Mor un intern amb Covid-19 de la residència de la Pobla de Vallbona

 

Un intern de la residència la Saleta de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), que era un dels positius per Covid.19 del brot registrat en este centre, ha mort, mentres que els ingressats han passat de tres a deu, segons ha confirmat a EFE l’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia.

 

En esta residència s’han registrat en els últims dies 76 casos positius per coronavirus, 64 de residents (d’un total de 74 residents) i 12 de treballadors, i este dimecres, l’alcalde ha informat de la defunció d’un i de l’ingrés hospitalari d’altres set, dos dilluns passat i cinc més este dimarts.

 

L’alcalde ha lamentat la defunció de l’intern i ha explicat que no havia sigut traslladat a l’hospital per exprés desig de la família, perquè ja estava molt malalt i havia ingressat en la residència per a rebre cures pal·liatives per una altra malaltia.

 

Josep Vicent García ha detallat que, després del garbellat inicial fet per la Conselleria de Sanitat, s’han tornat a realitzar proves PCR als que van donar negatiu i «continuen sent negatius. No s’ha estés el brot», ha precisat. Els interns afectats que són asimptomàtics es troben confinats en una de les plantes de la residència, mentres que en l’altra se situa la resta d’usuaris no malalts de Covid-19.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.