8.7 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Dos morts i tres ferits en xocar tres cotxes en la N-340 en Cox

 

Dos persones han mort i altres quatre han resultat ferides, una d’elles de gravetat, en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-340 al seu pas pel municipi de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que s’han vist involucrats tres cotxes, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets s’han produït cap a les 20.34 hores, en el quilòmetre 695 de la N-340, i al lloc s’han traslladat efectius dels parcs de bombers d’Orihuela i de Crevillent, en la mateixa comarca, ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

La persona ferida de gravetat ha sigut evacuada a l’Hospital General d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), mentres que els altres tres ferits, una dona i dos xiquetes, han sigut traslladades a l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela, en la mateixa comarca, ha informat el CICU.

 

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.