Mor un home de Viver que es va contagiar del Covid-19 i que ja havia rebut les dos dosis de la vacuna

 

Este dilluns, 25 de gener, el territori valencià ha registrat la primera persona morta després de rebre les dos dosis de la vacuna contra el coronavirus. Es tracta d’un resident que vivia en el geriàtric de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), i que va donar positiu per Covid-19 després de rebre la primera dosi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, l’home ha mort a primera hora d’este matí en l’hospital de Sagunt. La víctima va rebre la primera vacuna contra el coronavirus el passat 29 de desembre. D’altra banda, li van administrar la segona dosi de la vacuna el passat 19 de gener.

 

Este dissabte, el resident va començar a sentir-se indispost i després d’una revisió, des de la residència, van decidir traslladar-lo a l’hospital de Sagunt. En el centre hospitalari van avisar el diumenge a la família que el pacient travessava les seues últimes hores de vida i van permetre als seus fills acomiadar-se del seu pare que respirava amb dificultat i estava pràcticament sedat

 

Desafortunadament, l’home ha mort este matí. La metgessa que ha tractat a este ancià en la clínica de Sagunt va indicar ahir als familiars que l’ancià patia «una pneumònia bacteriana». 

Últimes notícies

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.

Darius Thompson trenca el seu contracte amb el Valencia Basket abans del 2028

El Valencia Basket i Darius Thompson han pactat este juny la rescissió del contracte que els unia fins a 2028. L’exterior nord-americà, clau en l’aposta per l’Eurolliga, ha perdut protagonisme fins a quedar fora de les últimes convocatòries.

La major mostra del Museu de l’Or de Bogotà arriba al Marq amb 300 peces úniques

El Marq d’Alacant acull fins al 2 de maig de 2027 la mostra més gran del Museu de l’Or de Bogotà, amb 291 objectes arqueològics i creacions indígenes actuals que exploren la connexió entre l’or, els rituals i l’univers.

Barrachina viatja a Brussel·les per a defensar el regadiu valencià davant la Unió Europea

El conseller Miguel Barrachina viatjarà dilluns i dimarts a Brussel·les junt amb Fecoreva per a defensar el paper clau del regadiu mediterrani en la seguretat alimentària, la competitivitat agrària i l equilibri territorial. La delegació es reunirà amb institucions europees i participarà en una mesa redona al Parlament Europeu.