Naix una bebé en una ambulància de camí a l’Hospital de la Plana de Vila-real

 

Esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, una dona de 40 anys ha donat a llum a una bebé en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) mentres anaven de camí a l’Hospital Universitari la Plana de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), esta nit de dijous han sigut avisats que una dona havia trencat aigües en sa casa de la Vall d’Uixó, en la mateixa comarca. Immediatament, una ambulància del SAMU s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets.

 

Una volta ja la dona en l’ambulància, esta ha començat a tindre contraccions cada volta més freqüents i ha acabat donant a llum a una xiqueta. Allí, l’equip mèdic ha assecat a la bebé i l’han posat pell amb pell amb la mare fins a l’arribada de l’Hospital, a on ha acabat el part. Les dos estan en bon estat.

Últimes notícies

Educació advertix de sancions si s’incomplixen els servicis mínims de la PAU davant la vaga docent

La Conselleria d'Educació manté servicis mínims del 100% a la PAU malgrat la vaga indefinida del professorat i avisa de sancions, inclosa la suspensió d'ocupació i sou, als qui els vulneren.

PP i Vox tomben a Alacant el suport a la regularització de migrants i marquen perfil en immigració

El ple de l'Ajuntament d'Alacant aprova, amb els vots de PP i Vox, una declaració institucional contra la regularització de migrants impulsada pel Govern central, en una sessió en la qual també s'aborden servicis socials, el sector del taxi i el funcionament intern del consistori.

El ADDA presenta la temporada 25/26 inspirada en naturalesa, vida i amor

L'Auditori de la Diputació d'Alacant presenta una temporada simfònica 25/26 amb 20 concerts que connecten naturalesa, vida i amor, amb destacats artistes i grans obres del repertori clàssic i contemporani.

Pérez Llorca defén davant docents en vaga que no firmarà compromisos que no puga complir

Pérez Llorca conversa amb docents en vaga i afirma que només assumirà compromisos que puga complir, lligats a un augment del 6% del gasto en educació i 372 milions en infraestructures.

Els hotels de Hosbec incorporen la tecnologia NaviLens per a millorar l’accessibilitat

Hosbec ha firmat un conveni amb NaviLens per a implantar als seus hotels un sistema de codis de color que facilita l'autonomia de persones amb discapacitat visual, auditiva o cognitiva.

L’Audiència Nacional ordena repetir el juí a Ana Duato per frau fiscal en el cas Nummaria

La Sala d'Apel·lació de l'Audiència Nacional ha anul·lat l'absolució d'Ana Duato i Miguel Ángel Bernardeu en el cas Nummaria i ordena repetir el juí amb un altre tribunal, en considerar insuficient la motivació de la primera sentència.

Desarticulada a València una xarxa de marihuana amb 16.000 plantes i set detinguts

La Policia Nacional desarticula a la província de València una organització criminal dedicada al cultiu intensiu de marihuana, amb 16.000 plantes intervingudes i set detinguts, després de diversos mesos d'investigació.

Presó provisional per a l’acusat de tres agressions sexuals a València, una a una menor

Un jutjat de València ordena presó provisional, comunicada i sense fiança, per a un home investigat per tres agressions sexuals en menys d'un any, l'última contra una menor de 16 anys a l'eixida d'un centre educatiu.