Mor un motorista en un accident de matinada a Xest en el circuit de Moto GP

Un motorista de 49 anys ha mort este dissabte en l'hospital després de patir un accident de trànsit de matinada a Xest, a la Foia de Bunyol, durant la primera jornada del Gran Premi de Motociclisme de la Comunitat Valenciana, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

  

El sinistre s'ha produït entorn de les quatre del matí en el quilòmetre 74 de la CV-50, dins el terme municipal de Xest. Esta carretera travessa la localitat i es troba a uns 15 minuts amb cotxe del Circuit Ricardo Tormo que acull la competició de MotoGP. En l'accident únicament s'ha vist implicat el motorista, segons la Policia Local de Xest, que investiga les causes.

  

  

Després d'entrar en parada cardiorespiratòria, els efectius sanitaris van practicar a l'home la reanimació cardiopulmonar i el van traslladar amb vida a l'Hospital de Manises (València), en una ambulància del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU). No obstant açò, el motorista va morir després en el centre hospitalari.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.