12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un motorista cau en un terraplé en un camí rural a Llutxent

Un motorista es va accidentar ahir al matí a l'altura de Llutxent al caure per un terraplé. L'accident es va produir a les 12.25 hores del migdia quan la moto circulava per un camí rural en el terme municipal de Llutxent direcció a Pinet, a la Vall d'Albaida. Segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències l'home per causes desconegudes va perdre el control del vehicle i va caure per un terraplé. Fins al lloc es va desplaçar una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que va assistir el ferit. A continuació després de ser estabilitzat el conductor, un home de 42 anys, va ser traslladat a l'hospital Francesc de Borja de Gandia.

Una dona ferida després d'atropellar uns porcs senglars a Dénia

Esta setmana un altre accident on una conductora va resultar ferida lleu a Dénia, a la comarca de la Marina Alta, després de que atropellara a un grup de senglars que es trobaven creuant l'autopista AP-7, cap a les 20.30 hores. La dona mentre circulava per l'autopista, en el quilòmetre 589, exactament passant l'eixida d'Oliva cap a Ondara, es va trobar amb uns quinze senglars que ocupaven la calçada per complet. La conductora es va emportar un esglai en girar la corba quan estos animals creuaven la via d'esquerra a dreta. Com també, que la dona no va poder evitar la col·lisió contra la mare i cinc senglars menuts, aquesta afirmava al mateix diari que els va «pillar creuant» i que no va «poder fer res». La dona a declarat que va aconseguir deixar el cotxe en la vora de la via perquè si haguera quedat en mig de l'autopista «hauria sigut molt perillós». Segons recull el mateix diari, l'afectada relata que en eixe moment en l'autopista hi havia trànsit però que en el tram on va passar el succés no hi havia molt, per sort. La conductora lamenta que la calçada hauria d'estar protegida per a evitar que animals d'este tipus entren amb facilitat. Només va avisar la dona al 112 va acudir la Guàrdia Civil. El cotxe va quedar destrossat per davant, i la dona amb ferides a causa del coixí de seguretat per això amb dolències a les cervicals.

Últimes notícies

Pérez Llorca no donarà suport al finançament autonòmic sense condonació de deute ni fons d’anivellament

Pérez Llorca ha rebutjat donar suport al pla de finançament autonòmic del Govern en considerar que no és bo per a la Comunitat Valenciana. Critica que no incloga un fons d'anivellament transitori ni la condonació d'un deute de 40.000 milions per infrafinançament.

Pérez Llorca defén centrar-se en l’oferta de vivenda i no a regular la demanda

Pérez Llorca ha plantejat que la solució a la crisi de vivenda passa per augmentar l'oferta i ha advertit que sense un pla específic serà difícil avançar. També ha qüestionat la bonificació fiscal anunciada per Sánchez.

L’aeroport d’Alacant tanca un any rècord i frega els 20 milions de passatgers en 2025

La terminal ha registrat 19.950.394 passatgers en 2025 (+8,5%) i 126.081 operacions (+8,4%). El 88% del trànsit ha sigut internacional, amb el Regne Unit al capdavant.

Pérez Llorca no donarà suport al nou model de finançament per excloure el deute i el fons d’anivellament

Pérez Llorca ha anunciat que no recolzarà la proposta de finançament autonòmic del Govern per no contemplar la condonació de 40.000 milions ni un fons d'anivellament transitori. Advertix que el pla dividix, no té l'aire d'aprovar-se i prolonga la falta de mesures pal·liatives.

La revisió del Patricova ampliarà les restriccions a la construcció en zones inundables

La Generalitat revisarà el Patricova per a endurir el control urbanístic en àrees amb el risc d'inundació. El procés es farà en dos fases i actualitzarà els mapes de risc.

El València no gana al Getafe en el Coliseum des de 2018

El València visita este diumenge al Getafe amb una ratxa sense victòries en el Coliseum des de 2018: quatre derrotes i dos empats, amb un 1-1 com a últim antecedent. El balanç allí afavorix al conjunt local.

L’Aeroport de València tanca 2025 amb rècord de 11,8 milions de passatgers

L'Aeroport de València ha tancat 2025 amb 11,8 milions de passatgers, un 9,6% més, i 93.110 vols. El mercat internacional va suposar tres de cada quatre viatgers.

El Vila-real va guanyar quatre i va empatar una en els seus sis ultimes visites al Betis

El Vila-real visita el Villamarín en la jornada 20 amb una ratxa recent molt favorable: quatre victòries i un empat en sis eixides. La ultima derrota va ser en 2022-23.