Mor un operari de les obres del TRAM en caure des del pont del Mascarat en Calp

Pont del Mascarat, en Calp

L’operari ha caigut des d’uns 20 o 25 metres d’altura | Rafael Seguí – Pinterest

Un operari, de nacionalitat espanyola i 41 anys, que treballava en les obres del Tramvia Metropolità d’Alacant (TRAM) ha mort este dissabte en caure des d’una altura d’entre 20 i 25 metres des del pont del Mascarat, en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant (CPBA), l’accident laboral s’ha produït a mitjan matí en el Poble Mascarat i la víctima ha caigut a una fossa, d’una profunditat d’entre 50 i 60 metres, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Després de què l’autoritat judicial fera l’alçament del cadàver a les 16.50 hores, els bombers han traslladat el cos en helicòpter fins al camp de tir de Calp, a on ha arribat sobre les 17.25 hores, ha informat la Guàrdia Civil.

 

 

El treballador estava fent fotos

Segons ha avançat ‘Información’, l’operari estaria fent fotos en el moment que va caure des del pont de Mascarat. El treballador estava fent estes imàtgens per a l’empresa Taludia, subcontratactada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV). Esta empresa està especialitzada en treballs d’altura i utilitza les fotos dels seus treballs per al seu web i captar d’esta manera l’atenció dels clients.

 

FGV ha confirmat este fet i ha suspés tots els treballs previstos per a este diumenge, a demés de traslladar el seu condol als familiars de la víctima. A pesar de què els treballs s’estaven fent en cap de setmana per a no interrompre el servici del TRAM, FGV encara no ha confirmat si demà, dilluns, continuaran els treballs o no.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pluges intenses a Alacant i vent molt fort a Castelló este dilluns

La Comunitat Valenciana afronta un dilluns amb ruixats forts a l'interior i sud d'Alacant i ratxes de vent molt forts a Castelló, seguit d'una millora notable el dimarts.

El Vila-real assalta San Mamés i agreuja la crisi de l’Athletic

El Vila-real s'imposa 1-2 en San Mamés amb gols de Cardona i Alfon i aprofundix en els dubtes d'un Athletic sense reacció, que només retalla al final amb Guruzeta.

Logronyo tanca un cap de setmana de cultura valenciana amb la crema d’una falla dedicada al vi Rioja

La crema d'una falla al·legòrica al vi de Rioja posa fi a Logronyo a un intens cap de setmana de cultura valenciana, amb mascletaes, desfilades i milers d'assistents.

Marcelino valora el triomf en San Mamés: juguem un partit molt complet

Marcelino destaca la mentalitat, l'encert en moments clau i l'actuació de Gerard Moreno com a claus del 1-2 del Vila-real davant l'Athletic en San Mamés.

Valverde lamenta la derrota davant el Vila-real i un ambient en San Mamés més tibant de l’esperat

Ernesto Valverde reconeix que la derrota de l'Athletic davant el Vila-real no va ser el partit esperat i admet un ambient tibant en San Mamés, marcat per la urgència de punts i la pressió de l'afició.

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.