Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.

Onzena reunió clau entre Educació i els sindicats en plena vaga indefinida del professorat

La Conselleria d'Educació i els cinc sindicats docents afronten este dilluns a València l'onzena reunió de la mesa sectorial, en la cinquena setmana de vaga indefinida a l'ensenyament públic no universitari. Les organitzacions arriben amb dubtes sobre l'última proposta del Consell, que preveu una inversió de 3.388 milions en quatre anys.

La vivenda es dispara un 14,3 % fins a març en la Comunitat Valenciana

El preu de la vivenda augmenta un 12,9 % a Espanya en el primer trimestre de 2026 i arriba al 14,3 % en la Comunitat Valenciana, encadenant 44 trimestres seguits a l’alça i agreujant els problemes d’accés a l’habitatge.

La Unió de Consumidors reclama la devolució total de les entrades del Festival de Les Arts

La Unió de Consumidors de la Comunitat Valenciana exigix a l’organització del Festival de Les Arts que torne el 100 % de les entrades i abonaments, i que compense també els gastos de transport i allotjament de les persones afectades per la cancel·lació de la segona jornada i les incidències del primer dia.

L’oratge comença la setmana amb més calor, sobretot a l’interior de València

Este dilluns l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable i poc nuvolós, amb pujada de les temperatures màximes, especialment a l’interior de València, i vent fluix variable. Dimarts es preveu un descens de les màximes i un lleuger augment de les mínimes.

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.