Multat per provocar un greu accident de trànsit i no voler-se fer la prova d’alcoholèmia en Alacant

 

La unitat d’Atestats de Policia Local d’Alacant i del servici nocturn han acudit a les 01.10 hores d’este divendres, a un accident de circulació que ha tingut lloc en l’avinguda del Pare Esplá, a on s’ha vist implicat un cotxe que per motius que s’investiguen s’ha eixit de la via, i ha impactat contra les caixes de registre de les càmeres de vigilància de trànsit situades en l’encreuament que han quedat totalment danyades.

 

El cotxe ha patit danys materials en la seua part frontal amb trencament del motor, i amb motiu de l’accident s’ha abocat una enorme taca d’oli sobre la calçada, que dificultava la circulació dels cotxes en la zona.

 

Per tals fets, els agents policials han sol·licitat la intervenció dels servicis municipals de neteja viària, que han gastat més d’una hora en les tasques de neteja, sent necessari cobrir amb sepiolita tota l’àmplia zona afectada de la calçada per a netejar la taca d’oli.

 

La Policia ha tallat el trànsit mentres ha durat la intervenció, i el conductor, un ciutadà d’origen xinés, que presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, s’ha negat a sotmetre’s a les proves, per això ha sigut denunciat pels agents per un delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia establides.

Últimes notícies

València tanca parcs i suspén activitats per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament de València ha activat des de les 14.00 hores un dispositiu especial per l’alerta taronja per pluges, amb el tancament de parcs, jardins i cementeris i la suspensió d’activitats a l’aire lliure i en centres educatius.

La Comunitat Valenciana reclama mesures urgents per a frenar l’arròs importat de Myanmar

El conseller Miguel Barrachina ha anunciat que exigirà a Luis Planas l’activació de clàusules de salvaguarda davant les importacions massives d’arròs de Myanmar, que assegura que deixen els arrossars valencians sense collita i venen a la meitat de preu.

La Comissió de la dana al Senat citarà Hugo Morán i nous testimonis clau

La Comissió de la dana de València al Senat ha acordat noves compareixences per als dies 21 i 28, amb la citació d’Hugo Morán, responsables hidrològics i càrrecs vinculats a la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Una dona de 47 anys, en presó per apunyalar mortalment un home a Requena

La Guàrdia Civil ha detingut una dona de 47 anys per la mort a ganivetades d’un home de 51 anys a Requena. El jutjat ha acordat el seu ingrés en presó preventiva mentre continua la investigació.

Consum arriba al 50% del seu pla d’expansió amb una nova tenda a Viladecans

Consum ha arribat al 50% del seu pla d’expansió de 2026 amb la inauguració, este dijous, d’un nou supermercat a Viladecans, el novè obert enguany. La cooperativa valenciana preveu sumar encara nou establiments més abans que acabe l’any, amb noves tendes a la Comunitat Valenciana, Catalunya i Andalusia.

Acció Ecologista-Agró afirma que la majoria d’incendis forestals es podrien evitar

Acció Ecologista-Agró assegura que la major part dels incendis forestals d’este estiu a la Comunitat Valenciana són evitables i reclama a la Generalitat una estratègia potent contra les causes humanes.

Detinguda a Granada una dona amb més de 200 antecedents i ordre de cerca per estafa

La Policia Nacional ha detingut a Granada una dona de 53 anys amb més de 200 antecedents, buscada per una estafa a Torremolinos i amb prohibició d'acostar-se a València per un delicte agreujat de furt.

Les sales de cine de sis autonomies perden 3,5 milions en ajudes per un canvi de criteri d’Hisenda

Les sales de cine de sis comunitats, entre elles la Comunitat Valenciana, perdran 3,5 milions d’euros en ajudes per un canvi d’interpretació d’Hisenda que FECE atribuïx a un error de Cultura, ministeri que nega qualsevol responsabilitat.