Moren dos germans de 3 i 5 anys al jardí de la seua àvia

 

 

Un tràgic accident ha commocionat a tota la població de Montecitos, a Colòmbia. Allí, dos germans menors, de 3 i 5 anys, han mort havent dinat fruits verinosos que es van trobar al jardí de la seua àvia.

El fatal succés va ocórrer diumenge passat. Jhofran Chaya, el germà major, de cinc anys, i la seua germana Amira Chaya, de tres, van agafar uns fruits rojos d’un arbre al jardí de la seua àvia i van començar a menjar-se’ls creient que eren pomes.

En un primer instant no va ocórrer res, però després d’una hora tots dos van començar a trobar-se malament, i van començar a vomitar i a patir convulsions.

La gravetat era tal que els xicotets van haver de ser traslladats d’urgència a l’hospital, on van romandre ingressats, segons Mirror.

 

El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre

 

Desgraciadament, els germans van morir intoxicats pel fruit verinós. El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre.

Es tracta d’un fruit d’un arbre conegut localment com a ‘bola de bou‘ (Thevetia ahouai), que pot arribar a tindre una altura de tres metres.

Els menors havien arribat a Colòmbia amb els seus pares des de Veneçuela, i s’estaven quedant a casa de l’àvia, on va ocórrer el tràgic succés.

El pare assegura que la seua assegurança mèdica no cobria molt i que van buscar ajuda en la Defensoria del Poble de Colòmbia perquè els menors foren traslladats a un hospital millor equipat. No obstant això, aqueixa ajuda va arribar tard, ja que els xicotets van morir.

El comissari de policia de la localitat, Jesús Emilio Sánchez, ha llançat un advertiment a tots els habitants després d’este incident, perquè es desfacen d’estos arbustos i així no tornen a ocórrer desgràcies com estes. Les autoritats asseguren que si algú té este arbre serà multat.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.