Mor un operari de les obres del TRAM en caure des del pont del Mascarat en Calp

Pont del Mascarat, en Calp

L’operari ha caigut des d’uns 20 o 25 metres d’altura | Rafael Seguí – Pinterest

Un operari, de nacionalitat espanyola i 41 anys, que treballava en les obres del Tramvia Metropolità d’Alacant (TRAM) ha mort este dissabte en caure des d’una altura d’entre 20 i 25 metres des del pont del Mascarat, en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant (CPBA), l’accident laboral s’ha produït a mitjan matí en el Poble Mascarat i la víctima ha caigut a una fossa, d’una profunditat d’entre 50 i 60 metres, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Després de què l’autoritat judicial fera l’alçament del cadàver a les 16.50 hores, els bombers han traslladat el cos en helicòpter fins al camp de tir de Calp, a on ha arribat sobre les 17.25 hores, ha informat la Guàrdia Civil.

 

 

El treballador estava fent fotos

Segons ha avançat ‘Información’, l’operari estaria fent fotos en el moment que va caure des del pont de Mascarat. El treballador estava fent estes imàtgens per a l’empresa Taludia, subcontratactada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV). Esta empresa està especialitzada en treballs d’altura i utilitza les fotos dels seus treballs per al seu web i captar d’esta manera l’atenció dels clients.

 

FGV ha confirmat este fet i ha suspés tots els treballs previstos per a este diumenge, a demés de traslladar el seu condol als familiars de la víctima. A pesar de què els treballs s’estaven fent en cap de setmana per a no interrompre el servici del TRAM, FGV encara no ha confirmat si demà, dilluns, continuaran els treballs o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.

Un camió bolcat a la A-7 en Bétera provoca 13 quilòmetres de cues en hora punta

Un camió s'ha bolcat este matí a la A-7 al terme de Bétera i ha generat retencions de fins a 13 quilòmetres, sense víctimes ni ferits comunicats.

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.