Mor el pilot de 14 anys Hugo Millán després d’un greu accident en l’ETC

Terrible notícia és la que arriba des de MotorLand Aragón, i es que la mort del jove pilot Hugo Millán, de només 14 anys, marca un diumenge negre en el món del motor. El jove de Huelva competia en el circuit de MotorLand Aragón en la carrera de la European Talent Cup (ETC) quan se’n va anar al sòl a només 13 voltes perquè acabés la carrea.

Encara que la caiguda va ser bastant forta, Hugo Millán, que estava el tercer en la classificació de la categoria, va aconseguir aixecar-se. El pitjor va venir després, ja que va començar a caminar per a poder eixir de la zona de perill quan va ser atropellat pel jove pilot polonés Milan Leon Pawelec. El polonés anava per darrere de l’espanyol en la carrera i no va poder evitar col·lidir amb ell.

A causa de la gravetat de tot l’accident, es va decretar la bandera roja en la carrera, la qual cosa va permetre que fos atés en la pista. Finalment, el jove de Huelva va ser traslladat d’urgència en ambulància i helicòpter a l’hospital de Saragossa, on va morir hores més tard, segons ha informat l’organització.

S’han suspés la resta de carreres que quedaven per disputar-se en el FIM CEV Repsol.

<

>
Molts són els que han volgut mostrar les seues condolences a través de Twitter

 

<

>

 

<

>

<

>

<

>

<

>

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-2: Elx i Espanyol empaten i prolonguen la seua mala ratxa

Elx i Espanyol van firmar un 2-2 en un dol d'alternatives. El repartiment de punts no va trencar la seua mala dinàmica: cap va aconseguir encara guanyar en 2026.

Aturada de cinc minuts a l’Elx-Espanyol per un incident racista

L'àrbitre Iosu Galech Azpeitia va detindre cinc minuts l'Elx-Espanyol en el minut 76 per un incident racista. Després de l'aturada, es va llançar un avís per megafonia i el joc es va reprendre.

Una eixordadora mascletà ha donat principi a València a 19 dies de Falles

La primera mascletà en la plaça de l'Ajuntament ha encés 19 dies de Falles a València. Pirotècnia Peñarroja va cremar 141 quilos en menys de cinc minuts i va superar els 130 decibels.

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.