Mor Tomás Sáez, el pare Marcià de ‘El milagro de P. Tinto’

Ha mort l’actor madrileny Tomás Sáez als 66 anys, conegut pel seu paper de Pare Marcià en la pel·lícula de Javier Fesser »El milagro de P. Tinto’ (1998).

El seu paper de sacerdot old school, el més destacat fins hui en la seua carrera cinematogràfica, li va permetre tant demostrar la seua punteria amb l’esborrany com jugar amb la variada polisèmia de la paraula «hòstia«.

Ha sigut la Unió d’Actors i Actrius la que a través de la seua Twitter oficial ha comunicat la defunció d’un intèrpret que portava diversos anys sense eixir en pantalla (la seua última vegada va ser en 2015 amb un capítol de »Águila Roja’) i que va participar de manera regular durant els anys noranta i principis dels 2000 en sèries igual de recordades com a ‘Señor Alcalde’ (1998), ‘Manos a la obra’ (1998-2001) i Ala… Dina!’ (2001-02).


Tomás Saenz Retamar (Madrid, 1956) va començar la seua carrera com a actor amb la pel·lícula ‘Un verano de infierno’ (1984) i durant la dècada dels noranta va participar de manera episòdica en sèries com a ‘Lleno, por favor’, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Hermanos de Leche’, ‘Farmacia de guardia’, ‘Médico de familia‘ i’Tío Willy.

Al cinema, Sáez va eixir en pel·lícules com ‘El oro Moscú’ i ‘Elsa & Fred’. Entre els seus últims treballs en televisió, està ‘Cuentáme cómo pasó’ (2013) i ‘La que se avecina’ (2009).

Segons el seu perfil en IMDb, portava sense actuar en audiovisual des de 2015.

Últimes notícies

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.

El Rototom tanca a Benicàssim amb 169.000 assistents de quasi 100 països

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha tancat la seua 31a edició amb 169.000 assistents de quasi 100 països i una forta aposta social i mediambiental. El festival ha anunciat que tornarà a Benicàssim en agost de 2027.

Guido Rodríguez reclama ambició i unió després dels primers pitos a Mestalla

Guido Rodríguez, migcampista del València i nou capità, demana unió i ambició entre club, plantilla i afició després de l’empat sense gols davant el Celta a Mestalla, que ha deixat els primers pitos de la grada.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades en l’interior nord de València esta vesprada

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per pluges i tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes en l’interior nord de València, mentre es mantenen avisos per precipitacions intenses a trams del litoral de Castelló i València.

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.