Mor un home de 72 anys, de Vila-real, als bous d’Almassora

Un home de 72 anys veí de Vila-real ha mort a ‘els bous al carrer’ d’Almassora com a conseqüència d’una agafada que l’ha colpejat contra els barrots d’una de les barreres.

Es tracta de la novena víctima mortal en els esdeveniments taurins celebrats des de començament d’any a la Comunitat Valenciana.

Pel que sembla els fets han passat este dimecres quan l’home caminava pel recinte al costat d’un altre home pel carrer Mare de Déu de la Llum, a prop de l’Església de la Nativitat, i, pel que sembla, s’ha confiat i ha estat aconseguit pel bou que l’ha sorprés, segons han informat fonts municipals.

L’astat li ha cornejat a la part posterior d’una cama, però les pitjors lesions s’han produït en ser copejat contra els barrots del recinte.

Immediatament, després de la intervenció dels col·laboradors taurins i la Policia Local, ha estat traslladat a la infermeria d’Almassora, on ha estat atès per l’equip de sanitaris i el cirurgià i ha estat intubat. Posteriorment ha estat traslladat fins a l’Hospital General Universitari de Castelló on ha ingressat a la Unitat de Cures Intensives (UCI) però al cap de poca estona ha mort, segons han informat fonts sanitàries.

L’Ajuntament d’Almassora va acordar ahir la suspensió de tots els actes de les festes del Roser previstos per a la nit de dimecres.

A més, l’alcaldessa, Merche Galí, ha traslladat els seus condols a la família de la víctima i ha convocat un minut de silenci per a este dijous a les 12 hores.

Últimes notícies

Luis Rioja dona tres punts d’or al València i confia que siga l’inici d’una gran temporada

Luis Rioja, autor del gol del triomf del València a Mendizorrotza, destaca el valor dels tres punts i confia que siguen el punt d’inflexió d’una temporada fins ara molt irregular, malgrat arrossegar una lesió complicada al peu.

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.