10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mor als 73 anys Ivana Trump, la primera esposa de Donald Trump


Ivana Trump, la primera esposa de l’expresident estatunidenc Donald Trump i mare de tres dels seus fills, ha mort als 73 anys, segons va comunicar aquest dijous el magnat a través de la seua xarxa social.
Estic trist d’informar als qui l’estimaven, que són molts, que Ivana Trump ha mort a la seua casa de la ciutat de Nova York“, va dir Trump, que es va divorciar de l’exmodelo en 1992, en el seu compte de ‘Truth Social’.

L’exmandatari no es va referir a les causes de la defunció, i en el seu lloc va recordar la seua exesposa com una dona “meravellosa i bella” que va portar una “vida genial i inspiradora” i que s’enorgullia dels seus fills.

La família Trump també va emetre un comunicat que van difondre diversos mitjans estatunidencs. “Amb profunda tristesa que anunciem la defunció de la nostra benvolguda mare, Ivana Trump. La nostra mare era una dona increïble: una força en els negocis, una atleta de classe mundial, una bellesa radiant, una mare afectuosa i amiga. Ivana Trump va ser una supervivent“, van expressar.

Ella va fugir del comunisme i va abraçar aquest país”, resaven les següents línies. “Ella va ensenyar als seus fills sobre determinació i duresa, compassió i determinació. La seua mare, els seus tres fills i deu nets li tiraran molt de menys“.


Matrimoni Donald Trump

L’expresident dels EUA va contraure matrimoni amb Ivana Trump el 7 d’abril de 1977, data des de la qual la seua esposa va exercir diversos càrrecs al llarg de la seua carrera dins de les empreses de la família, arribant a crear junts la insígnia del seu imperi: la ‘Trump Tower’.

Per a aquest projecte, Trump va demanar a Ivana que s’encarregara del disseny d’interiors. Per a això, va dotar a la torre de la immensa font daurada present en el vestíbul, i també es va encarregar de seleccionar els materials que es van usar dins de la torre, marbre vermellós i llautó daurat, entre altres.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.