Un jove mor ofegat en el riu Xúquer després d’un tall de digestió

 

Un jove de 33 anys, d’origen veneçolà, va morir ofegat aquest diumenge en el riu Xúquer al seu pas per la localitat valenciana de Sumacàrcer, segons han confirmat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i la Conselleria de Sanitat.

 

El succés es va produir cap a les 14.00 hores en el paratge del riu Xúquer del municipi, quan la víctima es va sentir  indisposada. L’home va poder ser portat a la riba i atés pels serveis d’emergència. Tal com pareix, l’home hauria patit un tall de digestió quan estava en l’aigua. Efectius de la Policia Local de Sumacàrcer i dels serveis d’emergències es van desplaçar fins al lloc dels fets, on aquest diumenge a més es congregaven nombroses persones en tractar-se d’una zona turística.

 

Una vegada van rescatar a l’home de l’aigua, el personal d’emergències li va practicar maniobres de reanimació. No obstant això, no van poder salvar-li la vida.

 

Segona víctima mortal del cap de setmana

Es tracta de la segona víctima mortal del cap de setmana. Un home de 87 anys d’edat va morir el dissabte a la platja del Morro de Gos de la localitat d’Orpesa (Castelló), segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Conselleria de Sanitat.

Els serveis d’emergència van rebre un avís que alertava de la presència d’un home surant en l’aigua cap a les 11.00 del matí. L’equip de socorristes de la platja i una unitat del SAMU es va traslladar al lloc. No obstant això, els intents de reanimació no han pogut salvar la vida de la víctima.

Últimes notícies

Una dutxa intel·ligent catalana competix pels Premis Europeus de Disseny 2026

La dutxa intel·ligent Showee, creada a La Garriga per a persones amb discapacitat i persones majors, és finalista dels Premis Europeus de Disseny 2026 en la categoria d'emprenedors i petites empreses.

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.