Detingut per mossegar-li el cap al seu encarregat en Sagunt

Imatge d’una agressió al cap   | Quico Sallés

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt a un home de 38 anys, d’origen marroquí, com a presumpte autor d’un delicte de lesions i un altre d’amenaces després de mossegar-li en el cap a un altre home i arrancar-li un tros de cuir cabellut. Segons pareix, el detingut es va presentar en el local que treballava i es va enfrontar a l’encarregat per no voler servir-li, agredint-lo i amenaçant-lo.

 

Els fets es van produir cap a les 22.00 hores de la nit en Sagunt, quan els agents que realitzaven faenes de prevenció van ser avisats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un establiment de la localitat a on, segons pareix, s’havia produït una agressió.

 

Els policies es van dirigir immediatament al lloc i van localitzar a la víctima amb una ferida oberta en el cap d’uns sis centímetres de diàmetre, pel que cosa van sol·licitar assistència sanitària que el van traslladar a l’hospital, a on li van fer una cura, aplicant-li uns quants punts de sutura, i receptant-li antibiòtics per a cinc dies i esperar a vore com evoluciona.

 

Posteriorment, els agents van descobrir que l’agressor era treballador del local i, moments abans, havia començat una discussió amb l’encarregat i va acabar mossegant-li al cap. Uns quants clients van conseguir separar-los i, en eixe moment, l’agressor va amenaçar la víctima amb matar-lo i va pegar a fugir.

 

Els agents el van localitzar unes hores després i el van detindre com a presumpte autor de delictes de lesions i amenaces. El detingut, sense antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.