12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Mor un xiquet de 7 anys després de ser llançat al sòl 27 vegades

 

Tragèdia a Taiwan després de la mort d’un xiquet de 7 anys després de ser llançat 27 vegades al sòl durant una classe de judo.

El xicotet va patir un col·lapse i va estar 69 dies en coma, fins que els seus pares van decidir desconnectar el suport vital que li mantenia amb vida.

El mitjà ‘NDTV’ ha informat de la tràgica defunció del xicotet taiwanés, que es va produir el passat 21 d’abril. El xiquet va ser llançat al sòl en repetides ocasions fins que va perdre la consciència.

Les caigudes li van provocar hemorràgies cerebrals i problemes respiratoris que es van traduir en una insuficiència orgànica múltiple. Després de més de dos mesos sense obtindre solucions, els pares van decidir desconnectar el suport vital.

La Fiscalia de Taiwan ha acusat el professor del xiquet, que no tenia llicència per a fer classes de judo i es troba en llibertat sota fiança, de causar estes greus lesions al xicotet.

Segons apunten mitjos locals, el xiquet va avisar al seu professor que li feia mal el cap, fins i tot va arribar a vomitar. Motius que no van ser suficients perquè l’entrenador detinguera esta activitat durant la classe de judo.

Últimes notícies

Pérez Llorca rebutja el pla de finançament per excloure la condonació de deute i el fons d’anivellament

El president ha avançat que no donarà suport a la proposta del Govern per mancar d'un fons d'anivellament transitori i de la condonació de 40.000 milions. Advertix que el model dividix i no té l'aire d'aprovar-se.

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.