Troben mort l’home que s’ha ofegat al pantà de Crevillent

La Guàrdia Civil localitza el cos d’un jove de 26 anys que hauria mort ofegat en l’embassament de Crevillent, en una zona en la qual està prohibit el bany. Aquest cas se suma a una llista negra de morts per ofegament a la Comunitat Valenciana que havia registrat onze casos anteriors entre abril i maig.

La Guàrdia Civil estava buscant des d’ahir al matí a un home colombià de 26 anys que havia decidit creuar nadant la zona pantanosa de l’embassament de Crevillent.

El Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat ha rebut l’avís de rescat a les 17.38 h, després que el jove es llançara a l’aigua i desapareguera a una distància de poc més de cinquanta metres. El bany està prohibit en tota la zona.

El jove es trobava al pantà amb un grup d’amics i un d’ells s’ha llançat a l’aigua per a intentar rescatar-lo sense èxit. Un equip d’especialistes els està oferint assistència psicològica perquè diverses persones han patit atacs d’ansietat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant s’agarra a la permanència davant un Getafe llançat cap a Europa

Llevant i Getafe tanquen la jornada 31 en el Ciutat de València en un dol que enfronta la necessitat extrema dels granotas amb l'ambició europea de l'equip de Bordalás.

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.