19.5 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Mor l’actor Óscar Sánchez Zafra als 52 anys

L’actor Óscar Sánchez Zafra ha mort este diumenge als 52 anys, tal com ha informat a través de Twitter la Companyia Nacional de Teatre Clàssic (CNTC).

La CNTC ha lamentat “enormement la terrible pèrdua” de l’actor i han assegurat que “durant diversos anys va estar molt vinculat a la companyia” i que “mai li oblidaran“.

<

>
Sánchez havia participat en nombroses obres de teatre com ‘La vida es un sueño‘, ‘La verdad sospechosa‘ o ‘El perro del hortelano‘. A més, d’en pel·lícules taquilleres com ‘Rec’, ‘Rec 2‘, ‘Marsella‘ o ‘El mundo alrededor‘ i sèries com a ‘Bienvenido maestro‘ o ‘Fugitiva‘.

Per part seua, la Unió d’Actors i Actrius també ha lamentat la defunció de l’intèrpret, que va participar en pel·lícules com ‘Rec’, ‘Rec 2’, ‘Marsella’ o ‘El món al voltant’.

 

<

>

 

Missatges a Facebook d’amics i familiars

 

El seu cosí Fran Zafra també li deixava un missatge en Facebook: Hui no tinc ganes de riure, encara que sé que és el que voldries. Te’n vas molt abans de temps i deixes una família i un bon munt d’amics trencats de dolor. Sempre seràs un gran dins i fora de l’escenari, tirarem moltíssim de menys el teu afecte i el teu somriure, esta riallada plena de vida, esta mirada plena d’amor, este infinit talent… No m’esperes prompte cosí, però quan vaja et buscaré. Et vull oncle gran.

Javier Ortiz Arraiza també li deixava estes paraules en Facebook: La paraula que més vegades vaig sentir en boca d’Oscar Zafra va ser “Alegria!”. Per això era tan meravellós tenir-ho en el teu equip. Perquè a més de la seua qualitat com a actor, havia triat comprometre’s amb el més bell de la vida i compartir esta elecció. Així de generós era, encara quan la vida li donés l’esquena. Ara, m’ho imagine com Paula al final de Tres Barrets de copa. Veient els barrets a la vora de l’escena, agafant-los i just quan sembla que es posarà sentimental, llançant-los a l’aire mentre crida “Alegria!” I somrient mentre cau el teló. Fins a sempre Óscar Sanchez Zafra. Et trobarem a faltar. Et continuarem volent. Sempre. Gràcies, company.

 

 

 

Últimes notícies

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.

El Consell ha mostrat el seu rebuig a tramitar la reforma que suprimix privilegis als expresidents

El Consell ha emés un criteri desfavorable a la presa en consideració de la reforma de l'Estatut dels expresidents proposada per Compromís. La iniciativa planteja suprimir l'accés al CJC, la retribució associada i l'oficina de suport.

La xifra de negoci del Port de València puja un 9% i els beneficis un 50% en 2025

Valenciaport registra un 9% més d'ingressos i un 50% més de beneficis en 2025, amb 5,66 milions de TEU, rècord anual. L'augment del trànsit i de les taxes impulsa el resultat.