17.9 C
València
Dijous, 6 novembre, 2025

Mor un intern amb Covid-19 de la residència de la Pobla de Vallbona

 

Un intern de la residència la Saleta de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), que era un dels positius per Covid.19 del brot registrat en este centre, ha mort, mentres que els ingressats han passat de tres a deu, segons ha confirmat a EFE l’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia.

 

En esta residència s’han registrat en els últims dies 76 casos positius per coronavirus, 64 de residents (d’un total de 74 residents) i 12 de treballadors, i este dimecres, l’alcalde ha informat de la defunció d’un i de l’ingrés hospitalari d’altres set, dos dilluns passat i cinc més este dimarts.

 

L’alcalde ha lamentat la defunció de l’intern i ha explicat que no havia sigut traslladat a l’hospital per exprés desig de la família, perquè ja estava molt malalt i havia ingressat en la residència per a rebre cures pal·liatives per una altra malaltia.

 

Josep Vicent García ha detallat que, després del garbellat inicial fet per la Conselleria de Sanitat, s’han tornat a realitzar proves PCR als que van donar negatiu i «continuen sent negatius. No s’ha estés el brot», ha precisat. Els interns afectats que són asimptomàtics es troben confinats en una de les plantes de la residència, mentres que en l’altra se situa la resta d’usuaris no malalts de Covid-19.

Últimes notícies

Víctima de la DANA davant el Congrés assegura que va ser catàstrofe política i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA de 2024 a València ha sostingut davant la comissió parlamentària que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts

El president en funcions ha registrat un escrit per a intervindre l'11 de novembre i explicar les actuacions després de la riuada. El Govern central no preveu acudir a la comissió malgrat les citacions.

El Vila-real s’embossa davant el Pafos al descans (0-0)

El Vila-real domina en Pafos però marxa al descans amb 0-0, després d'un inici amb dos ocasions clares de Mikautadze i Gueye. L'equip xipriota va aconseguir frenar el ritme i contindre les arribades.

Víctima de la DANA a València la definix com a ‘catàstrofe política’ i demana responsabilitats

Una afectada per la DANA en la V30 ha sostingut davant la comissió del Congrés que la tragèdia no va ser natural, sinó política, i ha reclamat depurar responsabilitats.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze davant un Pafos amb David Luiz en la saga

Sergi Cardona, Dani Parejo i Ayoze Pérez tornen a l'onze del Vila-real per a la quarta jornada de la Lliga de Campions. El Pafos alinea a David Luiz com a líder de la seua defensa.

Cardona, Parell i Ayoze tornen a l’onze del Vila-real davant un Pafos amb David Luiz en la saga

El Vila-real introduïx canvis respecte a l'últim partit de Lliga: tornen Cardona, Parell i Ayoze. El Pafos alinea a David Luiz com a cap de la seua defensa.

Carlos Mazón demana comparéixer en la comissió de la DANA en Les Corts

Carlos Mazón ha sol·licitat intervindre l'11 de novembre en la comissió d'investigació de la DANA en Les Corts per a detallar l'actuació de la Generalitat. La seua oferta contrasta amb la negativa anunciada per membres del Govern central a acudir.

La Fiscalia demana presó per a dos exediles pel cas dels endolls a Benidorm

La Fiscalia sol·licita 6,5 anys de presó i 15,5 d'inhabilitació per a dos exconcejales i altres sis persones per presumptes contractacions irregulars a Benidorm. El juí, amb set sessions i fins a 32 declaracions, comença el 6 de novembre.