12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mor un motorista en un accident de matinada a Xest en el circuit de Moto GP

Un motorista de 49 anys ha mort este dissabte en l'hospital després de patir un accident de trànsit de matinada a Xest, a la Foia de Bunyol, durant la primera jornada del Gran Premi de Motociclisme de la Comunitat Valenciana, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

  

El sinistre s'ha produït entorn de les quatre del matí en el quilòmetre 74 de la CV-50, dins el terme municipal de Xest. Esta carretera travessa la localitat i es troba a uns 15 minuts amb cotxe del Circuit Ricardo Tormo que acull la competició de MotoGP. En l'accident únicament s'ha vist implicat el motorista, segons la Policia Local de Xest, que investiga les causes.

  

  

Després d'entrar en parada cardiorespiratòria, els efectius sanitaris van practicar a l'home la reanimació cardiopulmonar i el van traslladar amb vida a l'Hospital de Manises (València), en una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU). No obstant açò, el motorista va morir després en el centre hospitalari.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.