Mor una xiqueta de tres anys després de caure-li damunt un moble en un supermercat

Una xiqueta de 3 anys ha mort aquest dimarts a Màlaga en caure-li damunt un moble dins d’un supermercat de la cadena Carrefour, situat al carrer Gordon, en la barriada d’El Ejido de la capital.
Segons ha confirmat el Servei d’Emergències 112 Andalusia, al voltant de les 17.00 hores han rebut un avís reclamant assistència sanitària perquè una menor havia resultat ferida després de caure-li damunt un moble en un establiment d’Olletas i causar-li un traumatisme cranioencefàlic, que en el moment de l’accident es trobava acompanyada de la seua mare i el seu germà.

Per circumstàncies que estan sota investigació policial, la consigna va caure damunt de la xicoteta i la va colpejar.

La menor va ser evacuada a l’hospital Matern Infantil, on malgrat els esforços realitzats pels serveis sanitaris, no va poder fer-se res per la seua vida.

Agents de la Policia Local i de la Nacional van acudir al lloc del succés per a realitzar la inspecció ocular i tractar de determinar la causa de la caiguda del moble.

La xicoteta residia al costat dels seus pares i els seus dos germans que, encara que són majors que ella, tenen edats pròximes a la seua -els veïns estimen uns sis i quatre anys-.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.