Moren dos germans de 3 i 5 anys al jardí de la seua àvia

 

 

Un tràgic accident ha commocionat a tota la població de Montecitos, a Colòmbia. Allí, dos germans menors, de 3 i 5 anys, han mort havent dinat fruits verinosos que es van trobar al jardí de la seua àvia.

El fatal succés va ocórrer diumenge passat. Jhofran Chaya, el germà major, de cinc anys, i la seua germana Amira Chaya, de tres, van agafar uns fruits rojos d’un arbre al jardí de la seua àvia i van començar a menjar-se’ls creient que eren pomes.

En un primer instant no va ocórrer res, però després d’una hora tots dos van començar a trobar-se malament, i van començar a vomitar i a patir convulsions.

La gravetat era tal que els xicotets van haver de ser traslladats d’urgència a l’hospital, on van romandre ingressats, segons Mirror.

 

El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre

 

Desgraciadament, els germans van morir intoxicats pel fruit verinós. El xiquet s’havia menjat sis d’aqueixos fruits i la xicoteta quatre.

Es tracta d’un fruit d’un arbre conegut localment com a ‘bola de bou‘ (Thevetia ahouai), que pot arribar a tindre una altura de tres metres.

Els menors havien arribat a Colòmbia amb els seus pares des de Veneçuela, i s’estaven quedant a casa de l’àvia, on va ocórrer el tràgic succés.

El pare assegura que la seua assegurança mèdica no cobria molt i que van buscar ajuda en la Defensoria del Poble de Colòmbia perquè els menors foren traslladats a un hospital millor equipat. No obstant això, aqueixa ajuda va arribar tard, ja que els xicotets van morir.

El comissari de policia de la localitat, Jesús Emilio Sánchez, ha llançat un advertiment a tots els habitants després d’este incident, perquè es desfacen d’estos arbustos i així no tornen a ocórrer desgràcies com estes. Les autoritats asseguren que si algú té este arbre serà multat.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.