Multat per provocar un greu accident de trànsit i no voler-se fer la prova d’alcoholèmia en Alacant

 

La unitat d’Atestats de Policia Local d’Alacant i del servici nocturn han acudit a les 01.10 hores d’este divendres, a un accident de circulació que ha tingut lloc en l’avinguda del Pare Esplá, a on s’ha vist implicat un cotxe que per motius que s’investiguen s’ha eixit de la via, i ha impactat contra les caixes de registre de les càmeres de vigilància de trànsit situades en l’encreuament que han quedat totalment danyades.

 

El cotxe ha patit danys materials en la seua part frontal amb trencament del motor, i amb motiu de l’accident s’ha abocat una enorme taca d’oli sobre la calçada, que dificultava la circulació dels cotxes en la zona.

 

Per tals fets, els agents policials han sol·licitat la intervenció dels servicis municipals de neteja viària, que han gastat més d’una hora en les tasques de neteja, sent necessari cobrir amb sepiolita tota l’àmplia zona afectada de la calçada per a netejar la taca d’oli.

 

La Policia ha tallat el trànsit mentres ha durat la intervenció, i el conductor, un ciutadà d’origen xinés, que presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, s’ha negat a sotmetre’s a les proves, per això ha sigut denunciat pels agents per un delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia establides.

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.