Un home detingut per l’assassinat a un xic en una baralla en València

 

Actualització 31/08/2020 a les 14.35 hores. Un xic de 34 anys ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort d’un home, de 46 anys, que va rebre un colp en el cap amb un objecte punxant durant una baralla durant la matinada del dissabte en la plaça de Magúncia de la ciutat de València, segons han informat a Europa Press fonts policials.
 

Segons pareix, durant la vesprada del dissabte el presumpte autor dels fets es va personar en dependències policials i va ser detingut per la seua presumpta relació amb la mort, segons les mateixes fonts.
 

 

Assassinen a un xic en una baralla enmig d’una zona escolar en València

Este dissabte de matinada s’ha produït una baralla mortal en la Ciutat de València. Segons han explicat diferents testimonis, un grupet estava bevent alcohol en el parc que hi ha en la plaça de Magúncia, en una zona plena de centres escolars com el CEIP Raquel Payà, l’IES CId Campeador i el Col·legi de la Puríssima, en el districte de l’Olivereta. En un moment donat, una baralla va començar entre ells fins que, en un moment determinat, una persona ha acabat morint.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la Policia Nacional havia rebut un avís d’urgència a causa d’una baralla en la plaça de Magúncia. Una volta van arribar diferents patrulles al lloc dels fets, van trobar a la víctima estesa en terra enmig d’un bassal de sang. En eixe moment van demanar una ambulància, però quan l’equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va arribar, el xic ja havia mort.

 

Segons l’informe mèdic, la víctima ha mort per una fractura en la part posterior del crani que ha sigut de tanta gravetat que li ha provocat la pèrdua de massa encefàlica. La ferida ha sigut causada per un objecte punxós. El cadàver ha sigut alçat dos hores després que el metge haja certificat la mort del xic, d’origen paraguaià. Ara se li està practicant l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Tal com han explicat els testimonis de la brutal desgràcia, la mort l’ha causada un dels agressors que li va pegar el cap a la víctima amb un objecte punxós. La plaça sol ser un lloc de reunió de grups de jóvens llatins, que són els qui han participat en la baralla. Ara mateixa encara no s’ha informat de cap detingut, ja que els implicats en l’homicidi van pegar a fugir abans que arribara la policia.

Últimes notícies

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.

València es prepara per a ser capital del circ contemporani amb el festival Contorsions

València acollirà del 18 al 21 de juny la novena edició del festival Contorsions, que omplirà la ciutat de circ contemporani amb propostes gratuïtes i a l'aire lliure. El certamen reunirà companyies nacionals i internacionals i combinarà espectacles, tallers i mediació cultural.