16 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Mor el pilot de 14 anys Hugo Millán després d’un greu accident en l’ETC

Terrible notícia és la que arriba des de MotorLand Aragón, i es que la mort del jove pilot Hugo Millán, de només 14 anys, marca un diumenge negre en el món del motor. El jove de Huelva competia en el circuit de MotorLand Aragón en la carrera de la European Talent Cup (ETC) quan se’n va anar al sòl a només 13 voltes perquè acabés la carrea.

Encara que la caiguda va ser bastant forta, Hugo Millán, que estava el tercer en la classificació de la categoria, va aconseguir aixecar-se. El pitjor va venir després, ja que va començar a caminar per a poder eixir de la zona de perill quan va ser atropellat pel jove pilot polonés Milan Leon Pawelec. El polonés anava per darrere de l’espanyol en la carrera i no va poder evitar col·lidir amb ell.

A causa de la gravetat de tot l’accident, es va decretar la bandera roja en la carrera, la qual cosa va permetre que fos atés en la pista. Finalment, el jove de Huelva va ser traslladat d’urgència en ambulància i helicòpter a l’hospital de Saragossa, on va morir hores més tard, segons ha informat l’organització.

S’han suspés la resta de carreres que quedaven per disputar-se en el FIM CEV Repsol.

<

>
Molts són els que han volgut mostrar les seues condolences a través de Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Últimes notícies

El cap de gabinet de Mazón va atestar que no sabia de confinaments i va remetre la decisió a un assessor

José Manuel Cuenca va declarar que desconeixia l'encaix legal d'un confinament durant la dana i va traslladar el dubte a un altre membre del gabinet. Els missatges amb Salomé Pradas il·lustren el debat intern i motiven una nova citació judicial.

Ford renova per sis mesos l’ERTO Xarxa d’Almussafes amb les mateixes condicions

La planta d'Almussafes ha renovat per sis mesos l'ERTO Xarxa amb les regles vigents en 2025: 4.152 afectats de manera rotativa, 996 llocs diaris en regulacion i el 90% del salari amb el 100% de complements.

El sector agroalimentari reclama més innovació per a ser sostenible i competitiu

La IV Trobada Renowagro ha posat el focus en la tecnologia i l'I+D com a palanques per a guanyar rendibilitat, sostenibilitat i competitivitat. Administracions, indústria i científics han defés regles clares per a accelerar l'adopció de solucions en el camp.

La Diputació preveu reobrir la Plaça de Bous de València abans de la Fira de Falles de 2026

La Diputació de València ha avançat al 90% la renovació integral de la il·luminació de la Plaça de Bous i preveu reobrir el cus abans de la Fira de Falles de 2026. L'actuació millora eficiència, seguretat i estàndards per a retransmissió en alta definició.

La frase de Mazón que el temporal se n’anava a Conca estava en un informe de Pradas

Missatges incorporats a la instrucció penal van mostrar que la frase que Mazón va pronunciar durant la DANA de 2024 figurava en un resum enviat per Salomé Pradas. El document preveia un desplaçament cap a la regió muntanyenca de Conca i una menor intensitat a partir de les 18.00.

Morant defén que el PSOE ha reaccionat de manera immediata davant els casos d’assetjament

Diana Morant ha assegurat que no es pot demanar més al PSOE davant les denúncies d'assetjament, subratllant mesures en hores i suport a les víctimes. També ha reclamat explicacions a Vox i ha donat per resolta una querella contra Leire Díez.

Kindelán urgix a simplificar la regulació financera per a impulsar el creixement a Europa

La presidenta de la AEB ha reclamat una simplificació reguladora urgent per a reforçar el creixement i la competitivitat d'Europa. CECA i UNACC han demanat un marc més proporcionat i basat en principis, mentres el sector avança en inclusió i digitalització.

La Generalitat retira 18.304 vivendes turístiques del registre en 2025 i activa noves revisions

La Comunitat Valenciana ha donat de baixa 18.304 VUT en 2025 per incomplir el decret llei 9/2024, amb faltes com la referència cadastral o el NIF. Turisme prepara dos fases per a revisar 11.029 ICUS i depurar 3.394 referències duplicades.