Mor un home de 72 anys, de Vila-real, als bous d’Almassora

Un home de 72 anys veí de Vila-real ha mort a ‘els bous al carrer’ d’Almassora com a conseqüència d’una agafada que l’ha colpejat contra els barrots d’una de les barreres.

Es tracta de la novena víctima mortal en els esdeveniments taurins celebrats des de començament d’any a la Comunitat Valenciana.

Pel que sembla els fets han passat este dimecres quan l’home caminava pel recinte al costat d’un altre home pel carrer Mare de Déu de la Llum, a prop de l’Església de la Nativitat, i, pel que sembla, s’ha confiat i ha estat aconseguit pel bou que l’ha sorprés, segons han informat fonts municipals.

L’astat li ha cornejat a la part posterior d’una cama, però les pitjors lesions s’han produït en ser copejat contra els barrots del recinte.

Immediatament, després de la intervenció dels col·laboradors taurins i la Policia Local, ha estat traslladat a la infermeria d’Almassora, on ha estat atès per l’equip de sanitaris i el cirurgià i ha estat intubat. Posteriorment ha estat traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló on ha ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) però al cap de poca estona ha mort, segons han informat fonts sanitàries.

L’Ajuntament d’Almassora va acordar ahir la suspensió de tots els actes de les festes del Roser previstos per a la nit de dimecres.

A més, l’alcaldessa, Merche Galí, ha traslladat els seus condols a la família de la víctima i ha convocat un minut de silenci per a este dijous a les 12 hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022

Puente destaca la inversió en els ports espanyols per a reforçar la seua competitivitat

Óscar Puente ha posat en valor el pla Horitzó 2030 de Ports de l'Estat, amb 7.000 milions fins a 2029. Dos terços aniran a modernitzar infraestructures i a millorar accessos, sostenibilitat i digitalització.

Enagás garantix el subministrament de gas a Espanya malgrat la tensió en el Golf

El conseller delegat de Enagás ha assegurat que Espanya no tindrà problemes de subministrament gràcies a la baixa dependència de Catar i a reserves al 58%. Advertix de tensions de preus després de quasi duplicar-se en una setmana, encara que inferiors a 2022.

Carrera, Buenavida, Araújo i Fam entren en la llista d’Espanya per al Premundial de Puerto Rico

Raquel Carrera torna i encapçala una convocatòria continuista per al Premundial de Puerto Rico, amb cinc interiors i forta presència del València Basket. Espanya afronta un calendari exigent amb dos places en joc a més dels Estats Units.

Abascal compara el cas de la regidora del PP de Palència amb el d’Alacant i el titlla de ‘horrible’

Abascal ha equiparat la compra d'una VPO per una regidora del PP a Palència amb les adjudicacions d'Alacant i l'ha titllat de 'horrible'. Ha carregat contra el 'bipartidisme' i les ajudes en campanya que interpreta com 'comprar vots'.

El Llevant atribuïx a l’ajust de 16,2 milions la caiguda del seu límit de gasto a 17,4 milions

LaLiga ha retallat el topall de gasto del Llevant de 35,5 a 17,4 milions després d'aflorar 16,2 milions en pèrdues no registrades. El club queda amb el menor marge de Primera.

Més de 650 assistents analitzen a València els reptes del sector portuari

Més de 650 assistents han participat en la inauguració del primer Congrés Nacional Portuari a València, que durant tres dies aborda els reptes del sector. El pla preveu 7.000 milions fins a 2029 amb focus en descarbonització, connectivitat ferroviària i modernització.

Alacant acollirà a l’octubre tres conferències iberoamericanes de ciència i innovació

El 21 i 22 d'octubre se celebraran a Alacant tres conferències iberoamericanes sobre ciència, tecnologia, innovació i educació superior en el marc de la XXX Cimera.