Mor el pare de ‘El Cuco’ en el seu domicili per una parada cardíaca

Ángel Romero Cid, el padre de 'El Cuco'

Ángel Romero Cid, el pare de ‘El Cuco’ | EFE

 

Ángel Romero Cid, el pare de Francisco Javier García Marín, més conegut com ‘El Cuco’, ha mort este passat dilluns 20 de novembre a causa d’una parada cardíaca mentre es trobava en el seu domicili, segons informa ‘ABC’.El Cuco’ va ser condemnat per la mort i desaparició del cadàver de la jove sevillana Marta del Castell al gener de 2009. 

El seu pare, Ángel Romero va ser condemnat en 2016, al costat de la seua parella Rosalía García, a pagar una multa de 5.040 euros per infringir l’ordre d’allunyament cap a la família de Marta del Castillo. A més, el mort estava sent investigat per fals testimoni, després que es presentara una denúncia pels pares de la jove assassinada.

 

 

Ara, amb la mort del pare de ‘El Cuco’, les actuacions judicials sobre ell seran arxivades. La defunció per parada cardíaca en el domicili familiar d’Ángel Romero es va produir sobre les set i quart del matí. 

Una de les persones que va comentar la seua mort abans fins i tot que es fera públic va ser el propi pare de Marta, Antonio del Castillo, que escrivia el mateix dilluns en Twitter: «A partir de hoy Sevilla está más limpia, el aire más puro y el amanecer más claro».

 

 

 

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.