13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.