Mor l’actor Óscar Sánchez Zafra als 52 anys

L’actor Óscar Sánchez Zafra ha mort este diumenge als 52 anys, tal com ha informat a través de Twitter la Companyia Nacional de Teatre Clàssic (CNTC).

La CNTC ha lamentat “enormement la terrible pèrdua” de l’actor i han assegurat que “durant diversos anys va estar molt vinculat a la companyia” i que “mai li oblidaran“.

<

>
Sánchez havia participat en nombroses obres de teatre com ‘La vida es un sueño‘, ‘La verdad sospechosa‘ o ‘El perro del hortelano‘. A més, d’en pel·lícules taquilleres com ‘Rec’, ‘Rec 2‘, ‘Marsella‘ o ‘El mundo alrededor‘ i sèries com a ‘Bienvenido maestro‘ o ‘Fugitiva‘.

Per part seua, la Unió d’Actors i Actrius també ha lamentat la defunció de l’intèrpret, que va participar en pel·lícules com ‘Rec’, ‘Rec 2’, ‘Marsella’ o ‘El món al voltant’.

 

<

>

 

Missatges a Facebook d’amics i familiars

 

El seu cosí Fran Zafra també li deixava un missatge en Facebook: Hui no tinc ganes de riure, encara que sé que és el que voldries. Te’n vas molt abans de temps i deixes una família i un bon munt d’amics trencats de dolor. Sempre seràs un gran dins i fora de l’escenari, tirarem moltíssim de menys el teu afecte i el teu somriure, esta riallada plena de vida, esta mirada plena d’amor, este infinit talent… No m’esperes prompte cosí, però quan vaja et buscaré. Et vull oncle gran.

Javier Ortiz Arraiza també li deixava estes paraules en Facebook: La paraula que més vegades vaig sentir en boca d’Oscar Zafra va ser “Alegria!”. Per això era tan meravellós tenir-ho en el teu equip. Perquè a més de la seua qualitat com a actor, havia triat comprometre’s amb el més bell de la vida i compartir esta elecció. Així de generós era, encara quan la vida li donés l’esquena. Ara, m’ho imagine com Paula al final de Tres Barrets de copa. Veient els barrets a la vora de l’escena, agafant-los i just quan sembla que es posarà sentimental, llançant-los a l’aire mentre crida “Alegria!” I somrient mentre cau el teló. Fins a sempre Óscar Sanchez Zafra. Et trobarem a faltar. Et continuarem volent. Sempre. Gràcies, company.

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.