Mor un senderista després de patir un accident en una zona de muntanya prop d’Onil

 

Un senderista de 42 anys va morir aquest dijous després de patir un accident mentre realitzava una marxa prop d’Onil, a la comarca de l’Alcoià, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’alerta la varen donar un grup de senderistes ahir per la vesprada, cap a les 15:40 hores, quan es varen adonar de la presència d’un cadàver des de l’alt d’un vessant. Efectius del Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil van intervenir per a poder rescatar el cadàver ja que es tractava d’una zona difícil accés coneguda com Plaza Malva. El cos es va traslladar fins a una zona on va ser examinat per un metge forense i on la jutge poguera ordenar l’alçament del cadàver. La investigació la porta la Policia Judicial de Villena, i tot va orientat a que haguera pogut ser una caiguda accidental, segons informa d’esta investigació el diari Información

 

El darrer accident mortal en senderisme el passat dimarts al Penyal d’Ifac

  

Es tracta del segon accident mortal registrat en l’àmbit del senderisme aquesta setmana en la Comunitat, perquè el dimarts passat, efectius de la Guàrdia Civil van trobar les seues pertinences per la zona denominada ‘Mirador de los Carabineros’ del Penyal d’Ifac de Calp, a la comarca de la Marina Alta. A causa de l’escarpat de la zona, es van mobilitzar guàrdia civils especialistes en muntanya (GREIM) i bussejadors (GEAS) per a tractar d’arribar fins a aquell lloc tant per terra com per mar.

  

A la cerca es va unir l’Helicòpter de la Guàrdia Civil, els efectius de la qual varen localitzar i rescatar el cos ja sense vida del jove, traslladant-lo a l’heliport del passeig marítim que voreja la cara sud del Penyal. Allí ja s’ha fet càrrec del cadàver la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calp.

 

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU