Mor Jordi Serra, regidor socialista de Dénia y exdiputat de les Corts, amb 41 anys

Jordi Serra

Jordi Serra | Facebook

 

El regidor socialista i exdiputat en les Corts Valencianes, Jordi Serra, ha mort a conseqüència d’una greu malaltia, contra la que portava lluitant durant els últims anys. 

 

El jove, de 41 anys, era regidor pel municipi de Dénia, en la comarca de la Marina Alta d’Alacant, a més de ser gerent en algunes de les empreses municipals del municipi d’Ondara, també en la Marina Alta. 

 

A més de regidor va ser també diputat per les Corts Valencianes, durant la legislatura de 2011 i 2015. En la seua carrera política es va guanyar l’afecte de molts representants de la seua formació.

 

De fet, molts han sigut els representants i agrupacions que han mostrat els seus missatges de condol en les xarxes socials

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els avisos per vent fort a Castelló conclouen este divendres a les 8 del matí

Aemet confirma que este dijous serà l'últim dia de vent fort a la província de Castelló, on s'han registrat ratxes de fins a 110 km/h, i que els avisos acabaran el divendres a les 8 del matí.

El fort vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan de Benicàssim

El festival SanSan cancel·la per motius de seguretat tots els concerts previstos per a la seua jornada inaugural a Benicàssim a causa del fort vent i a l'alerta groga a la província de Castelló. L'organització garantix devolucions per a les entrades de dia i reembossaments proporcionals per als abonaments.

El vent obliga a cancel·lar la primera jornada del festival SanSan a Benicàssim

El festival SanSan de Benicàssim ha cancel·lat tots els concerts previstos per a la primera jornada per les fortes ratxes de vent i prioritzar la seguretat del públic, artistes i personal.

Rescatat en helicòpter un conductor després de caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit

Un conductor és rescatat en helicòpter després d'eixir-se de la via i caure amb el seu cotxe a un barranc a Aielo de Malferit, en la zona de Pont Serrans. El ferit és estabilitzat en el lloc i evacuat fins a la carretera per al seu trasllat sanitari.

El València Basket busca segellar la passada davant el Virtus Bolonya en una Eurolliga al límit

El València Basket visita la pista del Virtus Bolonya amb l'opció de deixar quasi assegurat el seu bitllet a la següent ronda de l'Eurolliga, en una classificació extremadament igualada i amb baixes importants.

Educació activa el protocol d’agressions després de l’atac a una mestra en una escola infantil d’Elda

La Conselleria de Educacion ha activat el protocol d'agressions despues que una mare bufetejara a una mestra de l'escola infantil Almafra d'Elda. L'Ajuntament i la comunitat educativa han condemnat l'atac i expressat el seu suport a la docent.

Tres persones ateses després de l’incendi d’una vivenda a Mislata

Tres persones han resultat afectades en l'incendi d'un pis a Mislata. Dos dones van ser donades d'alta en el lloc i un home de 44 anys va ser traslladat a l'Hospital General de València per inhalació de fum.

Desarticulada a Alacant una xarxa que estafava amb la compravenda de cotxes a particulars i financeres

La Policia Nacional ha desmantellat a Alacant una organització que usava empreses fictícies i testaferros per a adquirir vehicles amb lísing o amb càrregues i revendre'ls a Espanya i altres països europeus, causant perjuís a particulars i entitats financeres.