Dos morts i tres ferits en xocar tres cotxes en la N-340 en Cox

 

Dos persones han mort i altres quatre han resultat ferides, una d’elles de gravetat, en un accident de trànsit registrat este dissabte en la carretera N-340 al seu pas pel municipi de Cox, en la comarca del Baix Segura (Alacant), en el que s’han vist involucrats tres cotxes, segons el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU).

Els fets s’han produït cap a les 20.34 hores, en el quilòmetre 695 de la N-340, i al lloc s’han traslladat efectius dels parcs de bombers d’Orihuela i de Crevillent, en la mateixa comarca, ha informat el Consorci Provincial de Bombers d’Alacant.

 

La persona ferida de gravetat ha sigut evacuada a l’Hospital General d’Elx, en el Baix Vinalopó (Alacant), mentres que els altres tres ferits, una dona i dos xiquetes, han sigut traslladades a l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela, en la mateixa comarca, ha informat el CICU.

 

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.