Mor un home de Viver que es va contagiar del Covid-19 i que ja havia rebut les dos dosis de la vacuna

 

Este dilluns, 25 de gener, el territori valencià ha registrat la primera persona morta després de rebre les dos dosis de la vacuna contra el coronavirus. Es tracta d’un resident que vivia en el geriàtric de la localitat de Viver, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), i que va donar positiu per Covid-19 després de rebre la primera dosi.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, l’home ha mort a primera hora d’este matí en l’hospital de Sagunt. La víctima va rebre la primera vacuna contra el coronavirus el passat 29 de desembre. D’altra banda, li van administrar la segona dosi de la vacuna el passat 19 de gener.

 

Este dissabte, el resident va començar a sentir-se indispost i després d’una revisió, des de la residència, van decidir traslladar-lo a l’hospital de Sagunt. En el centre hospitalari van avisar el diumenge a la família que el pacient travessava les seues últimes hores de vida i van permetre als seus fills acomiadar-se del seu pare que respirava amb dificultat i estava pràcticament sedat

 

Desafortunadament, l’home ha mort este matí. La metgessa que ha tractat a este ancià en la clínica de Sagunt va indicar ahir als familiars que l’ancià patia «una pneumònia bacteriana». 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detenen la mare d’un alumne de quatre anys per agredir una mestra d’una escola infantil d’Elda

La dona està acusada d’un presumpte delicte d’atemptat contra funcionari públic després de colpejar una professora del centre

Detenen tres homes a Alacant per vendre objectes robats des d’una vivenda

La Policia Nacional deté tres homes a Alacant per robatori, estafa i receptació després de descobrir una vivenda amb objectes sostrets.

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal