Mor Tomás Sáez, el pare Marcià de ‘El milagro de P. Tinto’

Ha mort l’actor madrileny Tomás Sáez als 66 anys, conegut pel seu paper de Pare Marcià en la pel·lícula de Javier Fesser »El milagro de P. Tinto’ (1998).

El seu paper de sacerdot old school, el més destacat fins hui en la seua carrera cinematogràfica, li va permetre tant demostrar la seua punteria amb l’esborrany com jugar amb la variada polisèmia de la paraula «hòstia«.

Ha sigut la Unió d’Actors i Actrius la que a través de la seua Twitter oficial ha comunicat la defunció d’un intèrpret que portava diversos anys sense eixir en pantalla (la seua última vegada va ser en 2015 amb un capítol de »Águila Roja’) i que va participar de manera regular durant els anys noranta i principis dels 2000 en sèries igual de recordades com a ‘Señor Alcalde’ (1998), ‘Manos a la obra’ (1998-2001) i Ala… Dina!’ (2001-02).


Tomás Saenz Retamar (Madrid, 1956) va començar la seua carrera com a actor amb la pel·lícula ‘Un verano de infierno’ (1984) i durant la dècada dels noranta va participar de manera episòdica en sèries com a ‘Lleno, por favor’, ‘Los ladrones van a la oficina’, ‘Hermanos de Leche’, ‘Farmacia de guardia’, ‘Médico de familia‘ i’Tío Willy.

Al cinema, Sáez va eixir en pel·lícules com ‘El oro Moscú’ i ‘Elsa & Fred’. Entre els seus últims treballs en televisió, està ‘Cuentáme cómo pasó’ (2013) i ‘La que se avecina’ (2009).

Segons el seu perfil en IMDb, portava sense actuar en audiovisual des de 2015.

Últimes notícies

Xiulets massius a Kiat Lim en el seu primer partit de Lliga a Mestalla

Kiat Lim ha viscut a Mestalla el seu primer partit de Lliga com a president del Valencia entre xiulets, càntics contra Peter Lim i un vaciat parcial de la grada d’animació.

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.