Mor una xiqueta de tres anys després de caure-li damunt un moble en un supermercat

Una xiqueta de 3 anys ha mort aquest dimarts a Màlaga en caure-li damunt un moble dins d’un supermercat de la cadena Carrefour, situat al carrer Gordon, en la barriada d’El Ejido de la capital.
Segons ha confirmat el Servei d’Emergències 112 Andalusia, al voltant de les 17.00 hores han rebut un avís reclamant assistència sanitària perquè una menor havia resultat ferida després de caure-li damunt un moble en un establiment d’Olletas i causar-li un traumatisme cranioencefàlic, que en el moment de l’accident es trobava acompanyada de la seua mare i el seu germà.

Per circumstàncies que estan sota investigació policial, la consigna va caure damunt de la xicoteta i la va colpejar.

La menor va ser evacuada a l’hospital Matern Infantil, on malgrat els esforços realitzats pels serveis sanitaris, no va poder fer-se res per la seua vida.

Agents de la Policia Local i de la Nacional van acudir al lloc del succés per a realitzar la inspecció ocular i tractar de determinar la causa de la caiguda del moble.

La xicoteta residia al costat dels seus pares i els seus dos germans que, encara que són majors que ella, tenen edats pròximes a la seua -els veïns estimen uns sis i quatre anys-.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.