Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Una dona ferida després d'atropellar uns porcs senglars a Dénia

Esta setmana un altre accident on una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20.30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va trobar amb uns quinze senglars que ocupaven la calçada per complet. La conductora es va emportar un esglai en girar la corba quan estos animals creuaven la via d'esquerra a dreta. Com també, que la dona no va poder evitar la col·lisió contra la mare i cinc senglars menuts, aquesta afirmava al mateix diari que els va «pillar creuant» i que no va «poder fer res». La dona a declarat que va aconseguir deixar el cotxe en la vora de la via perquè si haguera quedat en mig de l'autopista «hauria sigut molt perillós». Segons recull el mateix diari, l'afectada relata que en eixe moment en l'autopista hi havia trànsit però que en el tram on va passar el succés no hi havia molt, per sort. La conductora lamenta que la calçada hauria d'estar protegida per a evitar que animals d'este tipus entren amb facilitat. Només va avisar la dona al 112 va acudir la Guàrdia Civil. El cotxe va quedar destrossat per davant, i la dona amb ferides a causa del coixí de seguretat per això amb dolències a les cervicals.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.