Mor el pare de ‘El Cuco’ en el seu domicili per una parada cardíaca

Ángel Romero Cid, el padre de 'El Cuco'

Ángel Romero Cid, el pare de ‘El Cuco’ | EFE

 

Ángel Romero Cid, el pare de Francisco Javier García Marín, més conegut com ‘El Cuco’, ha mort este passat dilluns 20 de novembre a causa d’una parada cardíaca mentre es trobava en el seu domicili, segons informa ‘ABC’.El Cuco’ va ser condemnat per la mort i desaparició del cadàver de la jove sevillana Marta del Castell al gener de 2009. 

El seu pare, Ángel Romero va ser condemnat en 2016, al costat de la seua parella Rosalía García, a pagar una multa de 5.040 euros per infringir l’ordre d’allunyament cap a la família de Marta del Castillo. A més, el mort estava sent investigat per fals testimoni, després que es presentara una denúncia pels pares de la jove assassinada.

 

 

Ara, amb la mort del pare de ‘El Cuco’, les actuacions judicials sobre ell seran arxivades. La defunció per parada cardíaca en el domicili familiar d’Ángel Romero es va produir sobre les set i quart del matí. 

Una de les persones que va comentar la seua mort abans fins i tot que es fera públic va ser el propi pare de Marta, Antonio del Castillo, que escrivia el mateix dilluns en Twitter: «A partir de hoy Sevilla está más limpia, el aire más puro y el amanecer más claro».

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.