Mor Vicente Belda, exalcalde de la Font de la Figuera, als 74 anys

 

L’exalcalde de la Font de la Figuera, Vicente Belda Cantavella, ha mort este matí als 74 anys. L’Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial per la pèrdua de l’exprimer edil durant la legislatura 2011-2015.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, la família, que agraïx les mostres d’afecte a tota la ciutadania, ha transmès que es vetlarà al que fóra primer edil de la Font de la Figuera, en la comarca de la Costera (València), en la intimitat a causa de la situació epidemiològica provocada pel coronavirus. L’enterrament serà demà dissabte, a les 11.00 hores, a l’església de la localitat.

 

Vicent Muñoz, actual alcalde de la Font de la Figuera, ha lamentat profundament esta pèrdua irreparable per al municipi: «Vicente Belda va ser un exemple per a tots, ja que durant la seua estada en l’alcaldia va destacar pel seu caràcter dialogant i per la capacitat per a aconseguir acords en les propostes».

Últimes notícies

Educació i sindicats seguixen sense acord després de cinc hores de negociació per la vaga docent

La Conselleria d'Educació i els sindicats de docents encadenen cinc hores de negociació sense tancar acords per a resoldre la vaga indefinida, després d'una nova manifestació massiva del professorat a València.

Ford Almussafes encara una setmana clau per a definir el seu nou marc laboral

La planta de Ford a Almussafes celebrarà la setmana vinent la segona reunió per a renovar l'Acord per l'Electrificació i fixar les noves condicions laborals i salarials lligades a l'arribada del Bast a partir de 2028.

Obrin juí oral per delictes d’odi contra la regidora de Vox a València

El Tribunal d'Instància de València obri juí oral contra la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi lligat a la difusió reiterada de missatges contra migrants, persones LGTBI i amb discapacitat en xarxes socials.

Castro reivindica el gran final de temporada del Llevant i apunta a Europa pel nivell a casa

Luis Castro subratlla que l'excel·lent rendiment del Llevant a casa va ser clau per a la permanència i sosté que, amb eixe nivell fora, l'equip hauria pogut barallar per Europa.

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.