Un motorista ferit greu en caure en un col·lector d’aigües pluvials en Paterna

 

Esta vesprada de dissabte, cap a les 18.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en la carretera CV-35, concretament en el quilòmetre 10, a l’altura del Parc Tecnològic de Paterna, en la comarca de l’Horta (València), a on un motorista ha resultat ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Assistència Mèdica Urgent (SAMU). L’equip mèdic ha assistit a la víctima, de 32 anys, que presentava ferides greus.

 

A demés, el Consorci Provincial de Bombers de València també ha hagut de desplaçar-se fins al lloc dels fets. I és que el motorista havia caigut en un col·lector d’aigües pluvials. Per este motiu, els bombers han baixat fins al punt a on havia caigut l’accidentat i l’han tret a l’altura de la calçada.

 

Una volta estabilitzat, el motorista ha sigut traslladat a l’hospital Clínic de València. A hores d’ara, es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Bernabé promet declarar València zona tensionada i aplicar la taxa turística si arriba a l’alcaldia

Pilar Bernabé, delegada del Govern i candidata del PSPV-PSOE a l’alcaldia de València, ha avançat que, si governa, declararà la ciutat zona tensionada per la vivenda i posarà en marxa la taxa turística.

Quatre dels cinc sindicats educatius avalen el pla per a reduir la burocràcia docent

El nou acord de simplificació burocràtica d'Educació ha rebut el suport de STEPV, CSIF, CCOO i UGT, mentres que ANPE s'ha desmarcat en exigir un calendari d'implantació clar.

Quan es poden consultar les notes de la PAU i com reclamar en la Comunitat Valenciana

L’alumnat valencià que s’ha examinat enguany de la PAU podrà vore les seues notes este divendres 12 de juny a partir de les 13.00 hores a la plataforma de la Generalitat, amb terminis marcats per a reclamacions, visualització d’exàmens i preinscripció universitària.

Compromís sotmetrà a votació Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València el 4 de juliol

Compromís per València ha convocat una assemblea extraordinària el 4 de juliol per a ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu nou projecte polític davant la militància.

El Levante incorpora lliure el francés Enzo Bardeli fins a 2029

El Levante ha tancat el fitxatge lliure del migcampista francés Enzo Bardeli, de 25 anys, que firma fins a juny de 2029 i es convertix en el primer reforç per a la pròxima temporada.

Partit històric del Valencia Basket: iguala el rècord d’assistències i la Penya el de triples en el ‘playoff’

El Valencia Basket ha igualat el rècord d’assistències en un partit de playoff ACB amb 29 passades de canastra, mentres que el Joventut ha igualat el registre històric de triples amb 18 encerts en un duel decidit en la pròrroga al Roig Arena.

El sector del taxi es planta contra el nou decret de mobilitat i alerta d’un futur incert

Les associacions del taxi de la Comunitat Valenciana es declaren totalment en contra del nou decret llei de mobilitat, que veuen com una amenaça per a 9.216 famílies i com un benefici per al model de VTC.

Trobe macabre a la platja de l’Arbre del Gos d’El Saler: localitzen mitat inferior d’un cos

La Guàrdia Civil investiga la troballa de la mitat inferior d’un cos humà en avançat estat de descomposició a la zona de l’Arbre del Gos, a la platja d’El Saler, i intenta identificar el cadàver i aclarir com s’ha produït la mort.