Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Una dona ferida després d'atropellar uns porcs senglars a Dénia

Esta setmana un altre accident on una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20.30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va trobar amb uns quinze senglars que ocupaven la calçada per complet. La conductora es va emportar un esglai en girar la corba quan estos animals creuaven la via d'esquerra a dreta. Com també, que la dona no va poder evitar la col·lisió contra la mare i cinc senglars menuts, aquesta afirmava al mateix diari que els va «pillar creuant» i que no va «poder fer res». La dona a declarat que va aconseguir deixar el cotxe en la vora de la via perquè si haguera quedat en mig de l'autopista «hauria sigut molt perillós». Segons recull el mateix diari, l'afectada relata que en eixe moment en l'autopista hi havia trànsit però que en el tram on va passar el succés no hi havia molt, per sort. La conductora lamenta que la calçada hauria d'estar protegida per a evitar que animals d'este tipus entren amb facilitat. Només va avisar la dona al 112 va acudir la Guàrdia Civil. El cotxe va quedar destrossat per davant, i la dona amb ferides a causa del coixí de seguretat per això amb dolències a les cervicals.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martínez Mus defén el treball amb taxis i VTC i remarca que la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus subratlla que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, encara que veu impossible satisfer al cent per cent als dos sectors.

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.