Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.