Un home detingut per l’assassinat a un xic en una baralla en València

 

Actualització 31/08/2020 a les 14.35 hores. Un xic de 34 anys ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort d’un home, de 46 anys, que va rebre un colp en el cap amb un objecte punxant durant una baralla durant la matinada del dissabte en la plaça de Magúncia de la ciutat de València, segons han informat a Europa Press fonts policials.
 

Segons pareix, durant la vesprada del dissabte el presumpte autor dels fets es va personar en dependències policials i va ser detingut per la seua presumpta relació amb la mort, segons les mateixes fonts.
 

 

Assassinen a un xic en una baralla enmig d’una zona escolar en València

Este dissabte de matinada s’ha produït una baralla mortal en la Ciutat de València. Segons han explicat diferents testimonis, un grupet estava bevent alcohol en el parc que hi ha en la plaça de Magúncia, en una zona plena de centres escolars com el CEIP Raquel Payà, l’IES CId Campeador i el Col·legi de la Puríssima, en el districte de l’Olivereta. En un moment donat, una baralla va començar entre ells fins que, en un moment determinat, una persona ha acabat morint.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la Policia Nacional havia rebut un avís d’urgència a causa d’una baralla en la plaça de Magúncia. Una volta van arribar diferents patrulles al lloc dels fets, van trobar a la víctima estesa en terra enmig d’un bassal de sang. En eixe moment van demanar una ambulància, però quan l’equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va arribar, el xic ja havia mort.

 

Segons l’informe mèdic, la víctima ha mort per una fractura en la part posterior del crani que ha sigut de tanta gravetat que li ha provocat la pèrdua de massa encefàlica. La ferida ha sigut causada per un objecte punxós. El cadàver ha sigut alçat dos hores després que el metge haja certificat la mort del xic, d’origen paraguaià. Ara se li està practicant l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Tal com han explicat els testimonis de la brutal desgràcia, la mort l’ha causada un dels agressors que li va pegar el cap a la víctima amb un objecte punxós. La plaça sol ser un lloc de reunió de grups de jóvens llatins, que són els qui han participat en la baralla. Ara mateixa encara no s’ha informat de cap detingut, ja que els implicats en l’homicidi van pegar a fugir abans que arribara la policia.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.