Mor el pare de ‘El Cuco’ en el seu domicili per una parada cardíaca

Ángel Romero Cid, el padre de 'El Cuco'

Ángel Romero Cid, el pare de ‘El Cuco’ | EFE

 

Ángel Romero Cid, el pare de Francisco Javier García Marín, més conegut com ‘El Cuco’, ha mort este passat dilluns 20 de novembre a causa d’una parada cardíaca mentre es trobava en el seu domicili, segons informa ‘ABC’.El Cuco’ va ser condemnat per la mort i desaparició del cadàver de la jove sevillana Marta del Castell al gener de 2009. 

El seu pare, Ángel Romero va ser condemnat en 2016, al costat de la seua parella Rosalía García, a pagar una multa de 5.040 euros per infringir l’ordre d’allunyament cap a la família de Marta del Castillo. A més, el mort estava sent investigat per fals testimoni, després que es presentara una denúncia pels pares de la jove assassinada.

 

 

Ara, amb la mort del pare de ‘El Cuco’, les actuacions judicials sobre ell seran arxivades. La defunció per parada cardíaca en el domicili familiar d’Ángel Romero es va produir sobre les set i quart del matí. 

Una de les persones que va comentar la seua mort abans fins i tot que es fera públic va ser el propi pare de Marta, Antonio del Castillo, que escrivia el mateix dilluns en Twitter: «A partir de hoy Sevilla está más limpia, el aire más puro y el amanecer más claro».

 

 

 

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.