Nova agressió a un funcionari i dos interns en la presó de Fontcalent

Tercera agressió des de principi d’any en l’Hospital Psiquiàtric Penitenciari de la presó de Fontcalent d’Alacant. L’Associació de treballadors de presons ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ (TAMPM) ha denunciat en un comunicat una nova agressió este mateix divendres a un funcionari i a dos pacients.

 

Segons el comunicat, l’intern es trobava passejant pel Mòdul 2, que forma part del Departament d’aguts, i començà a pegar-los punyades a dos pacients. Per eixa raó, dos funcionaris que estaven de servici per la zona van intervindre ràpidament en la baralla.

 

Els dos treballadors van traslladar a l’agressor fins al seu departament, trasllat que el pacient va aprofitar per a pegar-li tres punyades a un dels funcionaris, que va haver de ser traslladat a Urgències per a analitzar la gravetat de les lesions.

 

Es tracta de la tercera agressió a un treballador en els primers 17 dies del 2020 i, per això, ‘Tu Abandono Me Puede Matar’ demana més mesures de protecció i seguretat per als treballadors del centre penitenciari de Fontcalent i per a tots els funcionaris de presons.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Elx mostra a Londres el seu ‘Mediterranean Oasis’ per conquistar el turisme britànic

Elx ha presentat al Instituto Cervantes de Londres la seua oferta turística ‘Mediterranean Oasis’ davant d’un centenar de professionals britànics per reforçar el seu atractiu com a destinació singular del Mediterrani.

Falsos lloguers en línia deixen més de 20.000 euros estafats en diverses ciutats, entre elles València

La Guàrdia Civil ha detingut en Almería i Alcantarilla un home i una dona acusats d’estafar més de 20.000 euros amb falsos lloguers en internet en ciutats com València, dins d’una investigació iniciada a San Vicente del Raspeig.

La jutgessa del cas de la dana exigix totes les telefonades d’Emergències amb ajuntaments de matinada

La jutgessa que investiga la DANA ha demanat a l’AVSRE totes les comunicacions del Centre d’Emergències amb ajuntaments de la província de València el 29 d’octubre de 2024, així com aclarir qui va fer i atendre diverses cridades clau i citar una periodista com a testimoni.

València destina 100.000 euros a ajuda humanitària per a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

LAjuntament de València ha aprovat una línia especial de 100.000 euros per a projectes durgència en Veneçuela després del terratrémol de juny, i reforça alhora ajudes socials en la ciutat.

La nova Llei del sòl agilita els tràmits urbanístics i dona més seguretat jurídica

El Consell ha aprovat l’avantprojecte de la nova Llei del sòl, que reforça la planificació territorial, simplifica tràmits, impulsa l’oferta d’habitatge i dona més seguretat jurídica a ajuntaments, empreses i ciutadania.

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana en mitat juliol superen ja totes les de juliol de 2025

Les morts per calor a la Comunitat Valenciana entre l’1 i el 16 de juliol de 2026 arriben a 160, per damunt de tot juliol de 2025, quan se’n van comptar 155. La província d’Alacant concentra més de la mitat de les defuncions estimades pel sistema MoMo.

El Levante UD cau amb bona imatge davant el Sheffield United en el segon amistós (1-2)

El Levante UD ha perdut 1-2 contra el Sheffield United en el seu segon amistós de pretemporada, en un partit on ha deixat bones sensacions malgrat la derrota.

L’exposició del Oriol enceta les festes de Moros i Cristians d’Oriola amb Pérez Llorca present

L’exposició pública de l’ensenya del Oriol ha obert enguany les festes de Moros i Cristians d’Oriola, en un acte nocturn presidit per Juanfran Pérez Llorca.