Mor un operari de les obres del TRAM en caure des del pont del Mascarat en Calp

Pont del Mascarat, en Calp

L’operari ha caigut des d’uns 20 o 25 metres d’altura | Rafael Seguí – Pinterest

Un operari, de nacionalitat espanyola i 41 anys, que treballava en les obres del Tramvia Metropolità d’Alacant (TRAM) ha mort este dissabte en caure des d’una altura d’entre 20 i 25 metres des del pont del Mascarat, en el terme municipal de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons el Consorci Provincial de Bombers de la Diputació d’Alacant (CPBA), l’accident laboral s’ha produït a mitjan matí en el Poble Mascarat i la víctima ha caigut a una fossa, d’una profunditat d’entre 50 i 60 metres, segons fonts de la Guàrdia Civil.

 

Després de què l’autoritat judicial fera l’alçament del cadàver a les 16.50 hores, els bombers han traslladat el cos en helicòpter fins al camp de tir de Calp, a on ha arribat sobre les 17.25 hores, ha informat la Guàrdia Civil.

 

 

El treballador estava fent fotos

Segons ha avançat ‘Información’, l’operari estaria fent fotos en el moment que va caure des del pont de Mascarat. El treballador estava fent estes imàtgens per a l’empresa Taludia, subcontratactada per Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV). Esta empresa està especialitzada en treballs d’altura i utilitza les fotos dels seus treballs per al seu web i captar d’esta manera l’atenció dels clients.

 

FGV ha confirmat este fet i ha suspés tots els treballs previstos per a este diumenge, a demés de traslladar el seu condol als familiars de la víctima. A pesar de què els treballs s’estaven fent en cap de setmana per a no interrompre el servici del TRAM, FGV encara no ha confirmat si demà, dilluns, continuaran els treballs o no.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els assistents al Reggaeton Beach Festival es queden sense gira del 2026 i sense festival

Reggaeton Beach Festival ha anunciat la cancel·lació de tota la gira prevista per a l’estiu del 2026 i el cessament de la seua activitat. Facua recorda als afectats que poden reclamar l’import de les entrades i els possibles danys i perjuís.

Nou sistema acústic a la Nucia per avisar dels riscos d’inundació pel pantà de Guadalest

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha instal·lat a la Nucia un sistema acústic d’avís per inundacions a la partida de Pesauro, zona inundable en cas d’accident o trencament de la presa de Guadalest.

València encapçala l’alça del lloguer entre les grans ciutats d’Espanya

Els nous contractes de lloguer a València han pujat un 4,5 % anual des de 2019, el ritme més alt entre les sis grans ciutats espanyoles, segons l’Informe Anual 2025 del Banco de España. Fins a quatre de cada deu famílies llogateres destinen més del 30 % de la seua renda al pagament del lloguer.

Més trens de Rodalia a Alacant per a les Fogueres amb 23.300 places extra

Renfe ha reforçat la Rodalia dAlacant amb 23.300 places addicionals i 40 trens especials, diürns i nocturns, entre el 20 i la matinada del 25 de juny per a facilitar els desplaçaments durant les Fogueres.

Els farmacèutics de València hauran de repetir les eleccions del Micof pel vot per correu

La Mesa Electoral del Col·legi de Farmacèutics de València ha anul·lat els comicis del 10 de maig i ha ordenat repetir la votació per irregularitats en el vot per correu denunciades per dues candidatures.

Les famílies afectades per l’incendi de Campanar tindran ajudes al lloguer fins a 2026

La Generalitat ha acordat ampliar a un tercer any, fins a finals de 2026, les ajudes al lloguer per a les persones propietàries que van perdre la seua vivenda habitual en l’incendi de Campanar. El nou decret preveu 550.000 euros addicionals i permetrà cobrir fins a dotze mensualitats més.

Cinema Jove obri la 41a edició amb la sàtira sueca ‘The Patron’ i una gala musical trilingüe

Cinema Jove inaugura este divendres la 41a edició amb una gala musical, participativa i trilingüe, seguida de l’estrena del thriller suec ‘The Patron’, una sàtira social sobre el món de l’art i les classes socials.

Dispositiu especial a València per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents i 65 sanitaris

València ha organitzat un ampli dispositiu per la Nit de Sant Joan amb més de 300 agents policials, 65 professionals sanitaris, punts violeta i un hospital de campanya a les platges del nord i del sud.