Un intern perillós agredix a un treballador de la presó de Picassent

Barres d'una cel·la de presó

El sindicat CSIF ha denunciat una nova agressió a un treballador | Pixabay

Un funcionari ha sigut agredit per un pres en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha denunciat el sindicat CSIF en un comunicat. L’agressió es va produir el dia de la nit de Nadal en el mòdul a on es troben els presos més perillosos.

 

L’intern ja havia protagonitzat diferents altercats eixe mateix dia i, fins i tot, va arribar a escopir a un dels treballadors. En el moment del relleu de torn del menjar, els treballadors van detectar que s’estava autolesionant i havia tapat amb la seua pròpia roba els forats dels lavabos i havia obert les aixetes de la seua cel·la arribant a inundar la galeria.

 

Quan els funcionaris decidiren intervindre per a evitar que l’intern continuara autolesionant-se, es van donar compte de què havia intentat bloquejar el sistema d’obertura de les cel·les, conseguint-ho durant un parell de minuts i retardant la intervenció.

 

Durant la reducció, l’intern estava molt agitat i violent i arribà a amenaçar, insultar i pegar colps als treballadors; per sort i gràcies a la professionalitat dels empleats públics, només ha resultat ferit en un braç un treballador que va requerir atenció medica de l’equip sanitari del centre.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.