Mor una xiqueta de tres anys després de caure-li damunt un moble en un supermercat

Una xiqueta de 3 anys ha mort aquest dimarts a Màlaga en caure-li damunt un moble dins d’un supermercat de la cadena Carrefour, situat al carrer Gordon, en la barriada d’El Ejido de la capital.
Segons ha confirmat el Servei d’Emergències 112 Andalusia, al voltant de les 17.00 hores han rebut un avís reclamant assistència sanitària perquè una menor havia resultat ferida després de caure-li damunt un moble en un establiment d’Olletas i causar-li un traumatisme cranioencefàlic, que en el moment de l’accident es trobava acompanyada de la seua mare i el seu germà.

Per circumstàncies que estan sota investigació policial, la consigna va caure damunt de la xicoteta i la va colpejar.

La menor va ser evacuada a l’hospital Matern Infantil, on malgrat els esforços realitzats pels serveis sanitaris, no va poder fer-se res per la seua vida.

Agents de la Policia Local i de la Nacional van acudir al lloc del succés per a realitzar la inspecció ocular i tractar de determinar la causa de la caiguda del moble.

La xicoteta residia al costat dels seus pares i els seus dos germans que, encara que són majors que ella, tenen edats pròximes a la seua -els veïns estimen uns sis i quatre anys-.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat enaltix als CEVEX com els millors ambaixadors i anuncia un congrés a Peníscola

La Generalitat recupera l'esperit del Vaixell Faller amb una recepció en l'Edifici del Rellotge i situa als CEVEX com a pont amb la diàspora. Anuncia un congrés a Peníscola

Metrovalencia oferix més de 2.700 places d’aparcament gratuïtes en Falles

La xarxa habilita 1.513 places P+M i 1.248 municipals, totes gratuïtes i al costat d'estacions, per a accedir a València en dies amb més de 500 carrers tallats.

Emergències demana extremar precaucions pel fort vent a Castelló: alerta taronja a l’interior nord

La Generalitat ha elevat a taronja l'avís per vent a l'interior nord de Castelló per a demà, amb ratxes que podrien aconseguir els 100 km/h. Es manté el nivell groc en la resta.

Awa Fam prioritza a Espanya i aparca la WNBA mentres brilla en el Premundial

La pivot de 19 anys del València Basket va apostar per centrar-se en la selecció en el Premundial de Puerto Rico i aparcar, de moment, el seu salt a la WNBA. Va firmar 7 punts davant Nova Zelanda i 9 enfront del Senegal i va avisar del desafiament de jugar contra l'amfitriona.

Milers de persones clamen No a la guerra i exigixen frenar el conflicte a Orient Mitjà

Milers de persones es mobilitzen en més de 150 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a l'Iran i a Orient Mitjà, en una crida pacífica i transversal.

València encarrega un mapa d’infraestructures crítiques i risc d’inundació

L'Ajuntament encarregarà un modelatge hidrodinàmic a escala de carrer amb 200.000 euros per a anticipar inundacions, prioritzar mesures i protegir infraestructures crítiques.

STEPV denuncia l’agressió a un docent en un centre d’Alcoi i exigix mesures a Educació

El sindicat va condemnar l'atac patit per un professor presumptament a les mans de familiars d'un alumne i va reclamar més recursos i una resposta institucional.

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una plantació de cànnabis després d’interceptar un cotxe amb 812 plantes

La Guàrdia Civil ha desmantellat a Elda una instal·lació de cultiu de cànnabis després de detindre a un home que traslladava 812 plantes. En la nau s'han trobat 89 plantes, 12,7 quilos llestos per a la seua distribució i un enganxament il·legal a la llum.