Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

samu

Unitat del SAMU en una imatge d’arxiu | samu

 

Un accident s’ha produït este migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s’ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l’hospital. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l’han evacuat fins a l’Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.