12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mor un jove de 20 anys després de ser apunyalat pel seu padrastre a Múrcia

Un jove de 20 anys va morir este dissabte a la nit en el barri de la Concepció de Cartagena després de ser apunyalat en el coll pel seu padrastre durant una batussa familiar, segons van confirmar fonts pròximes al cas. La Policia Local del municipi ja ha arrestat al presumpte agressor.

La mare ferida

La mare del jove que ha mort, de 38 anys, també va resultar ferida en tractar de defensar al seu fill durant la discussió i actualment es troba a l’hospital Santa Lucia baix la vigilància psiquiàtrica. Els Serveis Socials ja han estat avisats per a fer-se càrrec de dos xiquets, de 13 i 6 anys, que estaven en el domicili en el moment de la baralla. A un dels menors, fill del supost agressor, se’l va emportar el seu germà major.

112

El Centre de Coordinació d’Emergències 112 de la Regió va rebre, a les 23.13 hores, diverses crides de veïns del carrer Vírgen del Romero del referit barri, que van informar d’una baralla i crits a l’interior d’un domicili i, posteriorment, de l’existència d’un jove greument ferit per arma blanca. Al lloc es van mobilitzar diverses patrulles de la Policia Local, els qui van sol·licitar assistència sanitària per a dos persones, per la qual cosa van acudir també dos unitats mòbils d’emergències amb sanitaris de la Gerència d’Urgències i Emergències Sanitàries 061.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.