11 C
València
Dimarts, 18 novembre, 2025

Multen a un grup de xics per fer botelló en Alacant

Imatge de diverses ampolles d'alcohol i refrescos

Imatge d’arxiu | Europa Press

 

La Policia Local d’Alacant ha denunciat esta setmana a un total de 109 persones per desobeir l’estat d’alarma, de les que 71 han sigut per incomplir els horaris establits en les eixides permeses en la fase 0 de la desescalada, segons ha informat la Regidoria de Seguretat en un comunicat.

 

Els agents policials han sancionat, en la jornada del dijous, en un parc situat prop del carrer de Cartagena, a un grup de jóvens que estaven fent botelló i que han sigut localitzats per la Policia quan estava patrullant pel barri de la Verge del Remei. El grup ha sigut localitzat per la unitat del servici nocturn passades les 00.20 hores i els agents han conseguit interceptar a quatre persones, que han sigut denunciades per desobediència i consum d’alcohol en la via pública.

 

Deport en grup i reunions en el carrer

També en la jornada de dijous, s’han interposat sancions a uns jóvens que estaven junts fent deport en el carrer de la Prosperitat i grups reunits en el carrer d’Immaculada del Pla, del Fiscal Miguel Gutiérrez Carbonell, del Mestre Luis Torregrosa, en l’avinguda d’Holanda, entre altres.

 

La Policia Local ha posat en marxa dispositius d’inspeccions en el transport públic de la ciutat per a comprovar que es complixen les mesures de seguretat i els distanciaments, a demés de l’ús de màscares, que és obligatori per a utilitzar els autobusos urbans.

 

Sis xics pillats en el Castell de Santa Bàrbara

Per la seua part, la Brigada Ciclista de la Policia Local ha localitzat este divendres a un grup sis jóvens, d’entre 16 i 19 anys, que es trobaven reunits amagats en la muralla d’accés al Castell de Santa Bàrbara. Els xics han sigut identificats i se’ls ha explicat les mesures que han de complir en l’estat d’alarma.

 

Una crida a «la responsabilitat»

El regidor de Seguretat, José Ramón González, recorda que seguim en estat d’alarma i ha fet hui una crida a «la responsabilitat d’esta minoria de persones que estan incomplint, posant en risc la salut de la població, i als jóvens que queden i s’ajunten amb amics per a que complisquen les mesures preventives de seguretat». Al mateix temps, ha demanat que «no ens relaxem perquè és molt important evitar aglomeracions de persones quan eixim, complir horaris i les distàncies socials. En estos dies, hem detectat que hi ha algunes persones que els estan incomplint».

Últimes notícies

Sara Sorribes torna amb una sòlida victòria després de set mesos d’aturada

La castellonenca va tornar amb un 6-2 i 6-3 davant Gabriela Ce en el WTA 125 de Pujol després d'una aturada de més de set mesos per salut mental. Jugarà octaus el dimecres.

Tempestes de curta duració deixen 11,6 l/m² en una hora a Vilamarxant (València)

La Comunitat Valenciana registra tempestes breus i intenses amb abundant aparell elèctric i moviment de nord a sud. Vilamarxant suma 11,6 l/m² en una hora

Merino retrau al Govern reduir el CPFF a un instrument al seu servici

Ruth Merino ha criticat que el CPFF s'haja centrat en objectius d'estabilitat i no en la reforma del sistema de finançament. Ha exigit un fons transitori i claredat sobre el extraFLA per a evitar que la Comunitat Valenciana seguisca en desavantatge.

Mazón lamenta després de la seua compareixença en el Congrés: ‘M’hauria agradat poder parlar més i millor’

El president en funcions ha assenyalat que li hauria agradat parlar més i millor després de quasi quatre hores de preguntes en la comissió que investiga la DANA. Ha defés que va actuar amb la informació disponible i ha acusat la Confederació Hidrològica del Xúquer d'avisar tard.

València Basket celebrarà la seua junta d’accionistes en el Roig Arena l’11 de desembre

El club va convocar la junta per a l'11 de desembre en el Roig Arena, on presentarà els comptes d'un exercici marcat pel trasllat. En l'orde del dia figura la ratificació de contractes amb Licampa 1617.

El València presentarà un pressupost de 102,17 milions i no preveu ni beneficis ni pèrdues

El club presentarà el 17 de desembre un pressupost de 102,17 milions per a 2025-26 que preveu equilibri. El deute augmenta i cau l'ingrés per TV.

Morant acusa a Mazón de no prendre’s de debò la dana i qüestiona la renúncia a l’escorta

Diana Morant ha acusat a Carlos Mazón de no prendre's de debò la dana en renunciar a l'escorta i desconnectar-se. Sumar i PSOE han demanat responsabilitats.

La jutgessa de la DANA a València incorpora gravacions del Cecopi i cita a la directora general de la Secretaria del Gabinet del President

La investigació sobre la gestió de la DANA a València incorpora les gravacions del 29 d'octubre en el Cecopi i cita com a testimoni a Pilar Montes. La jutgessa emet sis actuacions, desestima recursos i demana dades sobre dos defuncions per a decidir si són víctimes.