Mor als 73 anys Ivana Trump, la primera esposa de Donald Trump


Ivana Trump, la primera esposa de l’expresident estatunidenc Donald Trump i mare de tres dels seus fills, ha mort als 73 anys, segons va comunicar aquest dijous el magnat a través de la seua xarxa social.
«Estic trist d’informar als qui l’estimaven, que són molts, que Ivana Trump ha mort a la seua casa de la ciutat de Nova York«, va dir Trump, que es va divorciar de l’exmodelo en 1992, en el seu compte de ‘Truth Social’.

L’exmandatari no es va referir a les causes de la defunció, i en el seu lloc va recordar la seua exesposa com una dona «meravellosa i bella» que va portar una «vida genial i inspiradora» i que s’enorgullia dels seus fills.

La família Trump també va emetre un comunicat que van difondre diversos mitjans estatunidencs. «Amb profunda tristesa que anunciem la defunció de la nostra benvolguda mare, Ivana Trump. La nostra mare era una dona increïble: una força en els negocis, una atleta de classe mundial, una bellesa radiant, una mare afectuosa i amiga. Ivana Trump va ser una supervivent«, van expressar.

«Ella va fugir del comunisme i va abraçar aquest país», resaven les següents línies. «Ella va ensenyar als seus fills sobre determinació i duresa, compassió i determinació. La seua mare, els seus tres fills i deu nets li tiraran molt de menys«.


Matrimoni Donald Trump

L’expresident dels EUA va contraure matrimoni amb Ivana Trump el 7 d’abril de 1977, data des de la qual la seua esposa va exercir diversos càrrecs al llarg de la seua carrera dins de les empreses de la família, arribant a crear junts la insígnia del seu imperi: la ‘Trump Tower’.

Per a aquest projecte, Trump va demanar a Ivana que s’encarregara del disseny d’interiors. Per a això, va dotar a la torre de la immensa font daurada present en el vestíbul, i també es va encarregar de seleccionar els materials que es van usar dins de la torre, marbre vermellós i llautó daurat, entre altres.

Últimes notícies

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha alertat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot a l’interior de València i Castelló.