Detingut per mossegar-li el cap al seu encarregat en Sagunt

Imatge d’una agressió al cap   | Quico Sallés

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt a un home de 38 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’amenaces després de mossegar-li en el cap a un altre home i arrancar-li un tros de cuir cabellut. Segons pareix, el detingut es va presentar en el local que treballava i es va enfrontar a l’encarregat per no voler servir-li, agredint-lo i amenaçant-lo.

 

Els fets es van produir cap a les 22.00 hores de la nit en Sagunt, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció van ser avisats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un establiment de la localitat a on, segons pareix, s’havia produït una agressió.

 

Els policies es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima amb una ferida oberta en el cap d’uns sis centímetres de diàmetre, pel que cosa van sol·licitar assistència sanitària que el van traslladar a l’hospital, a on li van fer una cura, aplicant-li uns quants punts de sutura, i receptant-li antibiòtics per a cinc dies i esperar a vore com evoluciona.

 

Posteriorment, els agents van descobrir que l’agressor era treballador del local i, moments abans, havia començat una discussió amb l’encarregat i va acabar mossegant-li al cap. Uns quants clients van conseguir separar-los i, en eixe moment, l’agressor va amenaçar la víctima amb matar-lo i va pegar a fugir.

 

Els agents el van localitzar unes hores després i el van detindre com a presumpte autor de delictes de lesions i amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.