Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

samu

Unitat del SAMU en una imatge d’arxiu | samu

 

Un accident s’ha produït este migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s’ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l’hospital. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l’han evacuat fins a l’Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.