Mor un xiquet de 7 anys després de ser llançat al sòl 27 vegades

 

Tragèdia a Taiwan després de la mort d’un xiquet de 7 anys després de ser llançat 27 vegades al sòl durant una classe de judo.

El xicotet va patir un col·lapse i va estar 69 dies en coma, fins que els seus pares van decidir desconnectar el suport vital que li mantenia amb vida.

El mitjà ‘NDTV’ ha informat de la tràgica defunció del xicotet taiwanés, que es va produir el passat 21 d’abril. El xiquet va ser llançat al sòl en repetides ocasions fins que va perdre la consciència.

Les caigudes li van provocar hemorràgies cerebrals i problemes respiratoris que es van traduir en una insuficiència orgànica múltiple. Després de més de dos mesos sense obtindre solucions, els pares van decidir desconnectar el suport vital.

La Fiscalia de Taiwan ha acusat el professor del xiquet, que no tenia llicència per a fer classes de judo i es troba en llibertat sota fiança, de causar estes greus lesions al xicotet.

Segons apunten mitjos locals, el xiquet va avisar al seu professor que li feia mal el cap, fins i tot va arribar a vomitar. Motius que no van ser suficients perquè l’entrenador detinguera esta activitat durant la classe de judo.

Últimes notícies

Pérez Llorca rebutja que Mónica Oltra torne a la política i siga candidata a València

Juanfran Pérez Llorca considera que Mónica Oltra no hauria de tornar a la primera línia ni presentar-se a l'alcaldia de València mentres afronta un juí pel presumpte encobriment d'abusos a una menor.

Avís groc a Castelló per fortes ratxes de vent de fins a 90 km/h

La Aemet activa l'avís groc a l'interior i litoral nord de Castelló per vent del nord-oest amb ratxes molt fortes, que podran aconseguir entre 80 i 90 km/h.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses afectades per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions per a les empreses més afectades per la guerra de l'Iran i convocarà la taula del Diàleg Social per a definir un escut econòmic i social.

Un comandament dubta que Basset no sabera de la retirada dels bombers en la dana

El cap de Bombers Forestals d'Alzira declara davant la jutgessa per la gestió de la dana i posa en qüestió que l'ex inspector cap José Miguel Basset ignorara la desmobilització d'efectius en els rius Magre i Poyo.

Gelades a l’interior de la Comunitat Valenciana i avís per vent fort a Castelló

Les comarques de l'interior de la Comunitat Valenciana han registrat mínimes de fins a -3,5 graus i Aemet manté avisos grocs per vent fort i risc d'incendis, especialment a Castelló.

Presó provisional per a un jove de 24 anys per disparar al seu oncle en el coll en una baralla familiar a Alacant

Un jove de 24 anys ha sigut enviat a presó provisional acusat de disparar en el coll al seu oncle durant una baralla familiar en un barri d'Alacant, en un cas on també han sigut detinguts els seus pares.

La Fiscalia demana tres anys i mig de presó per a un sacerdot per estafar 65.000 euros a una dona

La Fiscalia sol·licita tres anys i mig de presó per a un sacerdot missioner acusat d'aprofitar una relació sentimental amb una dona per a obtindre d'ella quasi 65.000 euros durant cinc anys.

Tres detinguts per robatoris amb violència en gasolineres de La Safor armats amb un martell

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens i una dona acusats d'assaltar amb violència dos gasolineres de La Safor al febrer, usant un martell de grans dimensions per a intimidar als treballadors.