13.8 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

Un home detingut per l’assassinat a un xic en una baralla en València

 

Actualització 31/08/2020 a les 14.35 hores. Un xic de 34 anys ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort d’un home, de 46 anys, que va rebre un colp en el cap amb un objecte punxant durant una baralla durant la matinada del dissabte en la plaça de Magúncia de la ciutat de València, segons han informat a Europa Press fonts policials.
 

Segons pareix, durant la vesprada del dissabte el presumpte autor dels fets es va personar en dependències policials i va ser detingut per la seua presumpta relació amb la mort, segons les mateixes fonts.
 

 

Assassinen a un xic en una baralla enmig d’una zona escolar en València

Este dissabte de matinada s’ha produït una baralla mortal en la Ciutat de València. Segons han explicat diferents testimonis, un grupet estava bevent alcohol en el parc que hi ha en la plaça de Magúncia, en una zona plena de centres escolars com el CEIP Raquel Payà, l’IES CId Campeador i el Col·legi de la Puríssima, en el districte de l’Olivereta. En un moment donat, una baralla va començar entre ells fins que, en un moment determinat, una persona ha acabat morint.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la Policia Nacional havia rebut un avís d’urgència a causa d’una baralla en la plaça de Magúncia. Una volta van arribar diferents patrulles al lloc dels fets, van trobar a la víctima estesa en terra enmig d’un bassal de sang. En eixe moment van demanar una ambulància, però quan l’equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va arribar, el xic ja havia mort.

 

Segons l’informe mèdic, la víctima ha mort per una fractura en la part posterior del crani que ha sigut de tanta gravetat que li ha provocat la pèrdua de massa encefàlica. La ferida ha sigut causada per un objecte punxós. El cadàver ha sigut alçat dos hores després que el metge haja certificat la mort del xic, d’origen paraguaià. Ara se li està practicant l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Tal com han explicat els testimonis de la brutal desgràcia, la mort l’ha causada un dels agressors que li va pegar el cap a la víctima amb un objecte punxós. La plaça sol ser un lloc de reunió de grups de jóvens llatins, que són els qui han participat en la baralla. Ara mateixa encara no s’ha informat de cap detingut, ja que els implicats en l’homicidi van pegar a fugir abans que arribara la policia.

Últimes notícies

El PSPV exigix a Pérez Llorca expulsar a la regidora del PP que va insultar a Sánchez

El PSPV-PSOE ha demanat a Juanfran Pérez Llorca l'expulsió d'una edil del PP de Vallanca que va insultar a Pedro Sánchez en un míting i ha criticat la falta de condemna.

El Suprem remitent la peça de Ábalos i Cerdán del cas Koldo a l’Audiència Nacional

El Suprem ha enviat a l'Audiència Nacional la peça separada del cas Koldo després de la renúncia de Ábalos i la consegüent pèrdua d'aforament. El juí per les màscares seguirà, previsiblement, en l'alt tribunal.

Un estudi de la UPV avala que els aiguamolls artificials protegixen la qualitat de l’aigua

La UPV ha demostrat que els aiguamolls artificials actuen com a sistemes tampó: retenen fins prop del 80% dels sòlids en suspensió i reduïxen el nitrogen amoniacal. Un bon disseny hidràulic, amb cel·les en paral·lel, millora el temps de residència i l'eficiència del tractament.

Sanitat reduïx a 7 dies el pas de la sospita de càncer a la primera consulta hospitalària

L'Estratègia en Càncer 2026-2030 fixa un màxim de set dies entre la sospita en Atenció Primària i la primera consulta hospitalària. El pla reforça la psico-oncologia, impulsa el diagnòstic genètic i preveu prototeràpia en 2026.

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.