Mor un xiquet de 7 anys després de ser llançat al sòl 27 vegades

 

Tragèdia a Taiwan després de la mort d’un xiquet de 7 anys després de ser llançat 27 vegades al sòl durant una classe de judo.

El xicotet va patir un col·lapse i va estar 69 dies en coma, fins que els seus pares van decidir desconnectar el suport vital que li mantenia amb vida.

El mitjà ‘NDTV’ ha informat de la tràgica defunció del xicotet taiwanés, que es va produir el passat 21 d’abril. El xiquet va ser llançat al sòl en repetides ocasions fins que va perdre la consciència.

Les caigudes li van provocar hemorràgies cerebrals i problemes respiratoris que es van traduir en una insuficiència orgànica múltiple. Després de més de dos mesos sense obtindre solucions, els pares van decidir desconnectar el suport vital.

La Fiscalia de Taiwan ha acusat el professor del xiquet, que no tenia llicència per a fer classes de judo i es troba en llibertat sota fiança, de causar estes greus lesions al xicotet.

Segons apunten mitjos locals, el xiquet va avisar al seu professor que li feia mal el cap, fins i tot va arribar a vomitar. Motius que no van ser suficients perquè l’entrenador detinguera esta activitat durant la classe de judo.

Últimes notícies

Buñol prepara una Tomatina més inclusiva amb un nou pla d’accessibilitat

Buñol ultima els preparatius de la 79a Tomatina, que es viurà dimecres amb aforament complet i un nou pla '+ ACCESSIBLE' per a garantir l’acompanyament i la participació de persones amb discapacitat.

L’incendi de Segorbe queda estabilitzat després de cremar 630 hectàrees

L’incendi forestal iniciat dijous a Segorbe per un llamp ha quedat estabilitzat després de calcinar 630 hectàrees al Parc Natural de la Sierra Calderona. Un miler de veïns de Gàtova continuen desallotjats, encara que es preveu que puguen tornar prompte a les seues cases.

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.