Detingut per mossegar-li el cap al seu encarregat en Sagunt

Imatge d’una agressió al cap   | Quico Sallés

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt a un home de 38 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’amenaces després de mossegar-li en el cap a un altre home i arrancar-li un tros de cuir cabellut. Segons pareix, el detingut es va presentar en el local que treballava i es va enfrontar a l’encarregat per no voler servir-li, agredint-lo i amenaçant-lo.

 

Els fets es van produir cap a les 22.00 hores de la nit en Sagunt, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció van ser avisats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un establiment de la localitat a on, segons pareix, s’havia produït una agressió.

 

Els policies es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima amb una ferida oberta en el cap d’uns sis centímetres de diàmetre, pel que cosa van sol·licitar assistència sanitària que el van traslladar a l’hospital, a on li van fer una cura, aplicant-li uns quants punts de sutura, i receptant-li antibiòtics per a cinc dies i esperar a vore com evoluciona.

 

Posteriorment, els agents van descobrir que l’agressor era treballador del local i, moments abans, havia començat una discussió amb l’encarregat i va acabar mossegant-li al cap. Uns quants clients van conseguir separar-los i, en eixe moment, l’agressor va amenaçar la víctima amb matar-lo i va pegar a fugir.

 

Els agents el van localitzar unes hores després i el van detindre com a presumpte autor de delictes de lesions i amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.

El Vila-real festeja el seu passe a la Champions amb una volta d’honor i una graderia entregada

El Vila-real va celebrar la golejada davant el Llevant i la seua classificació matemàtica per a la Lliga de Campions amb una volta d'honor, l'himne de la competició i una graderia totalment entregada.

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.