Mor Vicente Belda, exalcalde de la Font de la Figuera, als 74 anys

 

L’exalcalde de la Font de la Figuera, Vicente Belda Cantavella, ha mort este matí als 74 anys. L’Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial per la pèrdua de l’exprimer edil durant la legislatura 2011-2015.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, la família, que agraïx les mostres d’afecte a tota la ciutadania, ha transmès que es vetlarà al que fóra primer edil de la Font de la Figuera, en la comarca de la Costera (València), en la intimitat a causa de la situació epidemiològica provocada pel coronavirus. L’enterrament serà demà dissabte, a les 11.00 hores, a l’església de la localitat.

 

Vicent Muñoz, actual alcalde de la Font de la Figuera, ha lamentat profundament esta pèrdua irreparable per al municipi: «Vicente Belda va ser un exemple per a tots, ja que durant la seua estada en l’alcaldia va destacar pel seu caràcter dialogant i per la capacitat per a aconseguir acords en les propostes».

Últimes notícies

La jove estrella de Larrea corona 20 hores màgiques: draft NBA i Lliga ACB amb el València Basket

Sergio De Larrea, base vallisoletà de 20 anys del València Basket, ha sigut triat en la primera ronda del draft de la NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB en només 20 hores.

Jean Montero, elegit MVP de la final de la Lliga Endesa guanyada pel València Basket

El dominicà Jean Montero ha sigut designat MVP de la final de la Lliga Endesa després del triomf del València Basket davant el Barça al Palau Blaugrana, tancant la sèrie en el quart partit.

Valencia Basket conquereix la Lliga Endesa amb una pallissa històrica al Barça

El Valencia Basket s'ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada després de guanyar el Barça per 84-108 en el quart partit de la final al Palau Blaugrana, amb una actuació decisiva de Kameron Taylor i Jean Montero.

La calor ofegant dispara fins als 38,2 graus les màximes a Anna i generalitza els més de 30 a la Comunitat

Les temperatures han superat els 30 graus en pràcticament tots els municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 38,2 graus a Anna, en una jornada de calor extrema que ha deixat també tres morts atribuïbles a l’onada de calor.

L’incendi de vegetació de Torrent queda estabilitzat i ja sense mitjans aeris

L’incendi de vegetació declarat a la zona de Cumbres de Calicanto, a Torrent, ha quedat estabilitzat i els set mitjans aeris mobilitzats s’han retirat després de l’activació del nivell 1 del PEIF.

Sis mitjans aeris lluiten contra un incendi de vegetació a Torrent

Sis mitjans aeris i diversos efectius terrestres treballen en l’extincio d’un incendi de vegetacio declarat a Torrent, que ha obligat a activar la situacio 1 del Pla Especial front al Risc d’Incendis Forestals.

Panyols blancs a la plaça dels Estels per a la mascletà d’Alto Palancia que tanca les Fogueres

Pirotècnia Alto Palancia, de Castelló, ha tancat el concurs de mascletaes de les Fogueres de Sant Joan d’Alacant amb un espectacle de més de sis minuts i 150 quilos de pólvora que ha fet onejar panyols blancs a la plaça dels Estels.

Cau un lladre de vehicles i el seu còmplice després d’una onada de robatoris a Cabo de Palos i El Algar

La Guàrdia Civil ha detingut el presumpte autor d’una dotzena de robatoris vinculats a vehicles en zones del Mar Menor i investiga el seu principal col·laborador. Els robatoris, comesos sobretot a Cabo de Palos i El Algar, inclouen sostracció de vehicles, diners en efectiu i loteria.