Mor el pare de ‘El Cuco’ en el seu domicili per una parada cardíaca

Ángel Romero Cid, el padre de 'El Cuco'

Ángel Romero Cid, el pare de ‘El Cuco’ | EFE

 

Ángel Romero Cid, el pare de Francisco Javier García Marín, més conegut com ‘El Cuco’, ha mort este passat dilluns 20 de novembre a causa d’una parada cardíaca mentre es trobava en el seu domicili, segons informa ‘ABC’.El Cuco’ va ser condemnat per la mort i desaparició del cadàver de la jove sevillana Marta del Castell al gener de 2009. 

El seu pare, Ángel Romero va ser condemnat en 2016, al costat de la seua parella Rosalía García, a pagar una multa de 5.040 euros per infringir l’ordre d’allunyament cap a la família de Marta del Castillo. A més, el mort estava sent investigat per fals testimoni, després que es presentara una denúncia pels pares de la jove assassinada.

 

 

Ara, amb la mort del pare de ‘El Cuco’, les actuacions judicials sobre ell seran arxivades. La defunció per parada cardíaca en el domicili familiar d’Ángel Romero es va produir sobre les set i quart del matí. 

Una de les persones que va comentar la seua mort abans fins i tot que es fera públic va ser el propi pare de Marta, Antonio del Castillo, que escrivia el mateix dilluns en Twitter: «A partir de hoy Sevilla está más limpia, el aire más puro y el amanecer más claro».

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.