Mor un operari de les obres del TRAM en caure des del pont del Mascarat en Calp

Pont del Mascarat, en Calp

L’operari ha caigut des d’uns 20 o 25 metres d’altura | Rafael Seguí – Pinterest

Un operari, de nacionalitat espanyola i 41 anys, que treballava en les obres del Tramvia Metropolità d’Alacant (TRAM) ha mort este dissabte en caure des d’una altura d’entre 20 i 25 metres des del pont del Mascarat, en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant (CPBA), l’accident laboral s’ha produït a mitjan matí en el Poble Mascarat i la víctima ha caigut a una fossa, d’una profunditat d’entre 50 i 60 metres, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Després de què l’autoritat judicial fera l’alçament del cadàver a les 16.50 hores, els bombers han traslladat el cos en helicòpter fins al camp de tir de Calp, a on ha arribat sobre les 17.25 hores, ha informat la Guàrdia Civil.

 

 

El treballador estava fent fotos

Segons ha avançat ‘Información’, l’operari estaria fent fotos en el moment que va caure des del pont de Mascarat. El treballador estava fent estes imàtgens per a l’empresa Taludia, subcontratactada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV). Esta empresa està especialitzada en treballs d’altura i utilitza les fotos dels seus treballs per al seu web i captar d’esta manera l’atenció dels clients.

 

FGV ha confirmat este fet i ha suspés tots els treballs previstos per a este diumenge, a demés de traslladar el seu condol als familiars de la víctima. A pesar de què els treballs s’estaven fent en cap de setmana per a no interrompre el servici del TRAM, FGV encara no ha confirmat si demà, dilluns, continuaran els treballs o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.

Mediterrània Triatló bat rècord a Alacant amb 1.600 participants este cap de setmana

El Mediterrània Triatló d'Alacant reunix prop de 1.600 participants i firma la seua edició més multitudinària, amb proves sprint, olímpica, supersprint i un duatló familiar.

El València encadena quatre anys sense guanyar a la Reial Societat a Anoeta

El València afronta la seua visita de lliga a la Reial Societat a Anoeta amb una ratxa de quatre anys sense véncer, marcada per dos empats i dos derrotes a Sant Sebastià.