Mor un xiquet de 7 anys després de ser llançat al sòl 27 vegades

 

Tragèdia a Taiwan després de la mort d’un xiquet de 7 anys després de ser llançat 27 vegades al sòl durant una classe de judo.

El xicotet va patir un col·lapse i va estar 69 dies en coma, fins que els seus pares van decidir desconnectar el suport vital que li mantenia amb vida.

El mitjà ‘NDTV’ ha informat de la tràgica defunció del xicotet taiwanés, que es va produir el passat 21 d’abril. El xiquet va ser llançat al sòl en repetides ocasions fins que va perdre la consciència.

Les caigudes li van provocar hemorràgies cerebrals i problemes respiratoris que es van traduir en una insuficiència orgànica múltiple. Després de més de dos mesos sense obtindre solucions, els pares van decidir desconnectar el suport vital.

La Fiscalia de Taiwan ha acusat el professor del xiquet, que no tenia llicència per a fer classes de judo i es troba en llibertat sota fiança, de causar estes greus lesions al xicotet.

Segons apunten mitjos locals, el xiquet va avisar al seu professor que li feia mal el cap, fins i tot va arribar a vomitar. Motius que no van ser suficients perquè l’entrenador detinguera esta activitat durant la classe de judo.

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.