Dos xiquetes de 12 anys patixen un coma etílic per emborratxar-se en un institut de Calp

Alcohol

Les menors es van emborratxar dins d’un lavabo del centre | Pixabay

 

Este migdia, en un Institut d’Educació Secundaria de la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), dos xiquetes de 12 anys han patit un coma etílic en els lavabos del centre escolar. 

 

Segons expliquen des d”Información’, des de l’institut han avisat a la Policia Local, a la Creu Roja i a una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre a les menors. Les alumnes haurien comprat alcohol d’un supermercat pròxim i s’haurien emborratxat, després de què alguns companys les descobriren tancades en els lavabos.

 

A causa d’això, una de les xiquetes ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de Dénia i a l’altra l’han arreplegat els seus pares. Les menors estan fora de perill i l’ingressada podria rebre l’alta mèdica en les pròximes hores.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.

La dieta mediterrània i la microbiota vaginal s’associen a major èxit en la inseminació artificial

Un estudi del CSIC relaciona una major adherència a la dieta mediterrània amb una microbiota vaginal dominada per Lactobacillus i millors taxes d'embaràs en inseminació artificial.

Detinguda una alumna de 14 anys per vendre cocaïna rosa en un institut d’Alacant

Una estudiant de 14 anys ha sigut detinguda en un institut d'Alacant per vendre presumptament cocaïna i tusi a altres menors, la qual cosa ha permés destapar una xicoteta xarxa de distribució entre adolescents.

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.