Mor un operari en caure des de 8 metres d’altura a Alberic

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest dilluns es produïa un accident laboral a Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, en el qual moria un operari que estava treballant en la reforma d’un supermercat.

 

Els fets van ocórrer de vesprada, en un supermercat en fase de reforma, quan l’operari, un home d’uns 35 anys i natural de Benaguasil, es trobava en la coberta de les instal·lacions.

 

Segons informava Levante-EMV, l’home sembla que es va recolzar sobre una claraboia de la coberta, que no va suportar el seu pes i va cedir, provocant la caiguda del treballador a terra, des de 8 metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que va assistir a l’home, i el va evacuar del supermercat amb vida. No obstant això, l’operari va morir poc després.

 

Un home ferit en patir un accident laboral en un centre comercial de Finestrat

El passat divendres, 1 de març, es produïa un altre accident laboral, en aquest cas en un centre comercial de Finestrat, a la comarca de la Marina Baixa, en el qual resultava ferit un home, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.30 hores, en un centre comercial de la localitat, on un treballador, de 45 anys, va caure des d’una altura de 3 metres.

 

Fins al lloc del succés es van desplaçar una unitat SAMU, així com una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris van atendre al treballador per un traumatisme al coll i la cara, i contusions en un canell. Posteriorment, el ferit va ser traslladat en l’ambulància SVB a la Clínica Benidorm.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.