Una mujer permite que violen a su hija de 11 años a cambio de droga

 

April Corcoran, una madre de Ohio, en Estados Unidos, ha sido condenada a 51 años de prisión después de que el juez la haya declarado culpable de haber financiado su adicción a la heroína de una forma terrible. La mujer permitía a su camello, de 42 años, que violara su hija de 11. El hombre la violaba y grababa las imágenes. Además, él prefería a niñas más pequeñas, de forma que la madre disfrazaba a la menor para darle una apariencia más infantil. Cuando el camello abandonaba la casa, la madre obligaba a su hija a tomar una dosis de heroína como «recompensa».

 

La niña se lo contó a su padre en 2014, cuando se fue a vivir con él. Ahora recibe tratamiento médico y psicológico para superar los hechos. En el juicio, la madre no mostró ningún tipo de arrepentimiento por los actos cometidos , y el juez encargado llegó a decir que era el caso más horroroso que había tratado nunca.

Últimes notícies

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.

Arranca un cap de setmana de calor intensa i tempestes a la Comunitat Valenciana

L’oratge del cap de setmana arribarà marcat per la calor sufocant a l’interior de València i Alacant este divendres, tempestes fortes al sud de València i un gir tèrmic amb descens de temperatures diumenge.

Avís groc per tronades i fins a 39 graus a les comarques d’Alacant i València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís groc per tronades al sud de la província de València i per temperatures de fins a 39 graus a l’interior d’Alacant i de València.

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.