21.2 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Mor un operari de les obres del TRAM en caure des del pont del Mascarat en Calp

Pont del Mascarat, en Calp

L’operari ha caigut des d’uns 20 o 25 metres d’altura | Rafael Seguí – Pinterest

Un operari, de nacionalitat espanyola i 41 anys, que treballava en les obres del Tramvia Metropolità d’Alacant (TRAM) ha mort este dissabte en caure des d’una altura d’entre 20 i 25 metres des del pont del Mascarat, en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant (CPBA), l’accident laboral s’ha produït a mitjan matí en el Poble Mascarat i la víctima ha caigut a una fossa, d’una profunditat d’entre 50 i 60 metres, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Després de què l’autoritat judicial fera l’alçament del cadàver a les 16.50 hores, els bombers han traslladat el cos en helicòpter fins al camp de tir de Calp, a on ha arribat sobre les 17.25 hores, ha informat la Guàrdia Civil.

 

 

El treballador estava fent fotos

Segons ha avançat ‘Información’, l’operari estaria fent fotos en el moment que va caure des del pont de Mascarat. El treballador estava fent estes imàtgens per a l’empresa Taludia, subcontratactada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV). Esta empresa està especialitzada en treballs d’altura i utilitza les fotos dels seus treballs per al seu web i captar d’esta manera l’atenció dels clients.

 

FGV ha confirmat este fet i ha suspés tots els treballs previstos per a este diumenge, a demés de traslladar el seu condol als familiars de la víctima. A pesar de què els treballs s’estaven fent en cap de setmana per a no interrompre el servici del TRAM, FGV encara no ha confirmat si demà, dilluns, continuaran els treballs o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.