Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit a la Pobla de Farnals

Mor un treballador en esfondrar-se un depòsit en una fàbrica de la Pobla de Farnals, així ho ha confirmat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci Provincial de Bombers de València.

El Consorci Provincial de Bombers de la Diputació de València s’ha mobilitzat després de rebre l’avís de l’esfondrament del depòsit d’una fàbrica en Pobla de Farnals.

Els efectius de Bombers han mobilitzat tres unitats de bombers de Sagunt, la Pobla de Farnals i Montcada, també s’ha mobilitzat la unitat de rescat d’emergències i catàstrofes del consorci amb la intenció prioritària de localitzar al desaparegut.

Els fets han ocorregut a les 18 h. Per a facilitar les labors de rescat s’ha tallat la carretera CV-300. Malgrat que en primer moment s’havia comunicat l’existència de dos desapareguts, al voltant de les 19.10 hores, un d’ells ha sigut localitzat en bon estat, segons ha confirmat el 112.

L’empresa està situada en la CV300 en el seu encreuament amb el carrer Mirall, a l’altura dels magatzems antics de l’empresa Fontestad.

Labors de manteniment
L’accident es va registrar quan dos treballadors estaven realitzant labors de manteniment en el depòsit. L’ensulsiada va provocar que un dels treballadors quedara soterrat i l’altre patira lesions lleus.


Finalment, al voltant de les 21.00 hores, els bombers han localitzat el cos sense vida de l’altre treballador, un home de 64 anys. Es desconeixen les causes per les quals el depòsit s’ha esfondrat en la localitat.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.