Multat per provocar un greu accident de trànsit i no voler-se fer la prova d’alcoholèmia en Alacant

 

La unitat d’Atestats de Policia Local d’Alacant i del servici nocturn han acudit a les 01.10 hores d’este divendres, a un accident de circulació que ha tingut lloc en l’avinguda del Pare Esplá, a on s’ha vist implicat un cotxe que per motius que s’investiguen s’ha eixit de la via, i ha impactat contra les caixes de registre de les càmeres de vigilància de trànsit situades en l’encreuament que han quedat totalment danyades.

 

El cotxe ha patit danys materials en la seua part frontal amb trencament del motor, i amb motiu de l’accident s’ha abocat una enorme taca d’oli sobre la calçada, que dificultava la circulació dels cotxes en la zona.

 

Per tals fets, els agents policials han sol·licitat la intervenció dels servicis municipals de neteja viària, que han gastat més d’una hora en les tasques de neteja, sent necessari cobrir amb sepiolita tota l’àmplia zona afectada de la calçada per a netejar la taca d’oli.

 

La Policia ha tallat el trànsit mentres ha durat la intervenció, i el conductor, un ciutadà d’origen xinés, que presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, s’ha negat a sotmetre’s a les proves, per això ha sigut denunciat pels agents per un delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia establides.

Últimes notícies

La mobilitat per carretera cau un 60 % en la Comunitat per l’alerta roja

La Generalitat ha confirmat una caiguda del 60 % del trànsit rodat a la Comunitat Valenciana després de l’activació de l’alerta roja per pluges, sense incidents greus fins ara. Les comarques del litoral sud de València, el nord d’Alacant i el nord de Castelló concentren la major intensitat de precipitació.

Aemet activa avís roig per pluges a Castelló i el litoral de València este divendres

Aemet manté per a este divendres l’avís roig per pluges molt intenses a tota la província de Castelló i el litoral de València, amb fins a 90 litres en una hora. El litoral d’Alacant estarà en nivell taronja i l’interior de València i Alacant en nivell groc.

Lionel Messi es converteix en el nou amo del CD Eldense

El CD Eldense ha confirmat l’adquisició del club per part de Lionel Messi, a l’espera del vistiplau del Consell Superior de Deportes.

L’aiguat descarrega 80 litres en 40 minuts a Yátova i activa els avisos a l’interior

Les pluges han deixat en el municipi de Yátova fins a 80 litres per metre quadrat en 40 minuts i més de 100 litres en altres punts de l’interior en poques hores, sobretot a les comarques de Castelló.

Emergències manté l’alerta roja a la Comunitat Valenciana fins divendres de matinada

El Centre de Coordinació d’Emergències manté l’alerta roja per pluges fins demà divendres per evitar avisos nocturns d’Es-Alert i davant una situació meteorològica molt canviant.

Preemergència hidrològica groga per risc d’inundacions al Baix i Alt Túria

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al Baix Túria i Alt Túria i ha demanat als ajuntaments que reforcen la vigilància dels punts més conflictius.

Renfe talla els Rodalia i els Euromed des de València per l’alerta roja per pluges

Renfe ha suspés des de les 18.00 hores la circulació dels trens de Rodalia de València, de Mitjana Distància i dels Euromed i Intercity que connecten amb Catalunya, per l’alerta roja per pluges i tempestes.

Tercer avís Es-Alert per la gota freda a l’interior sud de Castelló

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat el tercer missatge Es-Alert del dia a l’interior sud de Castelló en elevar-se l’avís per pluges a nivell roig. La població ha de limitar els desplaçaments, evitar barrancs i seguir les instruccions de seguretat.