Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

samu

Unitat del SAMU en una imatge d’arxiu | samu

 

Un accident s’ha produït este migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s’ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l’hospital. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l’han evacuat fins a l’Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.