Mor un senderista d’Alcoi en el pirineu d’Osca en caure des d’uns 150 metres d’altura

 

Un senderista, que respon a les inicials de E.S. M., de 69 anys i veí d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), ha mort este dissabte, 15 d’agost, en caure’s des d’una altura de 150 metres des de la cresta del pic Posets, situat en el terme municipal de Sahún, en el Pirineu d’Osca.

 

El valencià anava acompanyat d’altres quatre persones que descendien el pic per una cresta direcció nord i, quan es desplaçaven per ella, E. S. M. ha esvarat i ha caigut d’uns 150 metres, en una zona de roca amb terreny molt abrupte.

 

La Guàrdia Civil ha informat en una nota de premsa que ha rebut l’avís cap a les 11.30 hores d’este dissabte. Fins al lloc s’han dirigit components del Grup de Rescat i Intervenció en Muntanya, amb l’helicòpter de Benasc, al costat d’una metge del 061.

 

Després d’arribar a la zona, no han vist a l’accidentat, pel que els especialistes i la metgessa han descendit i un d’ells ha fet el recorregut per a on havia caigut. Finalment ha localitzat el cos en una clivella, encaixat a uns dos metres.

 

Donada la situació, s’han incorporat dos especialistes amb més material per a accedir al lloc i entre tots han assegurat el cos per a que no continuara caient per la clivella, ja que tenia uns quatre metres de profunditat.

 

Després d’instal·lar un sistema de seguretat, l’han rescatat i traslladat fins a la base de la muntanya, per a després portar-lo a l’helisuperficie de Benasc i, des d’allí, al depòsit de l’Hospital Provincial d’Osca a l’espera d’autòpsia.

Últimes notícies

Thiago i Requena podran jugar contra el Vila-real malgrat estar cedits

Thiago Fernández i Dani Requena, cedits pel Vila-real al Llevant este estiu, podran jugar diumenge en La Ceràmica en no existir cap clàusula que ho impedisca.

El Villarreal es juga una nova oportunitat a Màlaga per reaccionar

Íñigo Pérez admet el mal inici del Villarreal en LALIGA i la Champions i assenyala el duel de dijous a La Rosaleda com una oportunitat clau per començar a revertir la situació, sobretot en l’aspecte mental.

Màlaga i Vila-real busquen la primera victòria en un duel marcat per les urgències

Màlaga i Vila-real arriben al duel de La Rosaleda sense conéixer encara la victòria en LALIGA EA Sports i amb problemes defensius evidents als dos equips.

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.