Un intern perillós agredix a un treballador de la presó de Picassent

Barres d'una cel·la de presó

El sindicat CSIF ha denunciat una nova agressió a un treballador | Pixabay

Un funcionari ha sigut agredit per un pres en la presó de Picassent, en la comarca de l’Horta de València, segons ha denunciat el sindicat CSIF en un comunicat. L’agressió es va produir el dia de la nit de Nadal en el mòdul a on es troben els presos més perillosos.

 

L’intern ja havia protagonitzat diferents altercats eixe mateix dia i, fins i tot, va arribar a escopir a un dels treballadors. En el moment del relleu de torn del menjar, els treballadors van detectar que s’estava autolesionant i havia tapat amb la seua pròpia roba els forats dels lavabos i havia obert les aixetes de la seua cel·la arribant a inundar la galeria.

 

Quan els funcionaris decidiren intervindre per a evitar que l’intern continuara autolesionant-se, es van donar compte de què havia intentat bloquejar el sistema d’obertura de les cel·les, conseguint-ho durant un parell de minuts i retardant la intervenció.

 

Durant la reducció, l’intern estava molt agitat i violent i arribà a amenaçar, insultar i pegar colps als treballadors; per sort i gràcies a la professionalitat dels empleats públics, només ha resultat ferit en un braç un treballador que va requerir atenció medica de l’equip sanitari del centre.  

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.

Mestalla enceta l’última temporada amb l’estrena de LaLiga entre València i Celta

València i Celta de Vigo debuten este dissabte en LaLiga a Mestalla, en el primer partit de l’última temporada del vell estadi abans del trasllat al Nou Mestalla en 2027. Tots dos equips arriben amb dubtes i novetats en la plantilla després d’una pretemporada irregular.

Anselmi confia en el bloc de l’Elx per a plantar cara al Barça al Martínez Valero

Martín Anselmi ha explicat que la clau perquè l’Elx competa davant el Barcelona és mantindre la seua essència i actuar com un bloc. El tècnic argentí ha demanat el suport d’un Martínez Valero ple i ha confirmat que Ponce, Buonanotte i Osorio estan llestos per a debutar.

Alzira es recompon després del diluvi amb ratxes de 146 km/h i greus danys materials

Alzira es recupera del fort episodi de pluja i vent registrat el dijous, amb ratxes de fins a 146 km/h que han causat importants destrosses en arbres, vivendes, empreses i en la parròquia de Santa Catalina, però sense danys personals greus.

Els nous trens de Rodalia encenen el debat polític a la Comunitat Valenciana

L’enviament de trens més nous per a Rodalia en la Comunitat Valenciana ha obert una dura pugna política: el PSPV defensa la mesura mentre PP, Compromís i Vox la titllen d’insuficient o de burla.

Íñigo Pérez demana més agressivitat al Villarreal abans de visitar l’Atlético

L’entrenador del Villarreal assegura que l’equip ha de corregir la passivitat defensiva mostrada davant el Racing per competir al Metropolitano contra l’Atlético de Madrid.

L’habitatge del futur es flexiona: noves arquitectes replantegen com volem viure

Tres joves arquitectes plantegen models d’habitatge més flexibles, sostenibles i socials per a afrontar la crisi residencial i adaptar-se a noves formes de vida i treball.