Mor als 73 anys Ivana Trump, la primera esposa de Donald Trump


Ivana Trump, la primera esposa de l’expresident estatunidenc Donald Trump i mare de tres dels seus fills, ha mort als 73 anys, segons va comunicar aquest dijous el magnat a través de la seua xarxa social.
«Estic trist d’informar als qui l’estimaven, que són molts, que Ivana Trump ha mort a la seua casa de la ciutat de Nova York«, va dir Trump, que es va divorciar de l’exmodelo en 1992, en el seu compte de ‘Truth Social’.

L’exmandatari no es va referir a les causes de la defunció, i en el seu lloc va recordar la seua exesposa com una dona «meravellosa i bella» que va portar una «vida genial i inspiradora» i que s’enorgullia dels seus fills.

La família Trump també va emetre un comunicat que van difondre diversos mitjans estatunidencs. «Amb profunda tristesa que anunciem la defunció de la nostra benvolguda mare, Ivana Trump. La nostra mare era una dona increïble: una força en els negocis, una atleta de classe mundial, una bellesa radiant, una mare afectuosa i amiga. Ivana Trump va ser una supervivent«, van expressar.

«Ella va fugir del comunisme i va abraçar aquest país», resaven les següents línies. «Ella va ensenyar als seus fills sobre determinació i duresa, compassió i determinació. La seua mare, els seus tres fills i deu nets li tiraran molt de menys«.


Matrimoni Donald Trump

L’expresident dels EUA va contraure matrimoni amb Ivana Trump el 7 d’abril de 1977, data des de la qual la seua esposa va exercir diversos càrrecs al llarg de la seua carrera dins de les empreses de la família, arribant a crear junts la insígnia del seu imperi: la ‘Trump Tower’.

Per a aquest projecte, Trump va demanar a Ivana que s’encarregara del disseny d’interiors. Per a això, va dotar a la torre de la immensa font daurada present en el vestíbul, i també es va encarregar de seleccionar els materials que es van usar dins de la torre, marbre vermellós i llautó daurat, entre altres.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.