Mor una xiqueta de tres anys després de caure-li damunt un moble en un supermercat

Una xiqueta de 3 anys ha mort aquest dimarts a Màlaga en caure-li damunt un moble dins d’un supermercat de la cadena Carrefour, situat al carrer Gordon, en la barriada d’El Ejido de la capital.
Segons ha confirmat el Servei d’Emergències 112 Andalusia, al voltant de les 17.00 hores han rebut un avís reclamant assistència sanitària perquè una menor havia resultat ferida després de caure-li damunt un moble en un establiment d’Olletas i causar-li un traumatisme cranioencefàlic, que en el moment de l’accident es trobava acompanyada de la seua mare i el seu germà.

Per circumstàncies que estan sota investigació policial, la consigna va caure damunt de la xicoteta i la va colpejar.

La menor va ser evacuada a l’hospital Matern Infantil, on malgrat els esforços realitzats pels serveis sanitaris, no va poder fer-se res per la seua vida.

Agents de la Policia Local i de la Nacional van acudir al lloc del succés per a realitzar la inspecció ocular i tractar de determinar la causa de la caiguda del moble.

La xicoteta residia al costat dels seus pares i els seus dos germans que, encara que són majors que ella, tenen edats pròximes a la seua -els veïns estimen uns sis i quatre anys-.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.