Natzaret lamenta la mort de Gloria Caballero

Les Falles, les Festes del Santíssim Crist i totes les celebracions de carrer del barri de Natzaret ploren la mort de Gloria Caballero, una veïna coneguda per tots els sectors festius que ha mort després de diversos anys amb càncer.

 

 

Caballero és recordada pels seus «play back» a Falles, per ser presidenta al Centre de Música i Dansa de Natzaret o clavaresa a les festes del Santíssim Crist de Natzaret. Sens dubte, una integrant de tot allò que mogués sentiment, alegria i festa.

Gloria va patir una llarga malaltia, que va fer que no pogués viure estes últimes falles celebrades al setembre. Però presidents i falleres grans el van portar fins a l’hospital un ninot personalitzat perquè pogués estar una mica més present en les festes que tant adorava.

Últimes notícies

El jove que ha matat el logopeda a València passarà a disposició judicial dijous

L’home de 24 anys que es va entregar a la Comissaria de Burjassot i va confessar haver apunyalat mortalment el logopeda del seu fill de 2 anys passarà a disposició judicial este dijous.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb cels rasos i màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana viu este dimecres una nova jornada d’oratges estables, amb cels pràcticament rasos, mínimes sense canvis i màximes en lleuger ascens, abans d’un dijous amb més núvols i pols en suspensió.

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.