Un policia mata a tirs a la seua exnóvia i se suïcida en Barcelona

Agentes de patrulla de los Mossos d'Esquadra, en una imagen de archivo

Un agent de policia ha assassinat a tirs la seua exparella i després s’ha suïcidat | Europa Press

 

Un agent de Mossos d’Esquadra ha assassinat a tirs la seua exparella esta nit de dissabte i després s’ha suïcidat en Terrassa, província de Barcelona, segons fonts del mateix cos autonòmic.

 

L’agent, que respon a les inicials de C.P.V. i forma part de la Unitat Ciutadana del municipi, ha disparat la seua arma reglamentària contra la dona, quan esta es disposava a accedir a un pàrquing en el número 45 de l’avinguda de Madrid de la capital de la comarca, cap a les 21.00 hores de la nit. Acte seguit, s’ha suïcidat. Els Mossos d’Esquadra han informat en Twitter que estan investigant la mort de l’home i la dona.

 

 

Consternació en el cos

El cos de policia autonòmica viu amb «consternació» l’últim homicidi de violència masclista en esta comunitat autònoma, «esta volta protagonitzat presumptament per un membre del cos que després s’hauria suïcidat».

 

 

En un escrit en Twitter, la policia ha confirmat oficialment que un agent dels Mossos és el principal sospitós d’haver matat una dona este dissabte de nit. També han indicat que «la investigació seguix oberta» i que continuaran treballant «cada dia per a acabar amb la violència contra les dones».

 

Minut de silenci en el municipi

L’alcalde de la localitat, Jordi Ballart, ha convocat un minut de silenci per a este diumenge a les 13.00 hores en el Raval per a condemnar l’assassinat de la dona a mans de la seua exparella, un agent de policia. «Ràbia i dolor per un nou feminicidi en Terrassa».

 

«Després d’un 2019 tràgic, la violència masclista torna a pegar-nos», ha assegurat Ballart en un missatge en Twitter. L’alcalde ha expressat tot el suport als sers estimats de la víctima i ha convocat per a este diumenge la Taula de Feminicidi, Junta de Portaveus i el minut de silenci.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.