15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mor un intern amb Covid-19 de la residència de la Pobla de Vallbona

 

Un intern de la residència la Saleta de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), que era un dels positius per Covid.19 del brot registrat en este centre, ha mort, mentres que els ingressats han passat de tres a deu, segons ha confirmat a EFE l’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia.

 

En esta residència s’han registrat en els últims dies 76 casos positius per coronavirus, 64 de residents (d’un total de 74 residents) i 12 de treballadors, i este dimecres, l’alcalde ha informat de la defunció d’un i de l’ingrés hospitalari d’altres set, dos dilluns passat i cinc més este dimarts.

 

L’alcalde ha lamentat la defunció de l’intern i ha explicat que no havia sigut traslladat a l’hospital per exprés desig de la família, perquè ja estava molt malalt i havia ingressat en la residència per a rebre cures pal·liatives per una altra malaltia.

 

Josep Vicent García ha detallat que, després del garbellat inicial fet per la Conselleria de Sanitat, s’han tornat a realitzar proves PCR als que van donar negatiu i «continuen sent negatius. No s’ha estés el brot», ha precisat. Els interns afectats que són asimptomàtics es troben confinats en una de les plantes de la residència, mentres que en l’altra se situa la resta d’usuaris no malalts de Covid-19.

Últimes notícies

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.