Mor un operari en caure des de 8 metres d’altura a Alberic

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest dilluns es produïa un accident laboral a Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, en el qual moria un operari que estava treballant en la reforma d’un supermercat.

 

Els fets van ocórrer de vesprada, en un supermercat en fase de reforma, quan l’operari, un home d’uns 35 anys i natural de Benaguasil, es trobava en la coberta de les instal·lacions.

 

Segons informava Levante-EMV, l’home sembla que es va recolzar sobre una claraboia de la coberta, que no va suportar el seu pes i va cedir, provocant la caiguda del treballador a terra, des de 8 metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que va assistir a l’home, i el va evacuar del supermercat amb vida. No obstant això, l’operari va morir poc després.

 

Un home ferit en patir un accident laboral en un centre comercial de Finestrat

El passat divendres, 1 de març, es produïa un altre accident laboral, en aquest cas en un centre comercial de Finestrat, a la comarca de la Marina Baixa, en el qual resultava ferit un home, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.30 hores, en un centre comercial de la localitat, on un treballador, de 45 anys, va caure des d’una altura de 3 metres.

 

Fins al lloc del succés es van desplaçar una unitat SAMU, així com una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris van atendre al treballador per un traumatisme al coll i la cara, i contusions en un canell. Posteriorment, el ferit va ser traslladat en l’ambulància SVB a la Clínica Benidorm.

Últimes notícies

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.