Un mort, 19 ferits greus i 76 lleus en un xoc entre dos trens a Manresa

Xoquen dos trens entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa | Twitter

 

La conductora d’un dels trens ha mort, tres persones han resultat ferida greu, setze més han quedat ferides menys greus i 76 han resultat lleus en un xoc entre dos trens, un de Rodalies i un Regional, pertanyents a l’R4 i l’R12. Els fets han passat en un una via doble a la zona entre Sant Vicenç de Castellet i Manresa. L’accident s’ha registrat les sis i mitja de la vesprada , d’aquest divendres 8 de febrer i un total de 100 persones han resultat il·leses.

 

Segons les últimes informacions, un tren Regional que provenia de Lleida circulava en contra via per raons que es desconeixen, moment en què ha xocat amb un Rodalies. Els trens afectats haurien patit un xoc brusc que ha deixat encastades les cabines dels dos combois. Ara, s’hauran d’investigar les causes per les quals s’ha produït l’accident i no s’ha pogut informar que ambdós combois circulaven en la mateixa via.

 

 

Un testimoni de l’accident ha explicat els fets: «He vist que venia un tren de cara i que començava a frenar. Els vidres s’han començat a trencar i he eixit volant. Me pogut aixecar i hem eixit, els que podíem caminar».

 

 

Un dels trens anava per una via errònia

En una entrevista de ‘Rac1’ amb un altre testimoni aquest ha informat que, segons havia escoltat, un dels trens anava per una via que no era la que li pertocava i per tant al xocat amb el comboi que circulava correctament. A més, el testimoni ha assegurat que se’ls ha evacuat i després redirigits al tren menys afectat per poder-los traslladar a Manresa on els atendrien els equips d’emergència. 

 

L’accident s’ha produït en un lloc de difícil accés prop de l’antic baixador de Castellgalí, per això els passatgers han hagut de caminar uns 15 minuts per exiir de la zona. Molts han estat traslladats a Manresa en autobús i d’altres, com deia el testimoni, han estat duts en el comboi menys afectat, on també viatjaven ferits, segons les informacions. 

 

Els equips d’emergència s’hi han desplaçat fins al lloc dels fets per atendre als afectats | Twitter

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Kameron Taylor afronta el repte de Màlaga sense por i amb màxim respecte a Unicaja

Kameron Taylor destaca que València Basket no es tirarà arrere davant el repte de visitar a Unicaja després d'una exigent doble jornada d'Eurolliga i subratlla el carinyo i respecte que sent pel seu exequipo.

El València Basket defén la seua segona plaça en l’ACB en la pista d’un Unicaja molt exigit

El València Basket visita a l'Unicaja a Màlaga per a protegir la seua segona posició en la Lliga Endesa després d'una exigent setmana en Eurolliga, enfront d'un rival esgotat per les derrotes però reforçat per la seua passada a la Final Four de la BCL.

Athletic i Vila-real mesuren les seues aspiracions europees en San Mamés

San Mamés acull un dol clau per Europa en el qual l'Athletic intenta recuperar crèdit després del seu colp a Getafe davant un Vila-real que vol consolidar la seua plaça de Champions.

Matías Moreno exigix màxima intensitat del Llevant davant el Getafe

Matías Moreno reclama que el Llevant isca amb màxima determinació i unit per a aconseguir la victòria davant el Getafe i acostar-se a la permanència.

Morant demana a les administracions reforçar la seua aposta per la cultura en la Comunitat Valenciana

Diana Morant reivindica el potencial del sector cultural valencià i reclama a totes les administracions que reforcen el seu suport amb més esdeveniments i polítiques estables.

Interceptat a Moixent un conductor drogat després de recórrer 27 quilòmetres en sentit contrari per la A-35 i l’A-33

La Guàrdia Civil de Trànsit investiga a un home de 64 anys que va conduir de nit, sota els efectes de les drogues, 27 quilòmetres en sentit contrari per les autovies A-35 i A-33 fins a ser detingut a Moixent.

Un home de 50 anys resulta ferit per arma blanca en ple carrer a Picassent

Un home de 50 anys va ser apunyalat en el tòrax al carrer Sant Rosa de Picassent i traslladat per una ambulància SAMU a l'Hospital General de València.

Greu una xiqueta de 13 anys atropellada de matinada en l’A-31 a Alacant

Una xiqueta de 13 anys ha resultat ferida greu després de ser atropellada de matinada en l'A-31, a l'altura del polígon Babel d'Alacant, i ha sigut evacuada a l'Hospital General Doctor Balmis.