Mor Ray Liotta als 67 anys, actor de ‘Uno de los nuestros’


L’actor Ray Liotta ha mort als 67 anys a República Dominicana, mentre dormia, per causes que encara es desconeixen. L’artista es trobava en ple rodatge de la pel·lícula ‘Dangerous Waters‘, segons ha informat el portal ‘Deadline’.


Liotta va ser un dels grans protagonistes de la pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘, aclamat film estrenat l’any 1990 i que va collir un gran èxit internacional.

Nascut en Newark (Nova Jersey) en 1954, sota el nom de Raymond Allen Liotta. Liotta va ser abandonat en un orfenat, i posteriorment adoptat per Alfredo Liotta, amo d’una botiga de recanvis per a automòbils, i la seua dona Mary, oficinista.

No obstant això mai va renunciar a trobar a la seua vertadera mare i ho va aconseguir en la dècada dels 2000. “Vaig trobar a la meua mare biològica i vaig descobrir que no tinc un germà bessó, però sí un germanastre, cinc germanastres i una germana de la qual no sabia res fins quinze anys arrere“, va declarar quan per fi va trobar a la seua progenitora.

Després d’estudiar Art Dramàtic a Miami, es va mudar a Nova York i va treballar com a cambrer fins que va aconseguir un paper en la soap opera televisiva ‘Otro mundo‘, on va intervindre de 1978 a 1981.

L’actor va nàixer en Nova Jersey sota el nom de Raymond Allen Liotta. La pel·lícula ‘Uno de los nuestros‘ (‘Goodfellas’) és el seu treball més recordat, però la seua trajectòria és extensa i reeixida. En la seua carrera destaquen ‘Identidad‘, ‘Hannibal‘, ‘Cop Land‘, ‘Falsa seducción‘ o ‘Algo salvaje‘.


Les seues actuacions li van valdre per a ser candidat als Globus d’Or per ‘Algo salvaje‘ en 1987 i també va optar al Premi del Sindicat d’Actors al millor actor de televisió, en 1999, per la seua participació en la sèrie ‘The Rat Pack‘. Va guanyar un Emmy l’any 2005 com a millor actor convidat per ‘Urgencias‘.

Així mateix, vam poder veure-li en ‘Narc’ (2002), pel·lícula que per la qual va obtindre una nominació als premis ‘Independent Spirit’, i en ‘Ases calientes’ (2006), una comèdia de gàngsters d’humor negre, ambientada a Las Vegas.

Vida sentimental

Liotta es va casar amb l’actriu Michelle Grace el febrer de 1997. Un any més tard va nàixer la seua única filla, Karsen, i en 2004 la parella es va divorciar. Després va mantindre una relació amb Catherine Hickland, també actriu i l’última de les seues dones va ser Jacy Nittolo, amb la qual actualment estava. En el compte d’Instagram d’ella es poden veure imatges dels dos junts gaudint de moments familiars.

Les xarxes socials no han dubtat en mostrar les seues condolences per la mort del conegut actor.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.