Mor un senderista d’Alcoi en el pirineu d’Osca en caure des d’uns 150 metres d’altura

 

Un senderista, que respon a les inicials de E.S. M., de 69 anys i veí d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha mort este dissabte, 15 d’agost, en caure’s des d’una altura de 150 metres des de la cresta del pic Posets, situat en el terme municipal de Sahún, en el Pirineu d’Osca.

 

El valencià anava acompanyat d’altres quatre persones que descendien el pic per una cresta direcció nord i, quan es desplaçaven per ella, E. S. M. ha esvarat i ha caigut d’uns 150 metres, en una zona de roca amb terreny molt abrupte.

 

La Guàrdia Civil ha informat en una nota de premsa que ha rebut l’avís cap a les 11.30 hores d’este dissabte. Fins al lloc s’han dirigit components del Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya, amb l’helicòpter de Benasc, al costat d’una metge del 061.

 

Després d’arribar a la zona, no han vist a l’accidentat, pel que els especialistes i la metgessa han descendit i un d’ells ha fet el recorregut per a on havia caigut. Finalment ha localitzat el cos en una clivella, encaixat a uns dos metres.

 

Donada la situació, s’han incorporat dos especialistes amb més material per a accedir al lloc i entre tots han assegurat el cos per a que no continuara caient per la clivella, ja que tenia uns quatre metres de profunditat.

 

Després d’instal·lar un sistema de seguretat, l’han rescatat i traslladat fins a la base de la muntanya, per a després portar-lo a l’helisuperficie de Benasc i, des d’allí, al depòsit de l’Hospital Provincial d’Osca a l’espera d’autòpsia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.