32.3 C
València
Dissabte, 5 juliol, 2025

Nova agressió a un funcionari i dos interns en la presó de Fontcalent

Tercera agressió des de principi d’any en l’Hospital Psiquiàtric Penitenciari de la presó de Fontcalent d’Alacant. L’Associació de treballadors de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ (TAMPM) ha denunciat en un comunicat una nova agressió este mateix divendres a un funcionari i a dos pacients.

- Advertisement -Telegram València Diari

 

Segons el comunicat, l’intern es trobava passejant pel Mòdul 2, que forma part del Departament d’aguts, i començà a pegar-los punyades a dos pacients. Per eixa raó, dos funcionaris que estaven de servici per la zona van intervindre ràpidament en la baralla.

 

Els dos treballadors van traslladar a l’agressor fins al seu departament, trasllat que el pacient va aprofitar per a pegar-li tres punyades a un dels funcionaris, que va haver de ser traslladat a Urgències per a analitzar la gravetat de les lesions.

 

Es tracta de la tercera agressió a un treballador en els primers 17 dies del 2020 i, per això, ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ demana més mesures de protecció i seguretat per als treballadors del centre penitenciari de Fontcalent i per a tots els funcionaris de presons.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb Pérez Llorca i líders valencians clau

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP al costat de María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala, amb presència destacada valenciana.

Feijóo reforça l’executiva nacional del PP amb la incorporació de Pérez Llorca i altres líders valencians

Juan Francisco Pérez Llorca s'unix al Comité Executiu Nacional del PP en el congrés de 2025, amb representació destacada de dirigents valencians com María José Catalá, Alberto Fabra i Luis Barcala.

Diana Morant destaca el feminisme com a ferramenta crucial per a eliminar la corrupció i el masclisme a Espanya

La ministra Diana Morant ressalta en el Comité Federal del PSOE el feminisme com a clau per a erradicar la corrupció i superar desafiaments polítics amb veritat i unitat.

Avaria de camió amb àcid clorhídric curta l’A-7 i confina Alcàsser temporalment

Un camió que transportava àcid clorhídric patix avaria en l'A-7, tallant l'autovia i confinant Alcàsser per diverses hores. Continuen labors de control i retirada.

Jannik Sinner domina a Pedro Martínez a Wimbledon i avança ferm cap a octaus

L'italià Jannik Sinner va superar amb contundència a l'espanyol Pedro Martínez a Wimbledon, mostrant un joc sòlid i avançant a octaus de final sense perdre cap set.

Nico Fernández i Affengruber absents en la primera jornada de pretemporada de l’Elx

Nico Fernández i David Affengruber no van participar en la primera sessió de la pretemporada de l'Elx en l'estadi Martínez Valero. Fernández podria ser traspassat pròximament i Affengruber va tindre problemes burocràtics.

Yankuba Avenc s’acomiada de l’Unicaja i fitxa pel València Basket agraït i amb el cor ple

El pivot Yankuba Avenc deixa l'Unicaja després de pagar la seua clàusula i s'unix al València Basket. En el seu comiat, expressa gratitud per dos anys i mig plens d'èxits i carinyo.

Horari confirmat per a la primera jornada de LaLiga EA Sports 2025/26: Vila-real-Oviedo obri la temporada

LaLiga EA Sports 2025/26 inicia la temporada amb el partit Vila-real-Oviedo fixat per al 15 d'agost a les 19.00 hores. València-Reial Societat s'enfronten el 16 d'agost en la mateixa franja horària.