Un jove mor ofegat en el riu Xúquer després d’un tall de digestió

 

Un jove de 33 anys, d’origen veneçolà, va morir ofegat aquest diumenge en el riu Xúquer al seu pas per la localitat valenciana de Sumacàrcer, segons han confirmat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i la Conselleria de Sanitat.

 

El succés es va produir cap a les 14.00 hores en el paratge del riu Xúquer del municipi, quan la víctima es va sentir  indisposada. L’home va poder ser portat a la riba i atés pels serveis d’emergència. Tal com pareix, l’home hauria patit un tall de digestió quan estava en l’aigua. Efectius de la Policia Local de Sumacàrcer i dels serveis d’emergències es van desplaçar fins al lloc dels fets, on aquest diumenge a més es congregaven nombroses persones en tractar-se d’una zona turística.

 

Una vegada van rescatar a l’home de l’aigua, el personal d’emergències li va practicar maniobres de reanimació. No obstant això, no van poder salvar-li la vida.

 

Segona víctima mortal del cap de setmana

Es tracta de la segona víctima mortal del cap de setmana. Un home de 87 anys d’edat va morir el dissabte a la platja del Morro de Gos de la localitat d’Orpesa (Castelló), segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Conselleria de Sanitat.

Els serveis d’emergència van rebre un avís que alertava de la presència d’un home surant en l’aigua cap a les 11.00 del matí. L’equip de socorristes de la platja i una unitat del SAMU es va traslladar al lloc. No obstant això, els intents de reanimació no han pogut salvar la vida de la víctima.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.