17.8 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Mor un senderista després de patir un accident en una zona de muntanya prop d’Onil

 

Un senderista de 42 anys va morir aquest dijous després de patir un accident mentre realitzava una marxa prop d’Onil, a la comarca de l’Alcoià, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’alerta la varen donar un grup de senderistes ahir per la vesprada, cap a les 15:40 hores, quan es varen adonar de la presència d’un cadàver des de l’alt d’un vessant. Efectius del Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil van intervenir per a poder rescatar el cadàver ja que es tractava d’una zona difícil accés coneguda com Plaza Malva. El cos es va traslladar fins a una zona on va ser examinat per un metge forense i on la jutge poguera ordenar l’alçament del cadàver. La investigació la porta la Policia Judicial de Villena, i tot va orientat a que haguera pogut ser una caiguda accidental, segons informa d’esta investigació el diari Información

 

El darrer accident mortal en senderisme el passat dimarts al Penyal d’Ifac

  

Es tracta del segon accident mortal registrat en l’àmbit del senderisme aquesta setmana en la Comunitat, perquè el dimarts passat, efectius de la Guàrdia Civil van trobar les seues pertinences per la zona denominada ‘Mirador de los Carabineros’ del Penyal d’Ifac de Calp, a la comarca de la Marina Alta. A causa de l’escarpat de la zona, es van mobilitzar guàrdia civils especialistes en muntanya (GREIM) i bussejadors (GEAS) per a tractar d’arribar fins a aquell lloc tant per terra com per mar.

  

A la cerca es va unir l’Helicòpter de la Guàrdia Civil, els efectius de la qual varen localitzar i rescatar el cos ja sense vida del jove, traslladant-lo a l’heliport del passeig marítim que voreja la cara sud del Penyal. Allí ja s’ha fet càrrec del cadàver la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calp.

 

Últimes notícies

Barcala defén que la regidor d’Urbanisme va obtindre la vivenda social abans d’entrar en política

L'alcalde ha assegurat que Rocío Gómez va ser adjudicatària en 2018, anys abans de ser regidora, i ha ordenat un expedient per a aclarir el procés i depurar responsabilitats.

L’efecte Castro mesura el desgast de l’Atlètic

El Llevant arriba revitalitzat per Luís Castro i posa a prova a un Atlètic amb 67 hores i mitja de descans, sense fitxatges i amb problemes de resolució en les àrees.

El PSPV portarà a Antifrau el ‘pelotazo’ de les vivendes públiques a Alacant

El PSPV portarà a l'Agència Antifrau el presumpte pelotazo en l'adjudicació de vivendes públiques en La Condomina. Demana explicacions, dimissions i més control.

El Barça no es fia i prepara canvis davant un Elx en urgència

El Barcelona afronta el dol en el Martínez Valero amb respecte a un Elx necessitat i amb nombroses baixes. Hansi Flic vigila la fragilitat defensiva i sospesa ajustos en l'equip.

Osasuna rep a un Vila-real en la seua pitjor ratxa recent amb la confiança reforçada

Osasuna afronta el dol en El Sadar enfortit pel seu primer triomf a domicili del curs, mentres el Vila-real arriba després de quatre derrotes seguides i poc descans.

El ‘petxinot’, el xicotet mol·lusc clau per a la filtració de l’aigua en L’Albufera

El petxinot, una cloïssa d'aigua dolça en perill crític, filtra milers de litres i sosté l'equilibri de L'Albufera. Una aliança impulsa la seua reproducció i reintroducció.

L’acusat nega l’assassinat del canonge i admet que va traure diners amb les seues targetes

El processament per l'assassinat del canonge emèrit a València ha negat l'homicidi davant el jurat i ha reconegut retirades i pagaments amb les targetes del sacerdot. El fiscal sosté que va estar en tot i que la desaparició de proves impedix corroborar la seua versió.

Detingut per robar més de 7.000 euros en tabac en botigues dels aeroports d’Alacant, València i Tenerife

Un home de 38 anys ha sigut detingut a Alacant-Elx per almenys una desena de furts en duty free d'Alacant, València i Santa Cruz de Tenerife. El botí en tabac va ascendir a 7.179,20 euros i l'operació seguix oberta amb mesures cautelars d'allunyament.