Un policia mata a tirs a la seua exnóvia i se suïcida en Barcelona

Agentes de patrulla de los Mossos d'Esquadra, en una imagen de archivo

Un agent de policia ha assassinat a tirs la seua exparella i després s’ha suïcidat | Europa Press

 

Un agent de Mossos d’Esquadra ha assassinat a tirs la seua exparella esta nit de dissabte i després s’ha suïcidat en Terrassa, província de Barcelona, segons fonts del mateix cos autonòmic.

 

L’agent, que respon a les inicials de C.P.V. i forma part de la Unitat Ciutadana del municipi, ha disparat la seua arma reglamentària contra la dona, quan esta es disposava a accedir a un pàrquing en el número 45 de l’avinguda de Madrid de la capital de la comarca, cap a les 21.00 hores de la nit. Acte seguit, s’ha suïcidat. Els Mossos d’Esquadra han informat en Twitter que estan investigant la mort de l’home i la dona.

 

 

Consternació en el cos

El cos de policia autonòmica viu amb «consternació» l’últim homicidi de violència masclista en esta comunitat autònoma, «esta volta protagonitzat presumptament per un membre del cos que després s’hauria suïcidat».

 

 

En un escrit en Twitter, la policia ha confirmat oficialment que un agent dels Mossos és el principal sospitós d’haver matat una dona este dissabte de nit. També han indicat que «la investigació seguix oberta» i que continuaran treballant «cada dia per a acabar amb la violència contra les dones».

 

Minut de silenci en el municipi

L’alcalde de la localitat, Jordi Ballart, ha convocat un minut de silenci per a este diumenge a les 13.00 hores en el Raval per a condemnar l’assassinat de la dona a mans de la seua exparella, un agent de policia. «Ràbia i dolor per un nou feminicidi en Terrassa».

 

«Després d’un 2019 tràgic, la violència masclista torna a pegar-nos», ha assegurat Ballart en un missatge en Twitter. L’alcalde ha expressat tot el suport als sers estimats de la víctima i ha convocat per a este diumenge la Taula de Feminicidi, Junta de Portaveus i el minut de silenci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per a tres dels cinc detinguts per l’homicidi d’un estatunidenc a Sagunt

El Jutjat de Sagunt ordena presó provisional sense fiança per a tres dels cinc jóvens detinguts per l'homicidi d'un ciutadà estatunidenc el cadàver del qual va aparéixer en un edifici abandonat en 2025.

Mor un home de 80 anys en bolcar el seu tractor en una pista agrícola de Figueroles

Un home de 80 anys ha mort en bolcar el seu tractor en una pista forestal del terme municipal de Figueroles. Els bombers i els servicis sanitaris només han pogut certificar la defunció del conductor.

Morant manté la gestora del PSPV a Alacant i la veu amb molta faena per davant

Diana Morant descarta posar fi a curt termini a la gestora del PSPV a Alacant, defén el seu projecte polític i càrrega contra el repartiment de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan.

La confraria de Sagunt que va vetar a les dones inicia les seues processons sense incidents

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt celebra la seua primera processó després de votar contra la incorporació de dones, en plena polèmica legal i turística.

El PSPV exigix una comissió d’investigació pel contracte de l’esposa de Pérez Llorca en la Diputació de València

El PSPV-PSOE reclamarà en la Diputació de València una comissió d'investigació sobre la contractació de l'esposa del president Juanfran Pérez Llorca i acusa el PP d'utilitzar les institucions en el seu benefici.

Castelló llança la seua nova marca turística per a un model sense massificacions

L'Ajuntament de Castelló presenta la marca turística 'Castelló, viure l'autèntic' per a posicionar la ciutat com a destí mediterrani de qualitat, pròxim i allunyat de la massificació.

La jutgessa imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a acusar en el cas de VPP d’Alacant

La magistrada de la Plaça 5 del Tribunal d'Instància d'Alacant imposa a Ciutadans una fiança de 3.000 euros per a personar-se com acusacion popular en la causa sobre les VPP de la Platja de Sant Joan.

Sindicats convoquen una vaga educativa en la Comunitat Valenciana el 31 de març

Els sindicats STEPV, CSIF, CCOO i UGT criden a una vaga educativa el 31 de març en la Comunitat Valenciana per a reclamar millores salarials i laborals i desbloquejar la negociació amb la Conselleria d'Educació.