Un jove mor ofegat en el riu Xúquer després d’un tall de digestió

 

Un jove de 33 anys, d’origen veneçolà, va morir ofegat aquest diumenge en el riu Xúquer al seu pas per la localitat valenciana de Sumacàrcer, segons han confirmat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i la Conselleria de Sanitat.

 

El succés es va produir cap a les 14.00 hores en el paratge del riu Xúquer del municipi, quan la víctima es va sentir  indisposada. L’home va poder ser portat a la riba i atés pels serveis d’emergència. Tal com pareix, l’home hauria patit un tall de digestió quan estava en l’aigua. Efectius de la Policia Local de Sumacàrcer i dels serveis d’emergències es van desplaçar fins al lloc dels fets, on aquest diumenge a més es congregaven nombroses persones en tractar-se d’una zona turística.

 

Una vegada van rescatar a l’home de l’aigua, el personal d’emergències li va practicar maniobres de reanimació. No obstant això, no van poder salvar-li la vida.

 

Segona víctima mortal del cap de setmana

Es tracta de la segona víctima mortal del cap de setmana. Un home de 87 anys d’edat va morir el dissabte a la platja del Morro de Gos de la localitat d’Orpesa (Castelló), segons fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i de la Conselleria de Sanitat.

Els serveis d’emergència van rebre un avís que alertava de la presència d’un home surant en l’aigua cap a les 11.00 del matí. L’equip de socorristes de la platja i una unitat del SAMU es va traslladar al lloc. No obstant això, els intents de reanimació no han pogut salvar la vida de la víctima.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.