Mor un operari en caure des de 8 metres d’altura a Alberic

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest dilluns es produïa un accident laboral a Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, en el qual moria un operari que estava treballant en la reforma d’un supermercat.

 

Els fets van ocórrer de vesprada, en un supermercat en fase de reforma, quan l’operari, un home d’uns 35 anys i natural de Benaguasil, es trobava en la coberta de les instal·lacions.

 

Segons informava Levante-EMV, l’home sembla que es va recolzar sobre una claraboia de la coberta, que no va suportar el seu pes i va cedir, provocant la caiguda del treballador a terra, des de 8 metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que va assistir a l’home, i el va evacuar del supermercat amb vida. No obstant això, l’operari va morir poc després.

 

Un home ferit en patir un accident laboral en un centre comercial de Finestrat

El passat divendres, 1 de març, es produïa un altre accident laboral, en aquest cas en un centre comercial de Finestrat, a la comarca de la Marina Baixa, en el qual resultava ferit un home, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.30 hores, en un centre comercial de la localitat, on un treballador, de 45 anys, va caure des d’una altura de 3 metres.

 

Fins al lloc del succés es van desplaçar una unitat SAMU, així com una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris van atendre al treballador per un traumatisme al coll i la cara, i contusions en un canell. Posteriorment, el ferit va ser traslladat en l’ambulància SVB a la Clínica Benidorm.

Últimes notícies

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.