16 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Mor als 73 anys Ivana Trump, la primera esposa de Donald Trump


Ivana Trump, la primera esposa de l’expresident estatunidenc Donald Trump i mare de tres dels seus fills, ha mort als 73 anys, segons va comunicar aquest dijous el magnat a través de la seua xarxa social.
Estic trist d’informar als qui l’estimaven, que són molts, que Ivana Trump ha mort a la seua casa de la ciutat de Nova York“, va dir Trump, que es va divorciar de l’exmodelo en 1992, en el seu compte de ‘Truth Social’.

L’exmandatari no es va referir a les causes de la defunció, i en el seu lloc va recordar la seua exesposa com una dona “meravellosa i bella” que va portar una “vida genial i inspiradora” i que s’enorgullia dels seus fills.

La família Trump també va emetre un comunicat que van difondre diversos mitjans estatunidencs. “Amb profunda tristesa que anunciem la defunció de la nostra benvolguda mare, Ivana Trump. La nostra mare era una dona increïble: una força en els negocis, una atleta de classe mundial, una bellesa radiant, una mare afectuosa i amiga. Ivana Trump va ser una supervivent“, van expressar.

Ella va fugir del comunisme i va abraçar aquest país”, resaven les següents línies. “Ella va ensenyar als seus fills sobre determinació i duresa, compassió i determinació. La seua mare, els seus tres fills i deu nets li tiraran molt de menys“.


Matrimoni Donald Trump

L’expresident dels EUA va contraure matrimoni amb Ivana Trump el 7 d’abril de 1977, data des de la qual la seua esposa va exercir diversos càrrecs al llarg de la seua carrera dins de les empreses de la família, arribant a crear junts la insígnia del seu imperi: la ‘Trump Tower’.

Per a aquest projecte, Trump va demanar a Ivana que s’encarregara del disseny d’interiors. Per a això, va dotar a la torre de la immensa font daurada present en el vestíbul, i també es va encarregar de seleccionar els materials que es van usar dins de la torre, marbre vermellós i llautó daurat, entre altres.

Últimes notícies

Assalten el club de colombicultura de Beniarjó: maten 9 coloms i desapareixen 12

L'Ajuntament condemna l'atac al Club Santa Teresa de Jesús, amb 9 coloms morts i 12 desapareguts. El cas s'ha denunciat i demanen col·laboració.

Catalá acusa a Sánchez de generar expectatives als immigrants sense informació

L'alcaldessa de València ha retret a Pedro Sánchez anunciar una regularització sense detallar el procés. El consistori ha detectat cues i remet a Estrangeria per falta d'instruccions.

Mestalla decidix un passe a semifinals entre València i Athletic

València i Athletic es juguen a partit únic el passe a semifinals a Mestalla, amb baixes sensibles i l'equip local aferrat a la Copa. Corberán ho afronta com una final.

El Govern aprova la Comissió Mixta per a la recuperació per la DANA en la Comunitat Valenciana

El Consell de Ministres ha aprovat la creació d'una Comissió Mixta per a coordinar la recuperació després de la DANA del 29 d'octubre en la Comunitat Valenciana. La primera sessió s'anunciarà en breu i partirà de propostes municipals.

El PP afirma que les víctimes de la DANA compareixeran en la quinta sessió de la comissió

El síndic del PP en Les Corts ha assegurat que les associacions de víctimes de la DANA declararan en la quinta sessió de la comissió autonòmica. Ha comparat el calendari amb el cas del metre i ha acusat l'oposició d'hipocresia, a més de criticar l''espectacle' en el Congrés

Delegats de CCOO en CaixaBank demanen a València millorar el clima laboral i repartir beneficis

Delegats de CCOO s'han concentrat davant la seu social de CaixaBank a València per a reclamar millores en el clima laboral i que els beneficis arriben a la plantilla. Demanen obrir immediatament una taula de diàleg i revisar objectius i retribució variable.

Compromís demana a Barcala enviar a la Policia per a verificar l’ús de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Compromís ha instat l'alcalde Luis Barcala a enviar a la Policia a les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan per a comprovar si les ocupen els seus adjudicataris. El grup exigix a més un ple extraordinari i transparència sobre 6,6 milions d'euros vinculats a la promoció.

La Generalitat intensificarà els controls en l’adjudicació de vivendes socials després del cas d’Alacant

El Consell reforçarà la revisió de visats i crearà una comissió específica després de detectar possibles irregularitats en una promoció d'Alacant.