Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deting per traure quasi 5.700 euros del compte del seu veí de 83 anys a la Salzadella

La Guàrdia Civil de Sant Mateu ha detingut un home de 63 anys acusat de buidar 5.690 euros del compte bancari del seu veí malalt, de 83 anys, a la Salzadella, aprofitant-se de la confiança i de l’accés al seu domicili.

Baldoví insta a accelerar un front electoral a l’esquerra del PSPV

Joan Baldoví reclama accelerar un acord per a una candidatura única a l’esquerra del PSPV-PSOE a la Comunitat Valenciana i anuncia recursos i iniciatives de Compromís contra les polítiques del Consell de PP i Vox.

Detingut per calar foc a una vivenda d’Anna i deixar veïns i guàrdies ferits

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 36 anys per un incendi provocat en una vivenda d’Anna el 23 d’agost, que ha causat ferits per fum i cremades entre veïns i agents.

Trenta-nou vivendes públiques a València per a jóvens amb dificultats d’accés a un pis

L’Ajuntament de València ha adjudicat 39 vivendes de protecció pública a Patraix a persones menors de 45 anys amb forts problemes per accedir al lloguer privat. Les famílies seleccionades presenten alts nivells de vulnerabilitat i un llarg arrelament a la ciutat.

Més policia al Postiguet d’Alacant per frenar furts a banyistes

La Policia Nacional ha reforçat la vigilància a la platja del Postiguet d’Alacant per previndre furts a banyistes i ha resolt diversos casos este estiu. El cos policial ofereix també consells bàsics per reduir el risc de robatoris a la sorra.

La Rambleta acollirà ‘20:11 Memòria i justícia’ amb científics i víctimes de la DANA

La Rambleta acollirà el 18 de setembre la jornada ‘20:11 Memòria i justícia’, amb científics, col·lectius socials i víctimes de la DANA que va causar 231 morts.

Xixona vol multiplicar els mesos de pasturatge controlat per a previndre incendis

L’Ajuntament de Xixona preveu augmentar de fins a sis mesos a l’any el pasturatge controlat amb ramats d’ovelles als monts públics per a reduir el risc d’incendis forestals i millorar el manteniment de camins i tallafocs.

Agost tanca amb 225 morts per calor a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat 225 morts atribuïbles a les altes temperatures en agost a la Comunitat Valenciana, fins a 517 des de l’inici de l’estiu i amb un fort augment respecte a 2025.