Anuncios

Naix una bebé en una ambulància de camí a l’Hospital de la Plana de Vila-real

 

Esta nit de dijous, cap a les 22.00 hores, una dona de 40 anys ha donat a llum a una bebé en una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) mentres anaven de camí a l’Hospital Universitari la Plana de la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), esta nit de dijous han sigut avisats que una dona havia trencat aigües en sa casa de la Vall d’Uixó, en la mateixa comarca. Immediatament, una ambulància del SAMU s’ha mobilitzat fins al lloc dels fets.

 

Una volta ja la dona en l’ambulància, esta ha començat a tindre contraccions cada volta més freqüents i ha acabat donant a llum a una xiqueta. Allí, l’equip mèdic ha assecat a la bebé i l’han posat pell amb pell amb la mare fins a l’arribada de l’Hospital, a on ha acabat el part. Les dos estan en bon estat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.

Calor i temps estable per a iniciar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient càlid i estable, màximes per damunt de 25 graus i possibles tempestes vespertines a l'interior nord.

Pedro Martínez valora el triomf sufridísimo del València Basket a Girona

Pedro Martínez analitza l'ajustat triomf del València Basket en la pista del Bàsquet Girona (81-84), decidit pels rebots ofensius i l'encert exterior.

El València Basket patix a Girona per a encadenar la seua octava victòria consecutiva

El València Basket es va imposar per 81-84 al Bàsquet Girona en un final atapeït, guiat per l'actuació de Costello i un triple decisiu de Reuvers a 16 segons del final.

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.