Anuncios

Un mort, 19 ferits greus i 76 lleus en un xoc entre dos trens a Manresa

Xoquen dos trens entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa | Twitter

 

La conductora d’un dels trens ha mort, tres persones han resultat ferida greu, setze més han quedat ferides menys greus i 76 han resultat lleus en un xoc entre dos trens, un de Rodalies i un Regional, pertanyents a l’R4 i l’R12. Els fets han passat en un una via doble a la zona entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa. L’accident s’ha registrat les sis i mitja de la vesprada , d’aquest divendres 8 de febrer i un total de 100 persones han resultat il·leses.

 

Anuncios

Segons les últimes informacions, un tren Regional que provenia de Lleida circulava en contra via per raons que es desconeixen, moment en què ha xocat amb un Rodalies. Els trens afectats haurien patit un xoc brusc que ha deixat encastades les cabines dels dos combois. Ara, s’hauran d’investigar les causes per les quals s’ha produït l’accident i no s’ha pogut informar que ambdós combois circulaven en la mateixa via.

 

 

Un testimoni de l’accident ha explicat els fets: «He vist que venia un tren de cara i que començava a frenar. Els vidres s’han començat a trencar i he eixit volant. Me pogut aixecar i hem eixit, els que podíem caminar».

 

 

Un dels trens anava per una via errònia

En una entrevista de ‘Rac1’ amb un altre testimoni aquest ha informat que, segons havia escoltat, un dels trens anava per una via que no era la que li pertocava i per tant al xocat amb el comboi que circulava correctament. A més, el testimoni ha assegurat que se’ls ha evacuat i després redirigits al tren menys afectat per poder-los traslladar a Manresa on els atendrien els equips d’emergència. 

 

L’accident s’ha produït en un lloc de difícil accés prop de l’antic baixador de Castellgalí, per això els passatgers han hagut de caminar uns 15 minuts per exiir de la zona. Molts han estat traslladats a Manresa en autobús i d’altres, com deia el testimoni, han estat duts en el comboi menys afectat, on també viatjaven ferits, segons les informacions. 

 

Els equips d’emergència s’hi han desplaçat fins al lloc dels fets per atendre als afectats | Twitter

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.
Anuncios