Anuncios

Moren dos germans de 3 i 5 anys al jardí de la seua àvia

 

 

Un tràgic accident ha commocionat a tota la població de Montecitos, a Colòmbia. Allí, dos germans menors, de 3 i 5 anys, han mort havent dinat fruits verinosos que es van trobar al jardí de la seua àvia.

El fatal succés va ocórrer diumenge passat. Jhofran Chaya, el germà major, de cinc anys, i la seua germana Amira Chaya, de tres, van agafar uns fruits rojos d’un arbre al jardí de la seua àvia i van començar a menjar-se’ls creient que eren pomes.

Anuncios

En un primer instant no va ocórrer res, però després d’una hora tots dos van començar a trobar-se malament, i van començar a vomitar i a patir convulsions.

La gravetat era tal que els xicotets van haver de ser traslladats d’urgència a l’hospital, on van romandre ingressats, segons Mirror.

 

El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre

 

Desgraciadament, els germans van morir intoxicats pel fruit verinós. El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre.

Es tracta d’un fruit d’un arbre conegut localment com a ‘bola de bou‘ (Thevetia ahouai), que pot arribar a tindre una altura de tres metres.

Els menors havien arribat a Colòmbia amb els seus pares des de Veneçuela, i s’estaven quedant a casa de l’àvia, on va ocórrer el tràgic succés.

El pare assegura que la seua assegurança mèdica no cobria molt i que van buscar ajuda en la Defensoria del Poble de Colòmbia perquè els menors foren traslladats a un hospital millor equipat. No obstant això, aqueixa ajuda va arribar tard, ja que els xicotets van morir.

El comissari de policia de la localitat, Jesús Emilio Sánchez, ha llançat un advertiment a tots els habitants després d’este incident, perquè es desfacen d’estos arbustos i així no tornen a ocórrer desgràcies com estes. Les autoritats asseguren que si algú té este arbre serà multat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi xifra en un 80% la reducció de pèrdues per danes amb agricultura regenerativa

Una anàlisi sobre 316.000 hectàrees de cultius valencians conclou que l'agricultura regenerativa podria retallar fins a un 80% les pèrdues agrícoles en futures danes amb una inversió molt inferior al cost dels danys.

Sara Aagesen compareixerà el 19 davant la comissió del Senat sobre la dana de València

Sara Aagesen ha sol·licitat i obtingut un canvi de data per a declarar davant la comissió del Senat sobre la dana de València, que la interrogarà el 19 de maig després de més de dos mesos d'inactivitat.

Un bomber forestal assegura que a Pradas li van tallar les ales durant la gestió de la dana

Un bomber forestal de la unitat d'Alzira declara davant la jutgessa que investiga la gestió de la dana i manté que a la exconsellera Salomé Pradas i al seu equip els van tallar les ales els seus superiors.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real: guanyar per a assegurar la tercera plaça

Marcelino insistix que el Vila-real no és jutge del descens i que el seu únic objectiu és continuar guanyant per a amarrar la tercera plaça de LaLiga davant un Mallorca en bona dinàmica.

Investiguen per maltractament animal a un veí de Torrevieja per un collaret de castic en el seu gos

La Guàrdia Civil investiga a un home de 78 anys a Torrevieja per un presumpte delicte de maltractament animal després de localitzar al seu gos amb un collaret de castic incrustat en el coll.

Marcelino explica el seu adeu al Vila-real: diferències en el contracte i agraïment total

Marcelino García Toral confirma que no renova amb el Vila-real per divergències en la duració del contracte, però recalca la cordialitat i l'agraïment mutu després d'una etapa que considera exitosa.

Els tres alts funcionaris citats pel cas de les vivendes dels Naus no acudixen a declarar

Tres alts funcionaris de l'Ajuntament d'Alacant citats com a testimonis per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus no s'han presentat a declarar, mentres quatre tècnics autonòmics sí han comparegut i han confirmat que va haver-hi expedients que degueren decaure.

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.
Anuncios