20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Mor un xiquet de 3 anys després de beure aigua oxigenada

Un xiquet de tres anys ha mort aquest dijous en el municipi navarrés de Corella (Navarra) després d’ingerir aigua oxigenada d’una botella. Els fets han ocorregut cap a les 13.30 hores en una caseta de la localitat, segons la Policia Foral.

Després de l’avís a SOS Navarra, els agents de la Policia Municipal de Corella s’han desplaçat fins al domicili, situat en el quilòmetre 6 de la carretera NA-6920, juntament amb l’equip mèdic del centre de salut del municipi.

Els agents s’han trobat al xiquet en parada cardiorespiratòria, que havia ingerit aigua oxigenada per una confusió. Després de realitzar les maniobres de reanimació tan agents com els professionals sanitaris durant més de 40 minuts, el menor ha mort cap a les 14.15 hores.

La Policia Judicial de la Policia Foral de Tudela s’ha fet càrrec de la investigació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego López patix un esquinç del lligament lateral intern del genoll esquerre

El València ha informat que l'extrem asturià patix un esquinç en el lligament lateral intern del genoll esquerre. Va ser baixa en el derbi i seguirà un pla de recuperació a Paterna sense terminis.

El Suprem establix que insultar a un immigrant amb expressions racistes és delicte d’odi

El Tribunal Suprem ha confirmat sis mesos de presó i 1.260 euros de multa a un home que va insultar a l'amo d'un bar a València amb expressions racistes i amenaces. La sentència advertix que estos comportaments, també en espectacles públics com el futbol, no han de devaluar-se per la seua gravetat.

Marcelino admet que la regularitat llastra al Vila-real davant el Llevant

Marcelino va assenyalar que la irregularitat competitiva està frenant al Vila-real i va reclamar contundència en les àrees. Va confirmar la baixa de Gerard Moreno i el dubte de Parell.

Detinguda una netejadora i el seu marit per robar joies en cases on treballava

La Guàrdia Civil ha detingut a una treballadora de neteja i al seu marit, veïns de Catí, per presumptes furts en domicilis on ella prestava servici. Part de les joies s'ha recuperat i els detinguts han passat a disposició judicial.

Pérez Llorca defén el potencial de l’aeroport de Castelló per a guanyar usuaris i obrir rutes

Pérez Llorca ha defés que l'aeroport de Castelló pot créixer en usuaris i rutes després d'un 2025 de rècord amb més de 318.000 passatgers i un gener amb un 14% més. Enguany s'han previst 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny, i un impuls a la incubadora aeroespacial.

Igualtat confirma el crim masclista de Benicàssim: Ana María, sèptima víctima de 2026

Igualtat ha confirmat la naturalesa masclista de l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El cas eleva a 7 les víctimes mortals en 2026.

Qingtian reunix per l’Any Nou xinés als fills de la seua diàspora a Espanya

El comtat xinés de Qingtian es convertix per la Festa de la Primavera en punt de retrobament per a jóvens criats a Espanya, entre rituals, família i distància.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera reunió de la Comissió Mixta de la dana en Riba-roja

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana en la Comunitat celebrarà el dimecres la seua primera reunió a Riba-roja de Túria, copresidida per Juanfran Pérez Llorca i Ángel Víctor Torres. La trobada fixarà l'orde del dia i coordinarà competències entre administracions.