Mor un senderista després de patir un accident en una zona de muntanya prop d’Onil

 

Un senderista de 42 anys va morir aquest dijous després de patir un accident mentre realitzava una marxa prop d’Onil, a la comarca de l’Alcoià, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’alerta la varen donar un grup de senderistes ahir per la vesprada, cap a les 15:40 hores, quan es varen adonar de la presència d’un cadàver des de l’alt d’un vessant. Efectius del Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil van intervenir per a poder rescatar el cadàver ja que es tractava d’una zona difícil accés coneguda com Plaza Malva. El cos es va traslladar fins a una zona on va ser examinat per un metge forense i on la jutge poguera ordenar l’alçament del cadàver. La investigació la porta la Policia Judicial de Villena, i tot va orientat a que haguera pogut ser una caiguda accidental, segons informa d’esta investigació el diari Información

 

El darrer accident mortal en senderisme el passat dimarts al Penyal d’Ifac

  

Es tracta del segon accident mortal registrat en l’àmbit del senderisme aquesta setmana en la Comunitat, perquè el dimarts passat, efectius de la Guàrdia Civil van trobar les seues pertinences per la zona denominada ‘Mirador de los Carabineros’ del Penyal d’Ifac de Calp, a la comarca de la Marina Alta. A causa de l’escarpat de la zona, es van mobilitzar guàrdia civils especialistes en muntanya (GREIM) i bussejadors (GEAS) per a tractar d’arribar fins a aquell lloc tant per terra com per mar.

  

A la cerca es va unir l’Helicòpter de la Guàrdia Civil, els efectius de la qual varen localitzar i rescatar el cos ja sense vida del jove, traslladant-lo a l’heliport del passeig marítim que voreja la cara sud del Penyal. Allí ja s’ha fet càrrec del cadàver la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calp.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulada una banda lituana que robava i revenia cotxes en la Axarquía

La Policia ha desarticulat una organització d'origen lituà especialitzada a robar vehicles d'una mateixa marca japonesa en la Axarquía i revendre'ls després de falsificar la seua identitat, amb sis detinguts a Màlaga, Almeria i Alacant.

Desmantellat un taller tèxtil clandestí que explotava a 26 treballadors a Camp de Túria

La Policia Nacional ha desmantellat un taller tèxtil clandestí a Camp de Túria on 26 persones treballaven sense contracte ni alta en la Seguretat Social, la majoria en situació irregular, i ha detingut a dos hòmens com a presumptes responsables de l'entramat empresarial.

La UPV reunix a José Luis Sastre, Bermúdez de Castro i Paloma del Riu en la segona edició de Llegir consciència

La Universitat Politècnica de València celebra la segona edició de Llegir consciència, un cicle que unix literatura, actualitat i divulgació científica amb tres trobades obertes al públic.

El València s’estanca davant la zona alta: onze partits sense guanyar als set primers

El València encadena nou derrotes i dos empats en els seus onze enfrontaments d'esta Lliga enfront dels set primers classificats, amb un balanç molt negatiu de gols.

Luís Castro es perdrà el partit del Llevant davant el Getafe per sanció

Luís Castro no podrà asseure's en la banqueta del Llevant enfront del Getafe en complir un partit de sanció després d'acumular cinc targetes grogues.

Març de 2026 es tanca en la Comunitat Valenciana com un mes fred i molt humit

Març de 2026 ha sigut fred i molt humit en la Comunitat Valenciana, amb temperatures per davall de l'habitual i pluges que han duplicat la mitjana climàtica recent.

Arranca en el Suprem el juí a Ábalos, Koldo i Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares

El Tribunal Suprem celebra la primera sessió del juí contra José Luis Ábalos, el seu exasesor Koldo García i el comisionista Víctor de Aldama per presumpta corrupció en contractes de màscares en 2020.

València i París reforcen la seua cooperació per a previndre inundacions després de la dana de 2024

València i París han obert una nova etapa de col·laboració per a millorar la prevenció i gestió d'inundacions després de la dana d'octubre de 2024, amb intercanvis tècnics i projectes conjunts.