Naix una bebé en una ambulància de camí a l’Hospital de la Plana de Vila-real

 

Esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, una dona de 40 anys ha donat a llum a una bebé en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) mentres anaven de camí a l’Hospital Universitari la Plana de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), esta nit de dijous han sigut avisats que una dona havia trencat aigües en sa casa de la Vall d’Uixó, en la mateixa comarca. Immediatament, una ambulància del SAMU s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets.

 

Una volta ja la dona en l’ambulància, esta ha començat a tindre contraccions cada volta més freqüents i ha acabat donant a llum a una xiqueta. Allí, l’equip mèdic ha assecat a la bebé i l’han posat pell amb pell amb la mare fins a l’arribada de l’Hospital, a on ha acabat el part. Les dos estan en bon estat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.

Josep Puerto apel·la a la motivació del València Basket després de l’ajustada derrota davant Panathinaikos

Josep Puerto ressalta que la forma en què Panathinaikos va celebrar la victòria per un punt reforça la motivació del València Basket per a lluitar el segon partit de quarts de l'Eurolliga en el Roig Arena.

El PSOE recorrerà al Suprem per a frenar les acusacions de Aldama

El PSOE anuncia que tornarà a demanar empara al Tribunal Suprem per a respondre a les acusacions de Víctor de Aldama i nega qualsevol finançament il·legal en el partit.

Pérez Llorca reclama esperar a la investigació sobre la contractació de la seua parella abans de jutjar

Juanfran Pérez Llorca demana deixar treballar a l'Agència Antifrau en la investigació sobre la plaça adjudicada a la seua parella en la Diputació de València abans de traure conclusions polítiques.

Pérez Llorca acusa el Govern de discriminar la Comunitat i limitar-la a l’endeutament

Pérez Llorca acusa el Govern central de mantindre la discriminació econòmica amb la Comunitat Valenciana i de limitar la seua resposta a permetre més deute en lloc d'aportar recursos directes.

El Govern i el PSOE es desmarquen de Aldama després de les seues acusacions en el juí del cas Koldo

El Govern afirma estar tranquil i tatxa a Víctor de Aldama de gran mentider, mentres el PSOE anuncia que demanarà empara al Suprem davant el que considera injúries en el juí del cas Koldo.

Dos anys de presó per provocar un incendi a Vinaròs durant una suposada broma

L'Audiència de Castelló condemna a dos anys de presó a un home que va originar un incendi en una vivenda de Vinaròs en prendre alcohol sanitari amb un encenedor a mode de broma, causant danys en diverses cases.