8.3 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Una mujer permite que violen a su hija de 11 años a cambio de droga

 

April Corcoran, una madre de Ohio, en Estados Unidos, ha sido condenada a 51 años de prisión después de que el juez la haya declarado culpable de haber financiado su adicción a la heroína de una forma terrible. La mujer permitía a su camello, de 42 años, que violara su hija de 11. El hombre la violaba y grababa las imágenes. Además, él prefería a niñas más pequeñas, de forma que la madre disfrazaba a la menor para darle una apariencia más infantil. Cuando el camello abandonaba la casa, la madre obligaba a su hija a tomar una dosis de heroína como «recompensa».

 

La niña se lo contó a su padre en 2014, cuando se fue a vivir con él. Ahora recibe tratamiento médico y psicológico para superar los hechos. En el juicio, la madre no mostró ningún tipo de arrepentimiento por los actos cometidos , y el juez encargado llegó a decir que era el caso más horroroso que había tratado nunca.

Últimes notícies

Chimy Ávila firma la remuntada del Betis davant l’Elx i ho fica en quarts (2-1)

El Betis va avançar a quarts de la Copa del Rei després de remuntar a l'Elx en La Cartoixa. Chimy Ávila va anotar dos gols en la segona part per a voltejar el 0-1.

Betis i Elx arriben al descans 0-0 en un dol igualat

Betis i Elx empaten 0-0 al descans en La Cartoixa, en els octaus de la Copa del Rei a partit únic. Primera mitat parella i sense ocasions clares.

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.