Un jove mor ofegat en el riu Xúquer després d’un tall de digestió

 

Un jove de 33 anys, d’origen veneçolà, va morir ofegat aquest diumenge en el riu Xúquer al seu pas per la localitat valenciana de Sumacàrcer, segons han confirmat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i la Conselleria de Sanitat.

 

El succés es va produir cap a les 14.00 hores en el paratge del riu Xúquer del municipi, quan la víctima es va sentir  indisposada. L’home va poder ser portat a la riba i atés pels serveis d’emergència. Tal com pareix, l’home hauria patit un tall de digestió quan estava en l’aigua. Efectius de la Policia Local de Sumacàrcer i dels serveis d’emergències es van desplaçar fins al lloc dels fets, on aquest diumenge a més es congregaven nombroses persones en tractar-se d’una zona turística.

 

Una vegada van rescatar a l’home de l’aigua, el personal d’emergències li va practicar maniobres de reanimació. No obstant això, no van poder salvar-li la vida.

 

Segona víctima mortal del cap de setmana

Es tracta de la segona víctima mortal del cap de setmana. Un home de 87 anys d’edat va morir el dissabte a la platja del Morro de Gos de la localitat d’Orpesa (Castelló), segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Conselleria de Sanitat.

Els serveis d’emergència van rebre un avís que alertava de la presència d’un home surant en l’aigua cap a les 11.00 del matí. L’equip de socorristes de la platja i una unitat del SAMU es va traslladar al lloc. No obstant això, els intents de reanimació no han pogut salvar la vida de la víctima.

Últimes notícies

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU