Un intern perillós agredix a un treballador de la presó de Picassent

Barres d'una cel·la de presó

El sindicat CSIF ha denunciat una nova agressió a un treballador | Pixabay

Un funcionari ha sigut agredit per un pres en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha denunciat el sindicat CSIF en un comunicat. L’agressió es va produir el dia de la nit de Nadal en el mòdul a on es troben els presos més perillosos.

 

L’intern ja havia protagonitzat diferents altercats eixe mateix dia i, fins i tot, va arribar a escopir a un dels treballadors. En el moment del relleu de torn del menjar, els treballadors van detectar que s’estava autolesionant i havia tapat amb la seua pròpia roba els forats dels lavabos i havia obert les aixetes de la seua cel·la arribant a inundar la galeria.

 

Quan els funcionaris decidiren intervindre per a evitar que l’intern continuara autolesionant-se, es van donar compte de què havia intentat bloquejar el sistema d’obertura de les cel·les, conseguint-ho durant un parell de minuts i retardant la intervenció.

 

Durant la reducció, l’intern estava molt agitat i violent i arribà a amenaçar, insultar i pegar colps als treballadors; per sort i gràcies a la professionalitat dels empleats públics, només ha resultat ferit en un braç un treballador que va requerir atenció medica de l’equip sanitari del centre.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.