Mor un senderista després de patir un accident en una zona de muntanya prop d’Onil

 

Un senderista de 42 anys va morir aquest dijous després de patir un accident mentre realitzava una marxa prop d’Onil, a la comarca de l’Alcoià, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’alerta la varen donar un grup de senderistes ahir per la vesprada, cap a les 15:40 hores, quan es varen adonar de la presència d’un cadàver des de l’alt d’un vessant. Efectius del Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil van intervenir per a poder rescatar el cadàver ja que es tractava d’una zona difícil accés coneguda com Plaza Malva. El cos es va traslladar fins a una zona on va ser examinat per un metge forense i on la jutge poguera ordenar l’alçament del cadàver. La investigació la porta la Policia Judicial de Villena, i tot va orientat a que haguera pogut ser una caiguda accidental, segons informa d’esta investigació el diari Información

 

El darrer accident mortal en senderisme el passat dimarts al Penyal d’Ifac

  

Es tracta del segon accident mortal registrat en l’àmbit del senderisme aquesta setmana en la Comunitat, perquè el dimarts passat, efectius de la Guàrdia Civil van trobar les seues pertinences per la zona denominada ‘Mirador de los Carabineros’ del Penyal d’Ifac de Calp, a la comarca de la Marina Alta. A causa de l’escarpat de la zona, es van mobilitzar guàrdia civils especialistes en muntanya (GREIM) i bussejadors (GEAS) per a tractar d’arribar fins a aquell lloc tant per terra com per mar.

  

A la cerca es va unir l’Helicòpter de la Guàrdia Civil, els efectius de la qual varen localitzar i rescatar el cos ja sense vida del jove, traslladant-lo a l’heliport del passeig marítim que voreja la cara sud del Penyal. Allí ja s’ha fet càrrec del cadàver la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calp.

 

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.