Un jove mor ofegat en el riu Xúquer després d’un tall de digestió

 

Un jove de 33 anys, d’origen veneçolà, va morir ofegat aquest diumenge en el riu Xúquer al seu pas per la localitat valenciana de Sumacàrcer, segons han confirmat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i la Conselleria de Sanitat.

 

El succés es va produir cap a les 14.00 hores en el paratge del riu Xúquer del municipi, quan la víctima es va sentir  indisposada. L’home va poder ser portat a la riba i atés pels serveis d’emergència. Tal com pareix, l’home hauria patit un tall de digestió quan estava en l’aigua. Efectius de la Policia Local de Sumacàrcer i dels serveis d’emergències es van desplaçar fins al lloc dels fets, on aquest diumenge a més es congregaven nombroses persones en tractar-se d’una zona turística.

 

Una vegada van rescatar a l’home de l’aigua, el personal d’emergències li va practicar maniobres de reanimació. No obstant això, no van poder salvar-li la vida.

 

Segona víctima mortal del cap de setmana

Es tracta de la segona víctima mortal del cap de setmana. Un home de 87 anys d’edat va morir el dissabte a la platja del Morro de Gos de la localitat d’Orpesa (Castelló), segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Conselleria de Sanitat.

Els serveis d’emergència van rebre un avís que alertava de la presència d’un home surant en l’aigua cap a les 11.00 del matí. L’equip de socorristes de la platja i una unitat del SAMU es va traslladar al lloc. No obstant això, els intents de reanimació no han pogut salvar la vida de la víctima.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.