Mor Tomás Sáez, el pare Marcià de ‘El milagro de P. Tinto’

Ha mort l’actor madrileny Tomás Sáez als 66 anys, conegut pel seu paper de Pare Marcià en la pel·lícula de Javier Fesser ”El milagro de P. Tinto’ (1998).

El seu paper de sacerdot old school, el més destacat fins hui en la seua carrera cinematogràfica, li va permetre tant demostrar la seua punteria amb l’esborrany com jugar amb la variada polisèmia de la paraula “hòstia“.

Ha sigut la Unió d’Actors i Actrius la que a través de la seua Twitter oficial ha comunicat la defunció d’un intèrpret que portava diversos anys sense eixir en pantalla (la seua última vegada va ser en 2015 amb un capítol de ”Águila Roja’) i que va participar de manera regular durant els anys noranta i principis dels 2000 en sèries igual de recordades com a ‘Señor Alcalde’ (1998), ‘Manos a la obra’ (1998-2001) i Ala… Dina!’ (2001-02).


Tomás Saenz Retamar (Madrid, 1956) va començar la seua carrera com a actor amb la pel·lícula ‘Un verano de infierno’ (1984) i durant la dècada dels noranta va participar de manera episòdica en sèries com a ‘Lleno, por favor’, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Hermanos de Leche’, ‘Farmacia de guardia’, ‘Médico de familia‘ i’Tío Willy.

Al cinema, Sáez va eixir en pel·lícules com ‘El oro Moscú’ i ‘Elsa & Fred’. Entre els seus últims treballs en televisió, està ‘Cuentáme cómo pasó’ (2013) i ‘La que se avecina’ (2009).

Segons el seu perfil en IMDb, portava sense actuar en audiovisual des de 2015.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.