Mor Ray Liotta als 67 anys, actor de ‘Uno de los nuestros’


L’actor Ray Liotta ha mort als 67 anys a República Dominicana, mentre dormia, per causes que encara es desconeixen. L’artista es trobava en ple rodatge de la pel·lícula ‘Dangerous Waters‘, segons ha informat el portal ‘Deadline’.


Liotta va ser un dels grans protagonistes de la pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘, aclamat film estrenat l’any 1990 i que va collir un gran èxit internacional.

Nascut en Newark (Nova Jersey) en 1954, sota el nom de Raymond Allen Liotta. Liotta va ser abandonat en un orfenat, i posteriorment adoptat per Alfredo Liotta, amo d’una botiga de recanvis per a automòbils, i la seua dona Mary, oficinista.

No obstant això mai va renunciar a trobar a la seua vertadera mare i ho va aconseguir en la dècada dels 2000. «Vaig trobar a la meua mare biològica i vaig descobrir que no tinc un germà bessó, però sí un germanastre, cinc germanastres i una germana de la qual no sabia res fins quinze anys arrere«, va declarar quan per fi va trobar a la seua progenitora.

Després d’estudiar Art Dramàtic a Miami, es va mudar a Nova York i va treballar com a cambrer fins que va aconseguir un paper en la soap opera televisiva ‘Otro mundo‘, on va intervindre de 1978 a 1981.

L’actor va nàixer en Nova Jersey sota el nom de Raymond Allen Liotta. La pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘ (‘Goodfellas’) és el seu treball més recordat, però la seua trajectòria és extensa i reeixida. En la seua carrera destaquen ‘Identidad‘, ‘Hannibal‘, ‘Cop Land‘, ‘Falsa seducción‘ o ‘Algo salvaje‘.


Les seues actuacions li van valdre per a ser candidat als Globus d’Or per ‘Algo salvaje‘ en 1987 i també va optar al Premi del Sindicat d’Actors al millor actor de televisió, en 1999, per la seua participació en la sèrie ‘The Rat Pack‘. Va guanyar un Emmy l’any 2005 com a millor actor convidat per ‘Urgencias‘.

Així mateix, vam poder veure-li en ‘Narc’ (2002), pel·lícula que per la qual va obtindre una nominació als premis ‘Independent Spirit’, i en ‘Ases calientes’ (2006), una comèdia de gàngsters d’humor negre, ambientada a Las Vegas.

Vida sentimental

Liotta es va casar amb l’actriu Michelle Grace el febrer de 1997. Un any més tard va nàixer la seua única filla, Karsen, i en 2004 la parella es va divorciar. Després va mantindre una relació amb Catherine Hickland, també actriu i l’última de les seues dones va ser Jacy Nittolo, amb la qual actualment estava. En el compte d’Instagram d’ella es poden veure imatges dels dos junts gaudint de moments familiars.

Les xarxes socials no han dubtat en mostrar les seues condolences per la mort del conegut actor.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.