7.1 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Dos xiquetes de 12 anys patixen un coma etílic per emborratxar-se en un institut de Calp

Alcohol

Les menors es van emborratxar dins d’un lavabo del centre | Pixabay

 

Este migdia, en un Institut d’Educació Secundaria de la localitat de Calp, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), dos xiquetes de 12 anys han patit un coma etílic en els lavabos del centre escolar. 

 

Segons expliquen des d”Información’, des de l’institut han avisat a la Policia Local, a la Creu Roja i a una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) per a atendre a les menors. Les alumnes haurien comprat alcohol d’un supermercat pròxim i s’haurien emborratxat, després de què alguns companys les descobriren tancades en els lavabos.

 

A causa d’això, una de les xiquetes ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de Dénia i a l’altra l’han arreplegat els seus pares. Les menors estan fora de perill i l’ingressada podria rebre l’alta mèdica en les pròximes hores.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.

70-76: Unicaja trenca la imbatibilidad del Roig Arena amb un Audige decisiu

Unicaja es va imposar 70-76 a València Basket amb 20 punts de Chase Audige, que va jugar en una nit molt emotiva. L'equip malagueny va canviar el partit després del descans i va ser el primer a guanyar en el nou Roig Arena en la acb.

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.