Moren dos germans de 3 i 5 anys al jardí de la seua àvia

 

 

Un tràgic accident ha commocionat a tota la població de Montecitos, a Colòmbia. Allí, dos germans menors, de 3 i 5 anys, han mort havent dinat fruits verinosos que es van trobar al jardí de la seua àvia.

El fatal succés va ocórrer diumenge passat. Jhofran Chaya, el germà major, de cinc anys, i la seua germana Amira Chaya, de tres, van agafar uns fruits rojos d’un arbre al jardí de la seua àvia i van començar a menjar-se’ls creient que eren pomes.

En un primer instant no va ocórrer res, però després d’una hora tots dos van començar a trobar-se malament, i van començar a vomitar i a patir convulsions.

La gravetat era tal que els xicotets van haver de ser traslladats d’urgència a l’hospital, on van romandre ingressats, segons Mirror.

 

El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre

 

Desgraciadament, els germans van morir intoxicats pel fruit verinós. El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre.

Es tracta d’un fruit d’un arbre conegut localment com a ‘bola de bou‘ (Thevetia ahouai), que pot arribar a tindre una altura de tres metres.

Els menors havien arribat a Colòmbia amb els seus pares des de Veneçuela, i s’estaven quedant a casa de l’àvia, on va ocórrer el tràgic succés.

El pare assegura que la seua assegurança mèdica no cobria molt i que van buscar ajuda en la Defensoria del Poble de Colòmbia perquè els menors foren traslladats a un hospital millor equipat. No obstant això, aqueixa ajuda va arribar tard, ja que els xicotets van morir.

El comissari de policia de la localitat, Jesús Emilio Sánchez, ha llançat un advertiment a tots els habitants després d’este incident, perquè es desfacen d’estos arbustos i així no tornen a ocórrer desgràcies com estes. Les autoritats asseguren que si algú té este arbre serà multat.

Últimes notícies

Gairebé 1,2 milions de migrants demanen regularitzar-se, amb 167.000 sol·licituds a la Comunitat Valenciana

La regularització extraordinària de migrants a Espanya ha rebut 1.174.978 sol·licituds, de les quals 167.000 corresponen a la Comunitat Valenciana i més de 608.000 ja s'han admés a tràmit.

El Suprem dona la raó a un hipotecat valencià i anul·la una prima única de segur vinculada al préstec

El Tribunal Suprem ha declarat abusiva i no transparent una clàusula que obligava un client a finançar una prima única de segur de vida vinculada a una hipoteca del Banco Popular, en un cas jutjat a València.

L’atur baixa en 2.445 persones al juny a la Comunitat Valenciana i se situa en 281.651 inscrits

L’atur registrat a la Comunitat Valenciana ha baixat en 2.445 persones al juny i suma 11.964 desocupats menys que fa un any. La província de València ha reduït 414 aturats i la afiliació a la Seguretat Social ha crescut en 12.374 persones.

Nits tòrrides a la Comunitat: les mínimes no baixen dels 25 graus i arriben als 26,3

Les mínimes han tornat a quedar-se esta matinada per damunt dels 25 graus en nombrosos municipis valencians, amb un valor màxim de 26,3 ºC a Benidorm i nits molt càlides especialment a la província de València.

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.