Un home d'origen magrebí es vorà obligat a pagar una multa de 360 euros per okupar una vivenda de Borriana, a la Plana Baixa. Així ha ratificat la sentència l'Audiència Provincial de Castelló, segons va sentenciar el Jutjat d'Instrucció número 3 de Vila-real. La vivenda era propietat d'un banc que va denunciar davant la justícia que l'ara sentenciat haja usurpat el domicili, situat en el carrer Vicente Carlos Figueroa, al menys, des del mes d'abril de 2015. La condemna segons la jutgessa de Vila-real, és d'un pagament de quatre euros diaris durant tres mesos i l'ordenament de desallotjament de la vivenda en qçüestió. La defensa va recórrer la fallada davant l'Audiència Provincial al·legant que no quedaven provats els fets i que l'acusat no havia sigut escoltat per ningú. Malgrat això, l'òrgan provincial confirma ara la pena.
Multen un home per okupar un pis d’un banc a Borriana
Últimes notícies
Oratge
Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant
La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.
Successos
Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades
L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.
Local
València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis
L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.
Successos
Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals
La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.
Successos
L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització
L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.
Successos
Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó
El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.
Successos
Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó
Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.
Successos
Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó
Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.










