Nova agressió a un funcionari i dos interns en la presó de Fontcalent

Tercera agressió des de principi d’any en l’Hospital Psiquiàtric Penitenciari de la presó de Fontcalent d’Alacant. L’Associació de treballadors de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ (TAMPM) ha denunciat en un comunicat una nova agressió este mateix divendres a un funcionari i a dos pacients.

 

Segons el comunicat, l’intern es trobava passejant pel Mòdul 2, que forma part del Departament d’aguts, i començà a pegar-los punyades a dos pacients. Per eixa raó, dos funcionaris que estaven de servici per la zona van intervindre ràpidament en la baralla.

 

Els dos treballadors van traslladar a l’agressor fins al seu departament, trasllat que el pacient va aprofitar per a pegar-li tres punyades a un dels funcionaris, que va haver de ser traslladat a Urgències per a analitzar la gravetat de les lesions.

 

Es tracta de la tercera agressió a un treballador en els primers 17 dies del 2020 i, per això, ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ demana més mesures de protecció i seguretat per als treballadors del centre penitenciari de Fontcalent i per a tots els funcionaris de presons.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sanitat manté l’estatut marc malgrat el xoc amb autonomies i metges

El Ministeri de Sanitat ha defensat que no renunciarà a la reforma de l’estatut marc del personal del SNS, malgrat l’oposició de la majoria de comunitats autònomes i el malestar dels sindicats mèdics.

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.