Anuncios

Multat per provocar un greu accident de trànsit i no voler-se fer la prova d’alcoholèmia en Alacant

 

La unitat d’Atestats de Policia Local d’Alacant i del servici nocturn han acudit a les 01.10 hores d’este divendres, a un accident de circulació que ha tingut lloc en l’avinguda del Pare Esplá, a on s’ha vist implicat un cotxe que per motius que s’investiguen s’ha eixit de la via, i ha impactat contra les caixes de registre de les càmeres de vigilància de trànsit situades en l’encreuament que han quedat totalment danyades.

 

El cotxe ha patit danys materials en la seua part frontal amb trencament del motor, i amb motiu de l’accident s’ha abocat una enorme taca d’oli sobre la calçada, que dificultava la circulació dels cotxes en la zona.

Anuncios

 

Per tals fets, els agents policials han sol·licitat la intervenció dels servicis municipals de neteja viària, que han gastat més d’una hora en les tasques de neteja, sent necessari cobrir amb sepiolita tota l’àmplia zona afectada de la calçada per a netejar la taca d’oli.

 

La Policia ha tallat el trànsit mentres ha durat la intervenció, i el conductor, un ciutadà d’origen xinés, que presentava símptomes evidents de trobar-se baix la influència de begudes alcohòliques, s’ha negat a sotmetre’s a les proves, per això ha sigut denunciat pels agents per un delicte de negativa a sotmetre’s a les proves d’alcoholèmia establides.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios