Un policia mata a tirs a la seua exnóvia i se suïcida en Barcelona

Agentes de patrulla de los Mossos d'Esquadra, en una imagen de archivo

Un agent de policia ha assassinat a tirs la seua exparella i després s’ha suïcidat | Europa Press

 

Un agent de Mossos d’Esquadra ha assassinat a tirs la seua exparella esta nit de dissabte i després s’ha suïcidat en Terrassa, província de Barcelona, segons fonts del mateix cos autonòmic.

 

L’agent, que respon a les inicials de C.P.V. i forma part de la Unitat Ciutadana del municipi, ha disparat la seua arma reglamentària contra la dona, quan esta es disposava a accedir a un pàrquing en el número 45 de l’avinguda de Madrid de la capital de la comarca, cap a les 21.00 hores de la nit. Acte seguit, s’ha suïcidat. Els Mossos d’Esquadra han informat en Twitter que estan investigant la mort de l’home i la dona.

 

 

Consternació en el cos

El cos de policia autonòmica viu amb «consternació» l’últim homicidi de violència masclista en esta comunitat autònoma, «esta volta protagonitzat presumptament per un membre del cos que després s’hauria suïcidat».

 

 

En un escrit en Twitter, la policia ha confirmat oficialment que un agent dels Mossos és el principal sospitós d’haver matat una dona este dissabte de nit. També han indicat que «la investigació seguix oberta» i que continuaran treballant «cada dia per a acabar amb la violència contra les dones».

 

Minut de silenci en el municipi

L’alcalde de la localitat, Jordi Ballart, ha convocat un minut de silenci per a este diumenge a les 13.00 hores en el Raval per a condemnar l’assassinat de la dona a mans de la seua exparella, un agent de policia. «Ràbia i dolor per un nou feminicidi en Terrassa».

 

«Després d’un 2019 tràgic, la violència masclista torna a pegar-nos», ha assegurat Ballart en un missatge en Twitter. L’alcalde ha expressat tot el suport als sers estimats de la víctima i ha convocat per a este diumenge la Taula de Feminicidi, Junta de Portaveus i el minut de silenci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.