Dos funcionàries ferides en ser agredides per una interna en la presó de Fontcalent

Barres d'una cel·la de presó

Fa cosa d’un mes es va produir una altra agressió en esta presó alacantina | Pixabay

Dos funcionàries han resultat ferides després de què una presa les agredira este divendres de vesprada en la presó de Fontcalent en Alacant. L’associació de treballadors penitenciaris ‘Tu abandono me puede matar’ ha denunciat l’agressió a trevés de les xarxes socials.

 

Segons el comunicat de la mateixa associació, la treballadora que repartia la medicació va ser atacada per una de les preses d’un dels departaments de dones, pel que una altra funcionària va intentar defendre a la seua companya. A pesar d’açò, les dos van acabar ferides.

 

La interna que va agredir a les treballadores es trobava en el mòdul d’aïllament, precisament per la seua agressivitat, però, tal com denuncia l’associació de treballadors, la cel·la a on es trobava no està condicionada per a eixe ús. Per eixa raó, la presa va poder agredir a les treballadores a punyades.

 

Les dos funcionàries van haver de ser ateses pels servicis mèdics de la presó, tot i que les ferides no van ser molt greus. Fa cosa d’un mes, dos interns d’esta presó alacantina van agredir a un funcionari, que va acabar en urgències, amb una granera.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.