27.6 C
València
Dissabte, 19 juliol, 2025

Dos morts i tres ferits en xocar tres cotxes en la N-340 en Cox

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Dos persones han mort i altres quatre han resultat ferides, una d’elles de gravetat, en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-340 al seu pas pel municipi de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que s’han vist involucrats tres cotxes, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets s’han produït cap a les 20.34 hores, en el quilòmetre 695 de la N-340, i al lloc s’han traslladat efectius dels parcs de bombers d’Orihuela i de Crevillent, en la mateixa comarca, ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

La persona ferida de gravetat ha sigut evacuada a l’Hospital General d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), mentres que els altres tres ferits, una dona i dos xiquetes, han sigut traslladades a l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela, en la mateixa comarca, ha informat el CICU.

 

Últimes notícies

Incendi a Ibi afecta al Parc Natural de la Font Roja i mobilitza a la UME per al seu control

Un incendi forestal a Ibi ha afectat unes 250 hectàrees del Parc Natural de la Font Roja. L'UME i nombrosos mitjans treballen per a controlar el foc, mentres les autoritats investiguen el seu origen en una comunitat religiosa.

Alerta màxima per risc extrem d’incendis forestals a la Comunitat Valenciana este cap de setmana

La Generalitat Valenciana manté l'alerta per risc extrem d'incendis forestals a causa de temperatures pròximes a 40 graus i ratxes de vent de ponent de fins a 50 km/h durant el cap de setmana.

L’incendi forestal a Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza nombrosos mitjans d’emergència

L'incendi forestal declarat a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, activant una gran resposta amb mitjans aeris, terrestres i la sol·licitud de la Unitat Militar d'Emergències a causa de les condicions extremes de calor i vent.

Concentració a València contra la violència racista i la por de la comunitat marroquina a eixir al carrer

Una multitud es va concentrar a València per a condemnar la violència racista deslligada en Torre Pacheco, destacant la por que sent la comunitat marroquina per a eixir al carrer davant les agressions.

Els favorits consoliden el seu lideratge en la primera jornada de la regata TabarcaVela a Alacant

La TabarcaVela Diputació d'Alacant 2025 arranca amb triomf dels campions de l'any passat en les seues categories. Peix d'Abril i Ebury Sailing Team dominen la classificació després de primera jornada.

Jalance aconseguix els 40° en una jornada amb temperatures màximes a la baixa en el litoral sud de València

Jalance es registra com el municipi més calorós de València amb 40 graus en una jornada en la qual les temperatures màximes disminuïxen en el litoral sud de la província.

Detingut a Bulgària un dels condemnats per l’agressió sexual grupal en Vall d’Albaida

La Policia Nacional en col·laboració amb equips internacionals ha detingut a Bulgària a un dels dos condemnats per la violació grupal d'una menor en Vall d'Albaida en 2020, escapolit després de ser sentenciat a 12 anys de presó.

L’incendi forestal d’Ibi aconseguix el parc natural de la Font Roja i mobilitza a múltiples mitjans per al seu control

Un incendi a Ibi (Alacant) ha entrat al parc natural de la Font Roja, mobilitzant a deu mitjans aeris i al voltant de cent efectius terrestres per a la seua extinció, mentres s'espera l'arribada de la UME per riscos climatològics.