14.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Mor l’actor Óscar Sánchez Zafra als 52 anys

L’actor Óscar Sánchez Zafra ha mort este diumenge als 52 anys, tal com ha informat a través de Twitter la Companyia Nacional de Teatre Clàssic (CNTC).

La CNTC ha lamentat “enormement la terrible pèrdua” de l’actor i han assegurat que “durant diversos anys va estar molt vinculat a la companyia” i que “mai li oblidaran“.

<

>
Sánchez havia participat en nombroses obres de teatre com ‘La vida es un sueño‘, ‘La verdad sospechosa‘ o ‘El perro del hortelano‘. A més, d’en pel·lícules taquilleres com ‘Rec’, ‘Rec 2‘, ‘Marsella‘ o ‘El mundo alrededor‘ i sèries com a ‘Bienvenido maestro‘ o ‘Fugitiva‘.

Per part seua, la Unió d’Actors i Actrius també ha lamentat la defunció de l’intèrpret, que va participar en pel·lícules com ‘Rec’, ‘Rec 2’, ‘Marsella’ o ‘El món al voltant’.

 

<

>

 

Missatges a Facebook d’amics i familiars

 

El seu cosí Fran Zafra també li deixava un missatge en Facebook: Hui no tinc ganes de riure, encara que sé que és el que voldries. Te’n vas molt abans de temps i deixes una família i un bon munt d’amics trencats de dolor. Sempre seràs un gran dins i fora de l’escenari, tirarem moltíssim de menys el teu afecte i el teu somriure, esta riallada plena de vida, esta mirada plena d’amor, este infinit talent… No m’esperes prompte cosí, però quan vaja et buscaré. Et vull oncle gran.

Javier Ortiz Arraiza també li deixava estes paraules en Facebook: La paraula que més vegades vaig sentir en boca d’Oscar Zafra va ser “Alegria!”. Per això era tan meravellós tenir-ho en el teu equip. Perquè a més de la seua qualitat com a actor, havia triat comprometre’s amb el més bell de la vida i compartir esta elecció. Així de generós era, encara quan la vida li donés l’esquena. Ara, m’ho imagine com Paula al final de Tres Barrets de copa. Veient els barrets a la vora de l’escena, agafant-los i just quan sembla que es posarà sentimental, llançant-los a l’aire mentre crida “Alegria!” I somrient mentre cau el teló. Fins a sempre Óscar Sanchez Zafra. Et trobarem a faltar. Et continuarem volent. Sempre. Gràcies, company.

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.