Mor un home després de ser rescatat d’un barco en Sueca

 

Un home ha mort este dimarts després de ser rescatat d’un barco en Sueca, en la comarca de la Ribera (València). El rescat s’han produït en una embarcació a l’altura de la platja del Rei del Mareny de Barraquetes, una entitat local menor de Sueca.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha rebut l’avís cap a les 9.40 hores d’este matí i ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) fins a l’aeroport de Manises, en l’Horta de València. Allí ha sigut evacuada la víctima en un helicòpter d’emergències.

 

L’equip mèdic del SAMU li ha fet maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació a l’home, d’edat pel moment desconeguda, però no hi ha hagut cap resposta. L’home ja havia mort. Ara, serà l’autòpsia la que determinarà les causes de la defunció.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.