13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Mor un operari en caure des de 8 metres d’altura a Alberic

Imagen de una ambulancia del SAMU

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

Aquest dilluns es produïa un accident laboral a Alberic, a la comarca de la Ribera Alta, en el qual moria un operari que estava treballant en la reforma d’un supermercat.

 

Els fets van ocórrer de vesprada, en un supermercat en fase de reforma, quan l’operari, un home d’uns 35 anys i natural de Benaguasil, es trobava en la coberta de les instal·lacions.

 

Segons informava Levante-EMV, l’home sembla que es va recolzar sobre una claraboia de la coberta, que no va suportar el seu pes i va cedir, provocant la caiguda del treballador a terra, des de 8 metres d’altura.

 

Fins al lloc dels fets es va desplaçar una unitat del Servei d’Atenció Mèdica d’Urgència (SAMU), que va assistir a l’home, i el va evacuar del supermercat amb vida. No obstant això, l’operari va morir poc després.

 

Un home ferit en patir un accident laboral en un centre comercial de Finestrat

El passat divendres, 1 de març, es produïa un altre accident laboral, en aquest cas en un centre comercial de Finestrat, a la comarca de la Marina Baixa, en el qual resultava ferit un home, segons va informar el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 10.30 hores, en un centre comercial de la localitat, on un treballador, de 45 anys, va caure des d’una altura de 3 metres.

 

Fins al lloc del succés es van desplaçar una unitat SAMU, així com una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

Els efectius sanitaris van atendre al treballador per un traumatisme al coll i la cara, i contusions en un canell. Posteriorment, el ferit va ser traslladat en l’ambulància SVB a la Clínica Benidorm.

Últimes notícies

Aemet advertix que la vesprada i nit concentren el pitjor del temporal marítim en la Comunitat Valenciana

Aemet ha assenyalat que el tram més advers del temporal marítim arribarà esta vesprada i es prolongarà fins al final del dimarts, amb ones de fins a 4 metres. El dimecres s'espera que amaine, encara que seguiran els avisos i persistiran afectacions en trams exposats del litoral.

El temporal esfondra una terrassa a la platja de Tavernes i obliga a desallotjar un edifici

El fort onatge ha arrossegat sediments en els fonaments de l'edifici Neptú i ha provocat el col·lapse de la terrassa d'un primer pis. La Policia Local ha desallotjat als ocupants i ha acordonat la zona mentres tècnics revisen l'estructura i els immobles confrontants.

LaLiga denuncia càntics ofensius: ‘Ayoze és una rata’ i insults a Hugo Duro

LaLiga va incloure en la seua denúncia de la jornada 20 diversos càntics i insults en Betis-Vila-real, Getafe-València i Espanyol-Girona. També va arreplegar llançaments d'objectes.

Aemet advertix: la vesprada i la nit seran el tram més advers del temporal marítim

Aemet ha assenyalat ones significatives de 4 metres i que el pitjor tram de l'episodi es concentra entre la vesprada i la nit. El dimecres s'espera un descens progressiu amb avisos encara actius.

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.