Un home detingut per l’assassinat a un xic en una baralla en València

 

Actualització 31/08/2020 a les 14.35 hores. Un xic de 34 anys ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb la mort d’un home, de 46 anys, que va rebre un colp en el cap amb un objecte punxant durant una baralla durant la matinada del dissabte en la plaça de Magúncia de la ciutat de València, segons han informat a Europa Press fonts policials.
 

Segons pareix, durant la vesprada del dissabte el presumpte autor dels fets es va personar en dependències policials i va ser detingut per la seua presumpta relació amb la mort, segons les mateixes fonts.
 

 

Assassinen a un xic en una baralla enmig d’una zona escolar en València

Este dissabte de matinada s’ha produït una baralla mortal en la Ciutat de València. Segons han explicat diferents testimonis, un grupet estava bevent alcohol en el parc que hi ha en la plaça de Magúncia, en una zona plena de centres escolars com el CEIP Raquel Payà, l’IES CId Campeador i el Col·legi de la Puríssima, en el districte de l’Olivereta. En un moment donat, una baralla va començar entre ells fins que, en un moment determinat, una persona ha acabat morint.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, la Policia Nacional havia rebut un avís d’urgència a causa d’una baralla en la plaça de Magúncia. Una volta van arribar diferents patrulles al lloc dels fets, van trobar a la víctima estesa en terra enmig d’un bassal de sang. En eixe moment van demanar una ambulància, però quan l’equip del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) va arribar, el xic ja havia mort.

 

Segons l’informe mèdic, la víctima ha mort per una fractura en la part posterior del crani que ha sigut de tanta gravetat que li ha provocat la pèrdua de massa encefàlica. La ferida ha sigut causada per un objecte punxós. El cadàver ha sigut alçat dos hores després que el metge haja certificat la mort del xic, d’origen paraguaià. Ara se li està practicant l’autòpsia en l’Institut de Medicina Legal de València.

 

Tal com han explicat els testimonis de la brutal desgràcia, la mort l’ha causada un dels agressors que li va pegar el cap a la víctima amb un objecte punxós. La plaça sol ser un lloc de reunió de grups de jóvens llatins, que són els qui han participat en la baralla. Ara mateixa encara no s’ha informat de cap detingut, ja que els implicats en l’homicidi van pegar a fugir abans que arribara la policia.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU