10.9 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Troben mort l’home que s’ha ofegat al pantà de Crevillent

La Guàrdia Civil localitza el cos d’un jove de 26 anys que hauria mort ofegat en l’embassament de Crevillent, en una zona en la qual està prohibit el bany. Aquest cas se suma a una llista negra de morts per ofegament a la Comunitat Valenciana que havia registrat onze casos anteriors entre abril i maig.

La Guàrdia Civil estava buscant des d’ahir al matí a un home colombià de 26 anys que havia decidit creuar nadant la zona pantanosa de l’embassament de Crevillent.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha rebut l’avís de rescat a les 17.38 h, després que el jove es llançara a l’aigua i desapareguera a una distància de poc més de cinquanta metres. El bany està prohibit en tota la zona.

El jove es trobava al pantà amb un grup d’amics i un d’ells s’ha llançat a l’aigua per a intentar rescatar-lo sense èxit. Un equip d’especialistes els està oferint assistència psicològica perquè diverses persones han patit atacs d’ansietat.

Últimes notícies

1-1 a Mestalla: Leo Román i la saga sostenen al Mallorca davant un València bolcat

Un València dominador va igualar amb Hugo Duro el punt inicial de Samu Costa, però es va topar amb el pal i amb un excel·lent Leo Román. El Mallorca va resistir i es va emportar un punt valuós.

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.