14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mor un senderista després de patir un accident en una zona de muntanya prop d’Onil

 

Un senderista de 42 anys va morir aquest dijous després de patir un accident mentre realitzava una marxa prop d’Onil, a la comarca de l’Alcoià, segons ha informat la Guàrdia Civil.

 

L’alerta la varen donar un grup de senderistes ahir per la vesprada, cap a les 15:40 hores, quan es varen adonar de la presència d’un cadàver des de l’alt d’un vessant. Efectius del Grup de Muntanya de la Guàrdia Civil van intervenir per a poder rescatar el cadàver ja que es tractava d’una zona difícil accés coneguda com Plaza Malva. El cos es va traslladar fins a una zona on va ser examinat per un metge forense i on la jutge poguera ordenar l’alçament del cadàver. La investigació la porta la Policia Judicial de Villena, i tot va orientat a que haguera pogut ser una caiguda accidental, segons informa d’esta investigació el diari Información

 

El darrer accident mortal en senderisme el passat dimarts al Penyal d’Ifac

  

Es tracta del segon accident mortal registrat en l’àmbit del senderisme aquesta setmana en la Comunitat, perquè el dimarts passat, efectius de la Guàrdia Civil van trobar les seues pertinences per la zona denominada ‘Mirador de los Carabineros’ del Penyal d’Ifac de Calp, a la comarca de la Marina Alta. A causa de l’escarpat de la zona, es van mobilitzar guàrdia civils especialistes en muntanya (GREIM) i bussejadors (GEAS) per a tractar d’arribar fins a aquell lloc tant per terra com per mar.

  

A la cerca es va unir l’Helicòpter de la Guàrdia Civil, els efectius de la qual varen localitzar i rescatar el cos ja sense vida del jove, traslladant-lo a l’heliport del passeig marítim que voreja la cara sud del Penyal. Allí ja s’ha fet càrrec del cadàver la Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Calp.

 

Últimes notícies

El Barcelona mana al descans davant l’Elx (1-2)

El Barcelona mana 1-2 al descans gràcies a Lamine Yamal i Ferran Torres; l'Elx va arribar a igualar per mitjà d'Álvaro Rodríguez. Els blaugranes han generat moltes ocasions i els pals han evitat un avantatge major.

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.