Mor el pilot de 14 anys Hugo Millán després d’un greu accident en l’ETC

Terrible notícia és la que arriba des de MotorLand Aragón, i es que la mort del jove pilot Hugo Millán, de només 14 anys, marca un diumenge negre en el món del motor. El jove de Huelva competia en el circuit de MotorLand Aragón en la carrera de la European Talent Cup (ETC) quan se’n va anar al sòl a només 13 voltes perquè acabés la carrea.

Encara que la caiguda va ser bastant forta, Hugo Millán, que estava el tercer en la classificació de la categoria, va aconseguir aixecar-se. El pitjor va venir després, ja que va començar a caminar per a poder eixir de la zona de perill quan va ser atropellat pel jove pilot polonés Milan Leon Pawelec. El polonés anava per darrere de l’espanyol en la carrera i no va poder evitar col·lidir amb ell.

A causa de la gravetat de tot l’accident, es va decretar la bandera roja en la carrera, la qual cosa va permetre que fos atés en la pista. Finalment, el jove de Huelva va ser traslladat d’urgència en ambulància i helicòpter a l’hospital de Saragossa, on va morir hores més tard, segons ha informat l’organització.

S’han suspés la resta de carreres que quedaven per disputar-se en el FIM CEV Repsol.

<

>
Molts són els que han volgut mostrar les seues condolences a través de Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El Consell veu en el fort creixement de passatgers la prova que urgix ampliar els aeroports valencians

La Generalitat subratlla que el fort augment de passatgers en els aeroports de València i Alacant-Elx Miguel Hernández confirma la urgència d'escometre les ampliacions previstes per a evitar colls de botella i mantindre la competitivitat turística.

El Palau de la Música presenta l’estrena absoluta de l’òpera Medea de Sánchez-Verdú

El Palau de la Música de València estrena l'òpera Medea de José María Sánchez-Verdú, una proposta monodramática i experimental que integra al públic en un ritual sonor, al costat de la Simfonia núm. 1 de Beethoven.

La jutgessa manté el veto al fet que Rovira i Barrachina declaren per la gestió de la dana

La magistrada que investiga la gestió de la dana en la Comunitat Valenciana confirma que no cridarà a declarar com a testimonis als consellers José Antonio Rovira i Miguel Barrachina, malgrat la petició de Compromís i de la Fiscalia.

Alacant recorrerà l’anul·lació parcial dels plecs del contracte d’autobusos urbans

L'Ajuntament d'Alacant anuncia que recorrerà davant el TSJCV la sentència que tomba part dels plecs del contracte d'autobusos urbans per considerar excessives les exigències de solvència.

El Govern reforça amb 64 milions la recuperació agrària després de la dana de 2024

El Consell de Ministres aprova una ampliacion de quasi 64 milions per a completar la reconstruccion de camins rurals, explotacions i regadios danyats per la dana de 2024, elevant la partida especifica a uns 257 milions i l'esforç total a mes de 400 milions.

BBVA Research preveu més creixement en la Comunitat Valenciana i atur al 10,4% en 2027

BBVA Research preveu que la Comunitat Valenciana mantinga un creixement econòmic per damunt de la mitjana espanyola fins a 2027 i reduïsca la seua taxa d'atur al 10,4% gràcies a la creació de 126.000 ocupacions.

València estrena un gran mural per a conscienciar sobre la fragilitat dels ecosistemes polars

L'Hemeroteca Municipal de València acull el mural 'The Heartbeat of the Ocean', una obra del duo Cachetejack impulsada per l’Oceanogràfic per a destacar la importància dels ecosistemes polars en l'equilibri del planeta.

L’oposició exigix a Educació una negociació real mentres el PP defén 29 reunions amb els docents

PSPV i Compromís reclamen a la Conselleria d'Educació una negociació real davant la vaga indefinida del professorat valencià, mentres el PP reivindica haver mantingut 29 reunions este curs i Vox subratlla la prioritat de garantir els exàmens de l'alumnat.