15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Multat per provocar un greu accident de trànsit i no voler-se fer la prova d’alcoholèmia en Alacant

 

La unitat d’Atestats de Policia Local d’Alacant i del servici nocturn han acudit a les 01.10 hores d’este divendres, a un accident de circulació que ha tingut lloc en l’avinguda del Pare Esplá, a on s’ha vist implicat un cotxe que per motius que s’investiguen s’ha eixit de la via, i ha impactat contra les caixes de registre de les càmeres de vigilància de trànsit situades en l’encreuament que han quedat totalment danyades.

 

El cotxe ha patit danys materials en la seua part frontal amb trencament del motor, i amb motiu de l’accident s’ha abocat una enorme taca d’oli sobre la calçada, que dificultava la circulació dels cotxes en la zona.

 

Per tals fets, els agents policials han sol·licitat la intervenció dels servicis municipals de neteja viària, que han gastat més d’una hora en les tasques de neteja, sent necessari cobrir amb sepiolita tota l’àmplia zona afectada de la calçada per a netejar la taca d’oli.

 

La Policia ha tallat el trànsit mentres ha durat la intervenció, i el conductor, un ciutadà d’origen xinés, que presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, s’ha negat a sotmetre’s a les proves, per això ha sigut denunciat pels agents per un delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia establides.

Últimes notícies

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.