Mor als 73 anys Ivana Trump, la primera esposa de Donald Trump


Ivana Trump, la primera esposa de l’expresident estatunidenc Donald Trump i mare de tres dels seus fills, ha mort als 73 anys, segons va comunicar aquest dijous el magnat a través de la seua xarxa social.
Estic trist d’informar als qui l’estimaven, que són molts, que Ivana Trump ha mort a la seua casa de la ciutat de Nova York“, va dir Trump, que es va divorciar de l’exmodelo en 1992, en el seu compte de ‘Truth Social’.

L’exmandatari no es va referir a les causes de la defunció, i en el seu lloc va recordar la seua exesposa com una dona “meravellosa i bella” que va portar una “vida genial i inspiradora” i que s’enorgullia dels seus fills.

La família Trump també va emetre un comunicat que van difondre diversos mitjans estatunidencs. “Amb profunda tristesa que anunciem la defunció de la nostra benvolguda mare, Ivana Trump. La nostra mare era una dona increïble: una força en els negocis, una atleta de classe mundial, una bellesa radiant, una mare afectuosa i amiga. Ivana Trump va ser una supervivent“, van expressar.

Ella va fugir del comunisme i va abraçar aquest país”, resaven les següents línies. “Ella va ensenyar als seus fills sobre determinació i duresa, compassió i determinació. La seua mare, els seus tres fills i deu nets li tiraran molt de menys“.


Matrimoni Donald Trump

L’expresident dels EUA va contraure matrimoni amb Ivana Trump el 7 d’abril de 1977, data des de la qual la seua esposa va exercir diversos càrrecs al llarg de la seua carrera dins de les empreses de la família, arribant a crear junts la insígnia del seu imperi: la ‘Trump Tower’.

Per a aquest projecte, Trump va demanar a Ivana que s’encarregara del disseny d’interiors. Per a això, va dotar a la torre de la immensa font daurada present en el vestíbul, i també es va encarregar de seleccionar els materials que es van usar dins de la torre, marbre vermellós i llautó daurat, entre altres.

Últimes notícies

Catalá qüestiona que es mantinga la titlla oberta en el topònim de València

L'alcaldessa de València defén que el topònim oficial reflectisca la pronunciació tancada de la e, que és la forma recomanada per l'Acadèmia Valenciana de la Llengua en el seu dictamen.

El Oceanogràfic estrena Medusa Lab, un laboratori obert per a seguir el cicle vital de les meduses

El Oceanogràfic de València ha inaugurat Medusa Lab, un laboratori de reproducció i cultiu de meduses obert al públic que permet seguir en directe les fases inicials del seu cicle vital i reforça la investigació i la sostenibilitat de l'aquari.

Una parada del Mercat Central de València aconseguix quasi 50.000 euros en la subhasta de llocs

L'última subhasta de llocs en els mercats municipals de València marca un rècord amb una parada del Mercat Central adjudicada per quasi 50.000 euros, molt per damunt del seu preu d'eixida. L'Ajuntament destaca que el resultat confirma l'estirada comercial i les inversions recents en la xarxa de mercats.

Una tècnic d’Emergències declara que no es va activar als agents mediambientals el 29-O malgrat la DANA

Una tècnic de prevenció d'incendis del Centre de Coordinació d'Emergències declara davant la jutgessa que el 29 d'octubre no es va activar als agents mediambientals per a vigilar els llits malgrat que el pla d'inundacions estava actiu.

Trànsit preveu més de 1,3 milions de desplaçaments en la Comunitat Valenciana fins al 6 d’abril

La DGT calcula 1.364.820 desplaçaments en la segona fase de l'operació especial de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana i advertix de major mobilitat i risc en carretera.

Aemet amplia l’avís groc per vents de fins a 80 km/h en tota la província de Castelló

Aemet manté actiu l'avís groc per vent en tota la província de Castelló entre hui i demà, amb ratxes que poden aconseguir els 80 km/h a l'interior.

Farmamundi impulsa projectes de benestar i resiliència en lHorta Sud després de la DANA

Farmamundi posa en marxa dos projectes en diversos municipis de lHorta Sud per a reforçar el benestar emocional, la integració social i la resiliència comunitària després de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El Consell prohibix fer foc en zones forestals per Setmana Santa i Pasqua en la Comunitat Valenciana

La Generalitat recorda que entre el 2 i el 13 d'abril queda prohibit l'ús del foc en muntanyes i en una franja de 500 metres al seu voltant en la Comunitat Valenciana, amb la suspensió de totes les cremes autoritzades.