Un policia mata a tirs a la seua exnóvia i se suïcida en Barcelona

Agentes de patrulla de los Mossos d'Esquadra, en una imagen de archivo

Un agent de policia ha assassinat a tirs la seua exparella i després s’ha suïcidat | Europa Press

 

Un agent de Mossos d’Esquadra ha assassinat a tirs la seua exparella esta nit de dissabte i després s’ha suïcidat en Terrassa, província de Barcelona, segons fonts del mateix cos autonòmic.

 

L’agent, que respon a les inicials de C.P.V. i forma part de la Unitat Ciutadana del municipi, ha disparat la seua arma reglamentària contra la dona, quan esta es disposava a accedir a un pàrquing en el número 45 de l’avinguda de Madrid de la capital de la comarca, cap a les 21.00 hores de la nit. Acte seguit, s’ha suïcidat. Els Mossos d’Esquadra han informat en Twitter que estan investigant la mort de l’home i la dona.

 

 

Consternació en el cos

El cos de policia autonòmica viu amb «consternació» l’últim homicidi de violència masclista en esta comunitat autònoma, «esta volta protagonitzat presumptament per un membre del cos que després s’hauria suïcidat».

 

 

En un escrit en Twitter, la policia ha confirmat oficialment que un agent dels Mossos és el principal sospitós d’haver matat una dona este dissabte de nit. També han indicat que «la investigació seguix oberta» i que continuaran treballant «cada dia per a acabar amb la violència contra les dones».

 

Minut de silenci en el municipi

L’alcalde de la localitat, Jordi Ballart, ha convocat un minut de silenci per a este diumenge a les 13.00 hores en el Raval per a condemnar l’assassinat de la dona a mans de la seua exparella, un agent de policia. «Ràbia i dolor per un nou feminicidi en Terrassa».

 

«Després d’un 2019 tràgic, la violència masclista torna a pegar-nos», ha assegurat Ballart en un missatge en Twitter. L’alcalde ha expressat tot el suport als sers estimats de la víctima i ha convocat per a este diumenge la Taula de Feminicidi, Junta de Portaveus i el minut de silenci.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La festa del títol del València Basket pot acabar amb comiat de Montero, De Larrea i Key

El València Basket ha tancat una temporada històrica amb la Lliga Endesa, però la celebració pot suposar l’adéu de Jean Montero, Sergio De Larrea o Braxton Key, pretendits pels grans clubs europeus i per la NBA.

L’afició taronja viu ‘el naixement d’una estrella’ amb Jean Montero campió de Lliga

El Valencia Basket ha aconseguit la seua segona Lliga ACB i el base dominicà Jean Montero ha sigut elegit millor jugador de la final, en una temporada que Pedro Martínez descriu com ‘el naixement d’una estrella’. L’entrenador també ha ressaltat el treball col·lectiu i la constància del grup durant dos temporades.

L’explosió de Sergio De Larrea: triat al draft NBA i campió de l’ACB en només 20 hores

El base vallisoletà Sergio De Larrea, de 20 anys, ha sigut triat en la primera ronda del draft de l’NBA i ha celebrat el seu primer títol de la Lliga ACB amb el València Basket amb només 20 hores de diferència.

La nit més llarga de Sergio de Larrea: campió de Lliga Endesa després del seu somni NBA

Sergio de Larrea ha conquistat la Lliga Endesa amb el Valencia Basket hores després de ser elegit en el lloc 25 del draft de la NBA, i ha admés que ha arribat al quart partit contra el Barça pràcticament sense dormir.

Pascual assumix la superioritat del València Basket en la final de la Lliga Endesa

Xavi Pascual admet que el València Basket ha sigut superior en la final de la Lliga Endesa després del clar triomf taronja al Palau Blaugrana (84-108) i reivindica la competitivitat del seu equip malgrat les limitacions.

Explosió d’alegria taronja al Palau Blaugrana per la segona Lliga del València Basket

El València Basket ha conquistat la seua segona Lliga Endesa després de guanyar el Barça (84-108) al quart partit de la final, en una nit històrica al Palau Blaugrana marcada per la festa de l’afició taronja.

Porta gran per a El Cid i Manuel Escribano en una completa correguda de Victorino Martín a Alacant

El Cid i Manuel Escribano han eixit per la porta gran de la Plaça d'Alacant amb una exigent i completa correguda de Victorino Martín, en una vesprada en què José María Manzanares ha signat una actuació sòlida davant els seus paisans.

Exhibició històrica del Valencia Basket: passa per damunt del Barça i conquista la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha derrotat amb autoritat el Barça al quart partit de la final (84-108) i s’ha proclamat campió de la Lliga Endesa per segona vegada, culminant la millor temporada de la seua història.