13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Mor un xiquet de 7 anys després de ser llançat al sòl 27 vegades

 

Tragèdia a Taiwan després de la mort d’un xiquet de 7 anys després de ser llançat 27 vegades al sòl durant una classe de judo.

El xicotet va patir un col·lapse i va estar 69 dies en coma, fins que els seus pares van decidir desconnectar el suport vital que li mantenia amb vida.

El mitjà ‘NDTV’ ha informat de la tràgica defunció del xicotet taiwanés, que es va produir el passat 21 d’abril. El xiquet va ser llançat al sòl en repetides ocasions fins que va perdre la consciència.

Les caigudes li van provocar hemorràgies cerebrals i problemes respiratoris que es van traduir en una insuficiència orgànica múltiple. Després de més de dos mesos sense obtindre solucions, els pares van decidir desconnectar el suport vital.

La Fiscalia de Taiwan ha acusat el professor del xiquet, que no tenia llicència per a fer classes de judo i es troba en llibertat sota fiança, de causar estes greus lesions al xicotet.

Segons apunten mitjos locals, el xiquet va avisar al seu professor que li feia mal el cap, fins i tot va arribar a vomitar. Motius que no van ser suficients perquè l’entrenador detinguera esta activitat durant la classe de judo.

Últimes notícies

Pilar Bernabé insta el PPCV a demanar perdó i l’acta a l’edil que va insultar a Pedro Sánchez

La delegada del Govern ha exigit al PP valencià que demane perdó i exigisca l'acta a la regidora de Vallanca que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez en un míting del PSOE. Ha qualificat l'episodi de violència política i ha reclamat responsabilitats.

Torres insta a combatre l’insult i la degradació democràtica

El ministre de Política Territorial ha retret al PP l'insult 'ben preparat' d'una regidora al president Sánchez en un míting del PSOE a Terol. Ha cridat a frenar la polarització i a respondre amb arguments i respecte.

La Comunitat Valenciana recorre la doble seu del consorci estatal de teràpies avançades

La Generalitat ha recorregut l'adjudicació de Precisa a Madrid i Barcelona. Defén el projecte de La Fe i busca que siga centre productor acadèmic i de limfòcits T.

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.