Mor l’actor Óscar Sánchez Zafra als 52 anys

L’actor Óscar Sánchez Zafra ha mort este diumenge als 52 anys, tal com ha informat a través de Twitter la Companyia Nacional de Teatre Clàssic (CNTC).

La CNTC ha lamentat “enormement la terrible pèrdua” de l’actor i han assegurat que “durant diversos anys va estar molt vinculat a la companyia” i que “mai li oblidaran“.

<

>
Sánchez havia participat en nombroses obres de teatre com ‘La vida es un sueño‘, ‘La verdad sospechosa‘ o ‘El perro del hortelano‘. A més, d’en pel·lícules taquilleres com ‘Rec’, ‘Rec 2‘, ‘Marsella‘ o ‘El mundo alrededor‘ i sèries com a ‘Bienvenido maestro‘ o ‘Fugitiva‘.

Per part seua, la Unió d’Actors i Actrius també ha lamentat la defunció de l’intèrpret, que va participar en pel·lícules com ‘Rec’, ‘Rec 2’, ‘Marsella’ o ‘El món al voltant’.

 

<

>

 

Missatges a Facebook d’amics i familiars

 

El seu cosí Fran Zafra també li deixava un missatge en Facebook: Hui no tinc ganes de riure, encara que sé que és el que voldries. Te’n vas molt abans de temps i deixes una família i un bon munt d’amics trencats de dolor. Sempre seràs un gran dins i fora de l’escenari, tirarem moltíssim de menys el teu afecte i el teu somriure, esta riallada plena de vida, esta mirada plena d’amor, este infinit talent… No m’esperes prompte cosí, però quan vaja et buscaré. Et vull oncle gran.

Javier Ortiz Arraiza també li deixava estes paraules en Facebook: La paraula que més vegades vaig sentir en boca d’Oscar Zafra va ser “Alegria!”. Per això era tan meravellós tenir-ho en el teu equip. Perquè a més de la seua qualitat com a actor, havia triat comprometre’s amb el més bell de la vida i compartir esta elecció. Així de generós era, encara quan la vida li donés l’esquena. Ara, m’ho imagine com Paula al final de Tres Barrets de copa. Veient els barrets a la vora de l’escena, agafant-los i just quan sembla que es posarà sentimental, llançant-los a l’aire mentre crida “Alegria!” I somrient mentre cau el teló. Fins a sempre Óscar Sanchez Zafra. Et trobarem a faltar. Et continuarem volent. Sempre. Gràcies, company.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mor una jove de 17 anys a Dénia amb un quadre compatible amb meningitis

Una jove de 17 anys ha mort a l'hospital de Dénia amb símptomes compatibles amb meningitis i Sanitat ha activat el protocol de Salut Pública per als seus contactes pròxims.

Ferit un home de 44 anys en l’incendi d’una vivenda a Cabanes

Un incendi en el primer pis d'un edifici de sis altures a Cabanes ha causat ferides per cremades i inhalació de fum a un home de 44 anys, que va ser traslladat a l'Hospital General de Castelló.

El Suprem recolza definitivament la ZAL del port de València i tanca 20 anys de litigis

El Tribunal Suprem ha rebutjat l'últim recurs de l'associació Per l'Horta contra el pla especial de la ZAL del port de València, consolidant definitivament el projecte després de més de vint anys de batalla judicial i protesta social.

Tercer dia de busca d’un home desaparegut en un llogaret de Requena

El dispositiu per a localitzar a un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb un ampli desplegament de mitjans autonòmics i estatals, al qual s'han sumat hui efectius de Castella-la Manxa.

La comunitat educativa manté la vaga i tatxa de burla el decàleg d’Educació

La comunitat educativa valenciana manté la vaga del 31 de març i considera una burla el decàleg remés per Educació als sindicats per a la Taula Sectorial.

La compravenda de vivendes baixa un 7,4% en la Comunitat Valenciana al gener, més que la mitjana estatal

La compravenda de vivendes va descendir al gener un 7,4% en la Comunitat Valenciana respecte a l'any anterior, un retrocés superior a la caiguda mitjana nacional del 5%, en un context d'escassetat d'oferta i preus a l'alça.

Detingut a Castelló un fugitiu condemnat per un homicidi a Colòmbia

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu de 36 anys, considerat d'alta perillositat i condemnat a més de 17 anys de presó per un homicidi dolós comés a Colòmbia en 2009.

Sagunt demana a la confraria de la Puríssima Sang canvis per a incloure a les dones per Setmana Santa

L'Ajuntament de Sagunt manté el seu suport a la Setmana Santa de 2026 però exigix a la Confraria de la Puríssima Sang adaptar les seues normes per a permetre la participació de les dones i complir la legalitat.