Mor una xiqueta de tres anys després de caure-li damunt un moble en un supermercat

Una xiqueta de 3 anys ha mort aquest dimarts a Màlaga en caure-li damunt un moble dins d’un supermercat de la cadena Carrefour, situat al carrer Gordon, en la barriada d’El Ejido de la capital.
Segons ha confirmat el Servei d’Emergències 112 Andalusia, al voltant de les 17.00 hores han rebut un avís reclamant assistència sanitària perquè una menor havia resultat ferida després de caure-li damunt un moble en un establiment d’Olletas i causar-li un traumatisme cranioencefàlic, que en el moment de l’accident es trobava acompanyada de la seua mare i el seu germà.

Per circumstàncies que estan sota investigació policial, la consigna va caure damunt de la xicoteta i la va colpejar.

La menor va ser evacuada a l’hospital Matern Infantil, on malgrat els esforços realitzats pels serveis sanitaris, no va poder fer-se res per la seua vida.

Agents de la Policia Local i de la Nacional van acudir al lloc del succés per a realitzar la inspecció ocular i tractar de determinar la causa de la caiguda del moble.

La xicoteta residia al costat dels seus pares i els seus dos germans que, encara que són majors que ella, tenen edats pròximes a la seua -els veïns estimen uns sis i quatre anys-.

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.