Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Potries, el poble de 1.135 habitants que aspira a ser Capital Europea de la Cultura 2031

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 amb l'objectiu de donar veu al món rural i demostrar que la cultura de qualitat no depén de grans pressupostos. Defendrà el seu projecte l'11 de març amb ampli suport institucional.

Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna

Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.

Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns

Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.

El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)

Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.

3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens

El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.

El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97

El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.

Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)

Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.

Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló

Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.