20.6 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Detingut per mossegar-li el cap al seu encarregat en Sagunt

Imatge d’una agressió al cap   | Quico Sallés

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt a un home de 38 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’amenaces després de mossegar-li en el cap a un altre home i arrancar-li un tros de cuir cabellut. Segons pareix, el detingut es va presentar en el local que treballava i es va enfrontar a l’encarregat per no voler servir-li, agredint-lo i amenaçant-lo.

 

Els fets es van produir cap a les 22.00 hores de la nit en Sagunt, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció van ser avisats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un establiment de la localitat a on, segons pareix, s’havia produït una agressió.

 

Els policies es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima amb una ferida oberta en el cap d’uns sis centímetres de diàmetre, pel que cosa van sol·licitar assistència sanitària que el van traslladar a l’hospital, a on li van fer una cura, aplicant-li uns quants punts de sutura, i receptant-li antibiòtics per a cinc dies i esperar a vore com evoluciona.

 

Posteriorment, els agents van descobrir que l’agressor era treballador del local i, moments abans, havia començat una discussió amb l’encarregat i va acabar mossegant-li al cap. Uns quants clients van conseguir separar-los i, en eixe moment, l’agressor va amenaçar la víctima amb matar-lo i va pegar a fugir.

 

Els agents el van localitzar unes hores després i el van detindre com a presumpte autor de delictes de lesions i amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.