Nova agressió a un funcionari i dos interns en la presó de Fontcalent

Tercera agressió des de principi d’any en l’Hospital Psiquiàtric Penitenciari de la presó de Fontcalent d’Alacant. L’Associació de treballadors de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ (TAMPM) ha denunciat en un comunicat una nova agressió este mateix divendres a un funcionari i a dos pacients.

 

Segons el comunicat, l’intern es trobava passejant pel Mòdul 2, que forma part del Departament d’aguts, i començà a pegar-los punyades a dos pacients. Per eixa raó, dos funcionaris que estaven de servici per la zona van intervindre ràpidament en la baralla.

 

Els dos treballadors van traslladar a l’agressor fins al seu departament, trasllat que el pacient va aprofitar per a pegar-li tres punyades a un dels funcionaris, que va haver de ser traslladat a Urgències per a analitzar la gravetat de les lesions.

 

Es tracta de la tercera agressió a un treballador en els primers 17 dies del 2020 i, per això, ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ demana més mesures de protecció i seguretat per als treballadors del centre penitenciari de Fontcalent i per a tots els funcionaris de presons.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.