Mor el pare de ‘El Cuco’ en el seu domicili per una parada cardíaca

Ángel Romero Cid, el padre de 'El Cuco'

Ángel Romero Cid, el pare de ‘El Cuco’ | EFE

 

Ángel Romero Cid, el pare de Francisco Javier García Marín, més conegut com ‘El Cuco’, ha mort este passat dilluns 20 de novembre a causa d’una parada cardíaca mentre es trobava en el seu domicili, segons informa ‘ABC’.El Cuco’ va ser condemnat per la mort i desaparició del cadàver de la jove sevillana Marta del Castell al gener de 2009. 

El seu pare, Ángel Romero va ser condemnat en 2016, al costat de la seua parella Rosalía García, a pagar una multa de 5.040 euros per infringir l’ordre d’allunyament cap a la família de Marta del Castillo. A més, el mort estava sent investigat per fals testimoni, després que es presentara una denúncia pels pares de la jove assassinada.

 

 

Ara, amb la mort del pare de ‘El Cuco’, les actuacions judicials sobre ell seran arxivades. La defunció per parada cardíaca en el domicili familiar d’Ángel Romero es va produir sobre les set i quart del matí. 

Una de les persones que va comentar la seua mort abans fins i tot que es fera públic va ser el propi pare de Marta, Antonio del Castillo, que escrivia el mateix dilluns en Twitter: «A partir de hoy Sevilla está más limpia, el aire más puro y el amanecer más claro».

 

 

 

Últimes notícies

La Cova de les Dones opta als Premis +Historia de National Geographic

El santuari romà de la Cova de les Dones, a Millares, ha sigut nominat als Premis +Historia de National Geographic com a Millor Hallatge Històric Nacional i es pot votar fins al 12 d’octubre.

València encadena una de les jornades més caloroses d’Espanya amb més de 37 graus

Les màximes han arribat hui als 37,2 graus a l’aeroport de València, entre les més altes d’Espanya, i als 36,7 graus a la capital.

El receptor argentí Mauro Zelayeta reforça el Léleman Conqueridor per a la Superlliga

El Léleman Conqueridor ha incorporat el receptor argentí Mauro Zelayeta per a la temporada 2026-2027, després de proclamar-se campió de la Divisió d'Honor d'Argentina amb Ciudad Vóley. El jugador, amb experiència prèvia en la Superlliga, fixa com a objectiu arribar almenys a les semifinals de la lliga i de la Copa del Rei.

Oriol Rey compleix 100 partits amb el Llevant en El Sadar

El migcampista Oriol Rey ha complit els 100 partits oficials amb el Llevant en l’empat sense gols davant Osasuna en El Sadar, consolidant-se com una peça habitual del centre del camp granota.

El central del València Justin de Haas patix un esquinç al turmell dret

Justin de Haas, central neerlandés del València CF, ha patit un esquinç al turmell dret en el partit de Lliga a Mestalla contra el Celta i estarà de baixa mentre seguix tractament mèdic i rehabilitació.

El BBVA Open Internacional de València reunirà un top-5 mundial i nou espanyoles al quadre principal

La cinquena edició del BBVA Open Internacional de València, torneig WTA 125 en terra batuda del 13 al 20 de setembre, comptarà amb un top-5 de nivell internacional i nou jugadores espanyoles al quadre principal.

Torrent destinarà quasi 13 milions a reforçar 80 camins davant noves inundacions

L’Ajuntament de Torrent invertirà 12,8 milions d’euros en reparar i reforçar 80 camins afectats per la dana d’octubre de 2024, amb actuacions especials en sis vados i punts de pas per reduir el risc d’inundacions futures.

La calor sostinguda baixa l’aigua embassada al Segura i al Xúquer a poc més del 55%

La reserva d’aigua al Segura ha baixat fins al 53,7 % i la del Xúquer al 55,3 %, en un context de calor sostinguda i d’un descens general de l’aigua embassada a Espanya fins al 64,9 % de la seua capacitat.