Nova agressió a un funcionari i dos interns en la presó de Fontcalent

Tercera agressió des de principi d’any en l’Hospital Psiquiàtric Penitenciari de la presó de Fontcalent d’Alacant. L’Associació de treballadors de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ (TAMPM) ha denunciat en un comunicat una nova agressió este mateix divendres a un funcionari i a dos pacients.

 

Segons el comunicat, l’intern es trobava passejant pel Mòdul 2, que forma part del Departament d’aguts, i començà a pegar-los punyades a dos pacients. Per eixa raó, dos funcionaris que estaven de servici per la zona van intervindre ràpidament en la baralla.

 

Els dos treballadors van traslladar a l’agressor fins al seu departament, trasllat que el pacient va aprofitar per a pegar-li tres punyades a un dels funcionaris, que va haver de ser traslladat a Urgències per a analitzar la gravetat de les lesions.

 

Es tracta de la tercera agressió a un treballador en els primers 17 dies del 2020 i, per això, ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ demana més mesures de protecció i seguretat per als treballadors del centre penitenciari de Fontcalent i per a tots els funcionaris de presons.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.

Catarroja treballa en un monument d’homenatge a les víctimes de la DANA

L'Ajuntament avança en un monument per a recordar als qui van morir en la DANA del 29 d'octubre de 2024, en coordinació amb famílies i Administracions.

Potries es queda fora; Càceres, Granada, Las Palmas i Oviedo, finalistes a Capital Europea de la Cultura 2031

Càceres, Granada, Las Palmas de Gran Canaria i Oviedo han sigut seleccionades finalistes per a 2031, deixant fora a Potries. El comité atorga nou mesos per a perfeccionar els projectes i es reunirà de nou al desembre.

El Consell mostra màxim respecte a la Justícia després de la detenció de Carlos Baño

El vicepresident José Díez ha defés el respecte del Consell a les diligències judicials i la presumpció d'innocència després de l'arrest del president de la Cambra d'Alacant. La UDEF registra entitats que van gestionar els bons consum de 2022 i 2023 per a esclarir l'ús de fons públics.

Els metges convoquen una vaga en plena setmana de Falles que inquieta a veïns i consumidors

Els metges han sigut convocats a una vaga entre el 16 i el 20 de març, coincidint amb les Falles. Associacions de consumidors i veïnals alerten de l'impacte i demanen servicis mínims.

Detingut el president de la Cambra de Comerç d’Alacant per presumpta corrupció en els bons consum

Carlos Baño ha sigut detingut per la Policia Nacional en una investigació sobre un possible frau vinculat als bons consum de 2022 i 2023. La UDEF practica registres en entitats gestores, inclosa la patronal Facpyme.