Anuncios

Mor Tomás Sáez, el pare Marcià de ‘El milagro de P. Tinto’

Ha mort l’actor madrileny Tomás Sáez als 66 anys, conegut pel seu paper de Pare Marcià en la pel·lícula de Javier Fesser ”El milagro de P. Tinto’ (1998).

El seu paper de sacerdot old school, el més destacat fins hui en la seua carrera cinematogràfica, li va permetre tant demostrar la seua punteria amb l’esborrany com jugar amb la variada polisèmia de la paraula “hòstia“.

Ha sigut la Unió d’Actors i Actrius la que a través de la seua Twitter oficial ha comunicat la defunció d’un intèrpret que portava diversos anys sense eixir en pantalla (la seua última vegada va ser en 2015 amb un capítol de ”Águila Roja’) i que va participar de manera regular durant els anys noranta i principis dels 2000 en sèries igual de recordades com a ‘Señor Alcalde’ (1998), ‘Manos a la obra’ (1998-2001) i Ala… Dina!’ (2001-02).


Tomás Saenz Retamar (Madrid, 1956) va començar la seua carrera com a actor amb la pel·lícula ‘Un verano de infierno’ (1984) i durant la dècada dels noranta va participar de manera episòdica en sèries com a ‘Lleno, por favor’, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Hermanos de Leche’, ‘Farmacia de guardia’, ‘Médico de familia‘ i’Tío Willy.

Al cinema, Sáez va eixir en pel·lícules com ‘El oro Moscú’ i ‘Elsa & Fred’. Entre els seus últims treballs en televisió, està ‘Cuentáme cómo pasó’ (2013) i ‘La que se avecina’ (2009).

Segons el seu perfil en IMDb, portava sense actuar en audiovisual des de 2015.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.