11.2 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Mor un home en quedar-li atrapat el braç en una empresa d’Onda

 

Este matí de dijous 11 de març, cap a les 10.30 hores, s’ha produït un tràgic accident laboral quan un home de 61 anys ha perdut la vida en caure dins d’una fosa i un braç se li ha quedat atrapat en una màquina. Els fets han tingut lloc en l’empresa ‘Euroace’ de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una altra del Suport Vital Bàsic (SVB), un metge d’Atenció Primària i un helicòpter medicalitzat de la Generalitat Valenciana amb base en la província de Castelló.

 

 

Quan els primers equips mèdics han arribat fins a l’empresa de la localitat, s’han trobat que el treballador estava inconscient, pel que li han fet diferents maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada bàsica. Una volta allí els sanitaris del SAMU, ells han continuat amb la reanimació avançada, però no han obtingut cap resposta, pel que el treballador ha perdut la vida. Ara, serà l’autòpsia qui determine les causes de la mort.

 

Mobilització dels bombers

Fins al lloc dels fets també s’han mobilitzat diferents efectius de bombers del Parc de la Diputació de Castelló, que s’han desplaçat fins a l’empresa d’Onda amb la finalitat de rescatar al treballador, un home de 61 anys. Desafortunadament, la víctima ha mort i els seus servicis no han sigut necessaris.

 

Entre els mesos de gener i febrer del 2021 en el territori valencià es van registrar un total de 42.509 accidents amb baixa en jornada de treball, amb una disminució de 10.276 casos en relació amb el mateix període de l’any
anterior i que representa una reducció del 19,5%.

 

Pel que fa als sectors, la distribució del total dels accidents és la següent: el sector agrari amb 3.427 casos representa un 8,1%, la indústria amb 9.837 casos representa un 23,1%, la construcció amb 6.646 casos representa un 15,6% i els serveis amb 22.599 casos representa un 53,2%.

Últimes notícies

Així van transcórrer els missatges entre Feijóo i Mazón la nit de la DANA

El lliurament dels missatges d'Alberto Núñez Feijóo completa la seqüència del xat amb Carlos Mazón durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. L'intercanvi reflectix problemes de comunicació, dubtes sobre víctimes i coordinació institucional.

PSOE i Compromís acusen a Feijóo de prioritzar el relat en la dana i demanen la seua dimissió

PSOE i Compromís han carregat contra Feijóo pels missatges enviats a Mazón la nit de la dana, que al seu juí proven que el PP va cuidar el relat i no a les víctimes.

Feijóo va animar a Mazón a liderar la comunicació el 29-O per considerar-la clau

Els WhatsApp aportats al jutjat mostren que Feijóo va instar a Mazón a portar la iniciativa informativa durant la DANA del 29-O i va oferir desplaçar-se immediatament.

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.