Un policia mata a tirs a la seua exnóvia i se suïcida en Barcelona

Agentes de patrulla de los Mossos d'Esquadra, en una imagen de archivo

Un agent de policia ha assassinat a tirs la seua exparella i després s’ha suïcidat | Europa Press

 

Un agent de Mossos d’Esquadra ha assassinat a tirs la seua exparella esta nit de dissabte i després s’ha suïcidat en Terrassa, província de Barcelona, segons fonts del mateix cos autonòmic.

 

L’agent, que respon a les inicials de C.P.V. i forma part de la Unitat Ciutadana del municipi, ha disparat la seua arma reglamentària contra la dona, quan esta es disposava a accedir a un pàrquing en el número 45 de l’avinguda de Madrid de la capital de la comarca, cap a les 21.00 hores de la nit. Acte seguit, s’ha suïcidat. Els Mossos d’Esquadra han informat en Twitter que estan investigant la mort de l’home i la dona.

 

 

Consternació en el cos

El cos de policia autonòmica viu amb «consternació» l’últim homicidi de violència masclista en esta comunitat autònoma, «esta volta protagonitzat presumptament per un membre del cos que després s’hauria suïcidat».

 

 

En un escrit en Twitter, la policia ha confirmat oficialment que un agent dels Mossos és el principal sospitós d’haver matat una dona este dissabte de nit. També han indicat que «la investigació seguix oberta» i que continuaran treballant «cada dia per a acabar amb la violència contra les dones».

 

Minut de silenci en el municipi

L’alcalde de la localitat, Jordi Ballart, ha convocat un minut de silenci per a este diumenge a les 13.00 hores en el Raval per a condemnar l’assassinat de la dona a mans de la seua exparella, un agent de policia. «Ràbia i dolor per un nou feminicidi en Terrassa».

 

«Després d’un 2019 tràgic, la violència masclista torna a pegar-nos», ha assegurat Ballart en un missatge en Twitter. L’alcalde ha expressat tot el suport als sers estimats de la víctima i ha convocat per a este diumenge la Taula de Feminicidi, Junta de Portaveus i el minut de silenci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La parella de Juanfran Pérez Llorca renuncia a continuar en la Diputació de València

La parella del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha decidit no presentar-se al procés per a consolidar la plaça que ocupava des de fa sis mesos en comissió de servicis a la Diputació de València, després de les crítiques de l’oposició per suposat enchufisme.

Catalá destaca el suport del PP nacional al PPCV en plena precampanya

María José Catalá valora que la visita d'Alberto Núñez Feijóo a Sueca i d'altres dirigents nacionals reforça el PPCV en un any que considera decisiu. La presidenta del PP de València assenyala que sempre ha sentit el recolzament de la direcció estatal.

Quatre víctimes valencianes de l’extrema dreta i de policies, reconegudes com a vulneracions greus de drets humans

Una comissió estatal de Memòria Democràtica ha reconegut 63 víctimes mortals per violència d’extrema dreta o abusos policials entre 1979 i 1983, quatre d’elles valencianes, en el període immediatament posterior a l’entrada en vigor de la Constitució.

L’home que ha matat el logopeda del seu fill passarà a disposició judicial este dijous

L’home de 24 anys que s’ha entregat a la comissaria de Burjassot i ha confessat haver matat el logopeda del seu fill de 2 anys passarà este dijous a partir de les 9.00 hores a disposició del jutjat de guàrdia de València.

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.