13.3 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Moren tres ponis i dos cabres en un incendi en una quadra d’animals d’Orihuela

 

Tres ponis i dos cabres han mort este diumenge en un incendi en una quadra d’animals situada en la localitat d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

El foc s’ha iniciat cap a les 15.30 hores en una zona pròxima al parc de bombers de Sant Antón. Els efectius han donat per extingit l’incendi a les 17.10 hores.

 

 

En l’extinció del foc han intervingut una unitat de comandament i prefectura, dos bombes urbanes pesades, una bomba rural pesada, un furgó de salvaments varis, un sergent, dos caps i set bombers.

Últimes notícies

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.