Mor l’actor Óscar Sánchez Zafra als 52 anys

L’actor Óscar Sánchez Zafra ha mort este diumenge als 52 anys, tal com ha informat a través de Twitter la Companyia Nacional de Teatre Clàssic (CNTC).

La CNTC ha lamentat «enormement la terrible pèrdua» de l’actor i han assegurat que «durant diversos anys va estar molt vinculat a la companyia» i que «mai li oblidaran«.

<

>
Sánchez havia participat en nombroses obres de teatre com ‘La vida es un sueño‘, ‘La verdad sospechosa‘ o ‘El perro del hortelano‘. A més, d’en pel·lícules taquilleres com ‘Rec’, ‘Rec 2‘, ‘Marsella‘ o ‘El mundo alrededor‘ i sèries com a ‘Bienvenido maestro‘ o ‘Fugitiva‘.

Per part seua, la Unió d’Actors i Actrius també ha lamentat la defunció de l’intèrpret, que va participar en pel·lícules com ‘Rec’, ‘Rec 2’, ‘Marsella’ o ‘El món al voltant’.

 

<

>

 

Missatges a Facebook d’amics i familiars

 

El seu cosí Fran Zafra també li deixava un missatge en Facebook: Hui no tinc ganes de riure, encara que sé que és el que voldries. Te’n vas molt abans de temps i deixes una família i un bon munt d’amics trencats de dolor. Sempre seràs un gran dins i fora de l’escenari, tirarem moltíssim de menys el teu afecte i el teu somriure, esta riallada plena de vida, esta mirada plena d’amor, este infinit talent… No m’esperes prompte cosí, però quan vaja et buscaré. Et vull oncle gran.

Javier Ortiz Arraiza també li deixava estes paraules en Facebook: La paraula que més vegades vaig sentir en boca d’Oscar Zafra va ser «Alegria!». Per això era tan meravellós tenir-ho en el teu equip. Perquè a més de la seua qualitat com a actor, havia triat comprometre’s amb el més bell de la vida i compartir esta elecció. Així de generós era, encara quan la vida li donés l’esquena. Ara, m’ho imagine com Paula al final de Tres Barrets de copa. Veient els barrets a la vora de l’escena, agafant-los i just quan sembla que es posarà sentimental, llançant-los a l’aire mentre crida «Alegria!» I somrient mentre cau el teló. Fins a sempre Óscar Sanchez Zafra. Et trobarem a faltar. Et continuarem volent. Sempre. Gràcies, company.

 

 

 

Últimes notícies

Golejada del Barcelona per a iniciar la Lliga amb un 0-5 a Elx

El Barcelona ha iniciat la defensa del títol amb una contundent victòria per 0-5 al camp de l’Elx, en un partit on ha destacat el potencial ofensiu malgrat no tindre un davanter centre pur. Raphinha, amb un doblet, Adeyemi, Fermín i Gordon, en un debut brillant, han firmat els gols.

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.