Mor un home de 72 anys, de Vila-real, als bous d’Almassora

Un home de 72 anys veí de Vila-real ha mort a ‘els bous al carrer’ d’Almassora com a conseqüència d’una agafada que l’ha colpejat contra els barrots d’una de les barreres.

Es tracta de la novena víctima mortal en els esdeveniments taurins celebrats des de començament d’any a la Comunitat Valenciana.

Pel que sembla els fets han passat este dimecres quan l’home caminava pel recinte al costat d’un altre home pel carrer Mare de Déu de la Llum, a prop de l’Església de la Nativitat, i, pel que sembla, s’ha confiat i ha estat aconseguit pel bou que l’ha sorprés, segons han informat fonts municipals.

L’astat li ha cornejat a la part posterior d’una cama, però les pitjors lesions s’han produït en ser copejat contra els barrots del recinte.

Immediatament, després de la intervenció dels col·laboradors taurins i la Policia Local, ha estat traslladat a la infermeria d’Almassora, on ha estat atès per l’equip de sanitaris i el cirurgià i ha estat intubat. Posteriorment ha estat traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló on ha ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) però al cap de poca estona ha mort, segons han informat fonts sanitàries.

L’Ajuntament d’Almassora va acordar ahir la suspensió de tots els actes de les festes del Roser previstos per a la nit de dimecres.

A més, l’alcaldessa, Merche Galí, ha traslladat els seus condols a la família de la víctima i ha convocat un minut de silenci per a este dijous a les 12 hores.

Últimes notícies

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.

Els avistaments de meduses baixen un 20 % tot i un mar més càlid

Els avisos de meduses en les costes espanyoles han disminuït un 20 % en 2026, segons dades de l’app MedusApp, malgrat que la temperatura de la mar ha pujat unes dècimes. Un expert de la Universitat d’Alacant recorda que la calor de l’aigua no determina la seua presència a les platges.

El vent complica l’incendi de Sogorb amb ratxes de més de 30 km/h esta vesprada

Aemet preveu per a esta vesprada ratxes de vent de més de 30 km/h en l’incendi de Sogorb, després d’una nit meteorològicament tranquil·la però sense pluges.

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.