17.8 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Mor un intern amb Covid-19 de la residència de la Pobla de Vallbona

 

Un intern de la residència la Saleta de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), que era un dels positius per Covid.19 del brot registrat en este centre, ha mort, mentres que els ingressats han passat de tres a deu, segons ha confirmat a EFE l’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia.

 

En esta residència s’han registrat en els últims dies 76 casos positius per coronavirus, 64 de residents (d’un total de 74 residents) i 12 de treballadors, i este dimecres, l’alcalde ha informat de la defunció d’un i de l’ingrés hospitalari d’altres set, dos dilluns passat i cinc més este dimarts.

 

L’alcalde ha lamentat la defunció de l’intern i ha explicat que no havia sigut traslladat a l’hospital per exprés desig de la família, perquè ja estava molt malalt i havia ingressat en la residència per a rebre cures pal·liatives per una altra malaltia.

 

Josep Vicent García ha detallat que, després del garbellat inicial fet per la Conselleria de Sanitat, s’han tornat a realitzar proves PCR als que van donar negatiu i «continuen sent negatius. No s’ha estés el brot», ha precisat. Els interns afectats que són asimptomàtics es troben confinats en una de les plantes de la residència, mentres que en l’altra se situa la resta d’usuaris no malalts de Covid-19.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana va registrar un 0,85% més de naixements en 2025, per davall de la mitjana nacional

La Comunitat Valenciana va augmentar els naixements un 0,85% en 2025, per davall del 0,99% nacional. Amb 35.822 enllumenaments, va aportar el 11,15% del total a Espanya.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros d’ajuda per a famílies de les víctimes de la DANA

El president ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a la província de València. El missatge arriba en la seua primera sessió de control en Les Corts.

El primer ple de l’any de Les Corts Valencianes ha començat amb la presa de possessió d’una nova diputada

El primer ple de l'any i del nou període de sessions ha començat amb la presa de possessió de Raquel Cámara com a nova diputada del PSPV-PSOE, en substitució de Sonia Borruey. La renúncia de Borruey es va produir després del seu nomenament com a directora general de GESPA, un càrrec incompatible amb l'acta.

La Comunitat Valenciana lidera al gener l’augment de passatgers aeris internacionals amb un 7,7%

Espanya va rebre 6,7 milions de passatgers procedents d'aeroports internacionals al gener, un 5,2% més interanual. La Comunitat Valenciana va ser la regió amb major alça, del 7,7%.

Finalitza la guerra en l’obra de teamLab en el Centre d’Art Hortensia Herrero

La instal·lació interactiva 'The World of Irreversible Change' del CAHH ha posat fi a la seua guerra interna després de més de dos dies de combats i obri una fase de regeneració lligada al clima de València.

Detingut l’exmarit de la dona assassinada a Xilxes per infringir l’orde d’allunyament

La Guàrdia Civil ha detingut a l'exmarit per infringir una orde d'allunyament vigent fins a 2027. Els cossos de la dona i la seua filla de 12 anys van ser trobats amb signes de violència i la Policia Judicial investiga.

Tècnics avaluen el retorn dels desallotjats per una solsida a Puçol

Els tècnics municipals revisaran este dimecres les vivendes desallotjades al carrer Sant Pere per a decidir si els veïns poden tornar. No hi ha ferits i 25 persones han sigut reallotjades en un hotel.

Cas Yelmo, Necessitat de canvis legals per a ‘les altres llengües’

Leo Giménez es lingüista y reclama un reforç legal del pluralisme lingüístic i del dret d’usar el valencià sense que això supose traves