Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.