Mor el pilot de 14 anys Hugo Millán després d’un greu accident en l’ETC

Terrible notícia és la que arriba des de MotorLand Aragón, i es que la mort del jove pilot Hugo Millán, de només 14 anys, marca un diumenge negre en el món del motor. El jove de Huelva competia en el circuit de MotorLand Aragón en la carrera de la European Talent Cup (ETC) quan se’n va anar al sòl a només 13 voltes perquè acabés la carrea.

Encara que la caiguda va ser bastant forta, Hugo Millán, que estava el tercer en la classificació de la categoria, va aconseguir aixecar-se. El pitjor va venir després, ja que va començar a caminar per a poder eixir de la zona de perill quan va ser atropellat pel jove pilot polonés Milan Leon Pawelec. El polonés anava per darrere de l’espanyol en la carrera i no va poder evitar col·lidir amb ell.

A causa de la gravetat de tot l’accident, es va decretar la bandera roja en la carrera, la qual cosa va permetre que fos atés en la pista. Finalment, el jove de Huelva va ser traslladat d’urgència en ambulància i helicòpter a l’hospital de Saragossa, on va morir hores més tard, segons ha informat l’organització.

S’han suspés la resta de carreres que quedaven per disputar-se en el FIM CEV Repsol.

<

>
Molts són els que han volgut mostrar les seues condolences a través de Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El robatori del Tresor de Villena eleva a tres els saquejos d’or en museus espanyols enguany

El saqueig del Tresor de Villena, valorat en cinc milions d’euros, és el tercer robatori d’or en museus espanyols enguany, després dels de Badajoz i Albacete, tots amb un patró d’actuació ràpid i violent.

Dissenyar la cuina ideal: el valor d’un bon assessorament a La Eliana

Descobreix com escollir la cuina ideal per a tu amb assessoria personalitzada i un compromís amb la sostenibilitat.

Martínez Mus exigix a la CHJ netejar els llits dels rius per a garantir la seua capacitat

El vicepresident tercer i conseller de Medi Ambient, Vicente Martínez Mus, insistix que la Confederación Hidrográfica del Júcar és qui ha de garantir la capacitat hidràulica dels llits mantenint-los nets de vegetació i canyes, i li reclama actuacions abans de l’època de pluges.

El Consell reclama reunir els menors de Ceuta amb les seues famílies per a garantir-los més protecció

Elena Albalat defensa en la Conferència Sectorial d’Infància que la millor protecció per als menors arribats a Ceuta passa per localitzar les seues famílies i facilitar el retorn, i critica que el Govern central vulga repartir el problema entre comunitats.

Arnau Martínez confia a fer un salt de qualitat al València

Arnau Martínez s’ha presentat com a nou lateral dret del València amb la convicció que el seu rendiment pot donar un salt de qualitat a l’equip, amb el repte de millorar la passada temporada. El defensa català ha destacat la il·lusió per vestir l’escut valencianista, la versatilitat en el camp i la seua predisposició per a jugar de seguida.

Dylan Osetkowski: identitat i ritme del València Basket, clau per al seu fitxatge

Dylan Osetkowski ha explicat que el ritme i la identitat del València Basket han sigut decisius per al seu fitxatge i ha remarcat que arriba per a ajudar a guanyar partits en un any assenyalat pel 40 aniversari del club.

273 milions europeus per a reforçar 95 municipis valencians després de la DANA

El Govern central destina 273 milions d’euros de fons europeus a 95 ajuntaments valencians per a reforçar la seua adaptació al canvi climàtic i la resiliència després de la DANA, amb actuacions en hidràulica, seguretat i vivenda.

La investigació del robatori del Tresor de Villena assenyala tres encaputxats

Les primeres indagacions sobre el robatori de gran part del Tresor de Villena al museu municipal indiquen que hi han participat tres persones encaputxades. Els lladres s’han emportat peces valorades en uns 5 milions d’euros en pocs minuts.