Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.