Mor un home de Viver que es va contagiar del Covid-19 i que ja havia rebut les dos dosis de la vacuna

 

Este dilluns, 25 de gener, el territori valencià ha registrat la primera persona morta després de rebre les dos dosis de la vacuna contra el coronavirus. Es tracta d’un resident que vivia en el geriàtric de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), i que va donar positiu per Covid-19 després de rebre la primera dosi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, l’home ha mort a primera hora d’este matí en l’hospital de Sagunt. La víctima va rebre la primera vacuna contra el coronavirus el passat 29 de desembre. D’altra banda, li van administrar la segona dosi de la vacuna el passat 19 de gener.

 

Este dissabte, el resident va començar a sentir-se indispost i després d’una revisió, des de la residència, van decidir traslladar-lo a l’hospital de Sagunt. En el centre hospitalari van avisar el diumenge a la família que el pacient travessava les seues últimes hores de vida i van permetre als seus fills acomiadar-se del seu pare que respirava amb dificultat i estava pràcticament sedat

 

Desafortunadament, l’home ha mort este matí. La metgessa que ha tractat a este ancià en la clínica de Sagunt va indicar ahir als familiars que l’ancià patia «una pneumònia bacteriana». 

Últimes notícies

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.