Un motorista resulta ferit en col·lisionar contra un cotxe a Gandia

samu

Unitat del SAMU en una imatge d’arxiu | samu

 

Un accident s’ha produït este migdia entre un cotxe i una moto a Gandia. Els dos vehicles han col·lisionat al voltant de les 13.22 hores en el Carrer de la Via de la localitat per causes que es desconeixen. S’ha alertat a Emergències que ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una unitat del Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), l’equip mèdic del qual ha atés al motorista ferit. El jove conductor té 18 anys i s’ha sol·licitat un helicòpter medicalitzat per al seu trasllat a l’hospital. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el jove ha sigut estabilitzat i a continuació l’han evacuat fins a l’Hospital La Fe de València per a ser assistit per peu catastròfic i fractura de fèmur. El conductor del vehicle no ha resultat ferit.

Tres ferits en bolcar un cotxe a l’AP-7, a l’altura de Borriana

 

Ahir a la nit es va produir un accident a l’AP-7 al bolcar un cotxe. El vehicle va bolcar enmig de l’autopista al voltant de les 21.50 hores, quan es va alertar a Emergències. Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) el cotxe ha bolcat per causes que encara es desconeixen en el kilòmetre 447, a l’altura del terme municipal de Borriana, a la Plana Baixa. El cotxe de la marca Lexus circulava en direcció a la capital de la Plana i va patir una eixida de la via, bolcant en el marge dret de la calçada. Els tres ocupants van resultar ferits i dos d’ells van haver de ser excarcerats pels bombers de la Diputació en un operatiu en el que va actuar també la Guàrdia Civil. Els dos atrapats van ser el conductor del vehicle i l’ocupant del seient de darrere.

Fins al lloc de l’accident Emergències ha mobilitzat una unitat del Suport Vital Bàsic (SVB) i una el Servei d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els serveis mèdics van assistir un home de 76 anys que patia un traumatisme cranioencefàlic, i una luxació en el muscle i a dos dones, una de 43 anys, que patia un traumatisme toràcic i una contusió en el muscle i una altra dona que tenia contusions i ferides en una mà. El conductor i l’ocupant de darrere tenien un pronòstic greu mentre que la dona que anava de copilot va poder eixir pel seu propi peu. Totes les ferides després de ser estabilitzades van ser traslladades a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Últimes notícies

Sánchez visita la nova fàbrica centenària de condiments Carmencita a Novelda

Pedro Sánchez ha visitat a Novelda la nova fàbrica de l’empresa centenària de condiments Carmencita, que culmina estos dies el trasllat des de les antigues instal·lacions. El recorregut ha inclòs diverses àrees de producció i laboratori, amb explicacions detallades del procés de les espècies.

PLD Space presenta el coet Miura 9 en el seu 15é aniversari

PLD Space ha anunciat el seu nou coet reutilitzable Miura 9, amb el triple de capacitat de càrrega que el Miura 5, coincidint amb el 15é aniversari de la seua fundació a Elx.

Descobrixen a l’Eliana un refugi de la Guerra Civil durant unes obres al centre

Les obres de reordenació del centre de l’Eliana han tret a la llum un refugi antiaeri de la Guerra Civil, que ara s’estudiarà i es protegirà com a part del patrimoni històric del municipi.

Més de 500.000 alumnes valencians patixen les tempestes del 2025, segons Unicef

Un informe d'Unicef assenyala que més de 500.000 estudiants de la Comunitat Valenciana es van vore afectats per les tempestes del 2025 i que la calor extrema va obligar a parar classes en diferents zones d'Espanya.

Les universitats públiques valencianes rebran 1.097 milions de la Generalitat en 2026

La Generalitat ha previst 1.097 milions d’euros en transferències per a les universitats públiques dins dels pressupostos de 2026, la xifra més alta fins ara, i reforça les beques, la gratuïtat de la primera matrícula i el suport a la investigació.

The Terminal Hub destinarà 3 milions a rehabilitar la base del Victory a la Marina de València

The Terminal Hub ha anunciat una inversió de quasi 3 milions d’euros per a rehabilitar l’antiga base del Victory Challenge a la Marina de València i convertir-la en un nou hub tecnològic internacional.

El PSPV exigirà reprovar Mompó en Les Corts i la Diputació pels seus insults a Diana Morant

El PSPV-PSOE presentarà iniciatives en Les Corts i en la Diputació de València per reprovar el president provincial, Vicent Mompó, després dels que qualifica d'insults masclistes cap a la ministra Diana Morant.

Les intervencions dels bombers de València per risc de suïcidi es tripliquen des de 2020

Les actuacions dels bombers de València davant situacions de risc de suïcidi s’han triplicat des de 2020 i han arribat a 316 serveis en 2025. L’Ajuntament ha reforçat la formació, la mediació i la coordinació amb Policia i sanitaris per a afrontar estos casos.