Mor un intern amb Covid-19 de la residència de la Pobla de Vallbona

 

Un intern de la residència la Saleta de la Pobla de Vallbona, en el Camp de Túria (València), que era un dels positius per Covid.19 del brot registrat en este centre, ha mort, mentres que els ingressats han passat de tres a deu, segons ha confirmat a EFE l’alcalde de la localitat, Josep Vicent Garcia.

 

En esta residència s’han registrat en els últims dies 76 casos positius per coronavirus, 64 de residents (d’un total de 74 residents) i 12 de treballadors, i este dimecres, l’alcalde ha informat de la defunció d’un i de l’ingrés hospitalari d’altres set, dos dilluns passat i cinc més este dimarts.

 

L’alcalde ha lamentat la defunció de l’intern i ha explicat que no havia sigut traslladat a l’hospital per exprés desig de la família, perquè ja estava molt malalt i havia ingressat en la residència per a rebre cures pal·liatives per una altra malaltia.

 

Josep Vicent García ha detallat que, després del garbellat inicial fet per la Conselleria de Sanitat, s’han tornat a realitzar proves PCR als que van donar negatiu i «continuen sent negatius. No s’ha estés el brot», ha precisat. Els interns afectats que són asimptomàtics es troben confinats en una de les plantes de la residència, mentres que en l’altra se situa la resta d’usuaris no malalts de Covid-19.

Últimes notícies

Els afectats pels incendis de La Vall d’Uixó no hauran d’anar als jutjats si tenen dificultats

El TSJ de la Comunitat Valenciana ha acordat eximir fins al 29 de juliol les persones afectades per evacuacions i restriccions de mobilitat per l’incendi de La Vall d'Uixó de l’obligació d’acudir als jutjats si tenen dificultats per desplaçar-se.

El Valencia Basket incorpora Wildens Leveque i el cedix a l’Hestia Menorca

El Valencia Basket ha fitxat el pívot Wildens Leveque per tres temporades i l’ha cedit per a la pròxima campanya a l’Hestia Menorca de Primera FEB.

Aagesen alerta del risc extrem d’incendis i carrega contra els bulos sobre els focs

Sara Aagesen reclama prudència davant un risc molt alt d’incendis per la possible quarta ona de calor i critica com una irresponsabilitat política els bulos sobre l’origen dels focs.

Onda prohibix beure i cuinar amb l’aigua de l’aixeta fins que siga segura

L’Ajuntament d’Onda ha prohibit beure i cuinar amb l’aigua de la xarxa per precaució arran de l’incendi de La Vall d’Uixó, i només permet l’ús per a higiene i neteja fins que les anàlisis garantisquen que és segura.

La jutgessa de la DANA crida a declarar com a testimoni Martínez Mus

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha acordat citar com a testimoni, encara sense data, el vicepresident tercer del Govern valencià i conseller Vicente Martínez Mus, arran dels missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Consell durant l’episodi de pluges.

València prepara l’arribada de més de 200 obres de Sorolla amb un contracte de transport de 404.000 euros

El Consorci de Museus ha tret a licitació el trasllat de més de 200 obres de Joaquín Sorolla des de la Hispanic Society de Nova York a València, amb un pressupost de 404.236,80 euros i previsió d’inaugurar la col·lecció en gener de 2027 al Museu de la Ciutat.

El jugador de l’Elx Josan Ferrández llegirà el pregó de les Festes d’Elx 2026

L’Ajuntament d’Elx ha triat el futbolista crevillentí de l’Elx CF José Antonio Ferrández ‘Josan’ com a pregoner de les Festes d’Elx 2026, en reconeixement a la seua trajectòria i vincle amb el club i la ciutat.

Les zones cremades pels últims incendis seran declarades àrees greument afectades

El Govern central ha anunciat que aprovarà un reial decret llei per declarar zones greument afectades per emergències de protecció civil les àrees cremades pels últims incendis, inclosa La Vall d'Uixó. Després de l’aprovació, s’activarà la coordinació amb institucions i ajuntaments per avaluar danys i impulsar la recuperació.