa i un braç se li ha quedat atrapat en una màquina. Els fets han tingut lloc en l’empresa ‘Euroace’ de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat Valenciana amb base en la província de Castelló.

 

 

Quan els primers equips mèdics han arribat fins a l’empresa de la localitat, s’han trobat que el treballador estava inconscient, pel que li han fet diferents maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada bàsica. Una volta allí els sanitaris del SAMU, ells han continuat amb la reanimació avançada, però no han obtingut cap resposta, pel que el treballador ha perdut la vida. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Mobilització dels bombers

Fins al lloc dels fets també s’han mobilitzat diferents efectius de bombers del Parc de la Diputació de Castelló, que s’han desplaçat fins a l’empresa d’Onda amb la finalitat de rescatar al treballador, un home de 61 anys. Desafortunadament, la víctima ha mort i els seus servicis no han sigut necessaris.

 

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any
anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.