Mor Ray Liotta als 67 anys, actor de ‘Uno de los nuestros’


L’actor Ray Liotta ha mort als 67 anys a República Dominicana, mentre dormia, per causes que encara es desconeixen. L’artista es trobava en ple rodatge de la pel·lícula ‘Dangerous Waters‘, segons ha informat el portal ‘Deadline’.


Liotta va ser un dels grans protagonistes de la pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘, aclamat film estrenat l’any 1990 i que va collir un gran èxit internacional.

Nascut en Newark (Nova Jersey) en 1954, sota el nom de Raymond Allen Liotta. Liotta va ser abandonat en un orfenat, i posteriorment adoptat per Alfredo Liotta, amo d’una botiga de recanvis per a automòbils, i la seua dona Mary, oficinista.

No obstant això mai va renunciar a trobar a la seua vertadera mare i ho va aconseguir en la dècada dels 2000. «Vaig trobar a la meua mare biològica i vaig descobrir que no tinc un germà bessó, però sí un germanastre, cinc germanastres i una germana de la qual no sabia res fins quinze anys arrere«, va declarar quan per fi va trobar a la seua progenitora.

Després d’estudiar Art Dramàtic a Miami, es va mudar a Nova York i va treballar com a cambrer fins que va aconseguir un paper en la soap opera televisiva ‘Otro mundo‘, on va intervindre de 1978 a 1981.

L’actor va nàixer en Nova Jersey sota el nom de Raymond Allen Liotta. La pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘ (‘Goodfellas’) és el seu treball més recordat, però la seua trajectòria és extensa i reeixida. En la seua carrera destaquen ‘Identidad‘, ‘Hannibal‘, ‘Cop Land‘, ‘Falsa seducción‘ o ‘Algo salvaje‘.


Les seues actuacions li van valdre per a ser candidat als Globus d’Or per ‘Algo salvaje‘ en 1987 i també va optar al Premi del Sindicat d’Actors al millor actor de televisió, en 1999, per la seua participació en la sèrie ‘The Rat Pack‘. Va guanyar un Emmy l’any 2005 com a millor actor convidat per ‘Urgencias‘.

Així mateix, vam poder veure-li en ‘Narc’ (2002), pel·lícula que per la qual va obtindre una nominació als premis ‘Independent Spirit’, i en ‘Ases calientes’ (2006), una comèdia de gàngsters d’humor negre, ambientada a Las Vegas.

Vida sentimental

Liotta es va casar amb l’actriu Michelle Grace el febrer de 1997. Un any més tard va nàixer la seua única filla, Karsen, i en 2004 la parella es va divorciar. Després va mantindre una relació amb Catherine Hickland, també actriu i l’última de les seues dones va ser Jacy Nittolo, amb la qual actualment estava. En el compte d’Instagram d’ella es poden veure imatges dels dos junts gaudint de moments familiars.

Les xarxes socials no han dubtat en mostrar les seues condolences per la mort del conegut actor.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.