No es presenta al juí la dona violada en Torrevieja per una parella que conegué per internet

Torrevieja platja

Els fets es van donar a la pedania de La Mata, en Torrevieja | Wikipedia

 

Un matrimoni ha sigut acusat de violar a una dona que va conéixer per internet i que, després, va convidar a sa casa en Torrevieja, localitat de la comarca del Baix Segura (Alacant), en novembre de 2018. Ara, la Fiscalia demana 8 anys de presó per a la parella.

 

Anuncios

El juí, que estava programat per a este dimarts, s’ha hagut de suspendre perquè no s’ha localitzat a la víctima que, igual que els acusats, és estrangera i ha tornat al seu país. La fiscal ha demanat que, en el cas de no aparéixer, es tinguen en compte les declaracions que va donar en el seu moment en el Jutjat de Torrevieja.

 

Segons el diari ‘Información’, el matrimoni va convidar a la dona a sa casa després d’haver-se conegut per internet i 10 dies després es va produir l’agressió sexual. La nit dels fets «després de sopar, tots anaren a dormir, però l’acusada va cridar a la víctima i quan va entrar en l’habitació, sense el seu consentiment, l’home la va agarrar del monyo i, animat per la seua dona, la va violar», conta el document del fiscal. Després d’açò, l’acusada va apartar a la víctima i va acabar la relació sexual amb el seu home.

 

La víctima va patir lesions genitals i en els braços i sol·licita una ordre d’allunyament per a un període de 9 anys, a demés d’altres 9 anys de llibertat vigilada després de complir condemna. Encara que el juí s’ha posposat sense data a causa del desconeixement de la ubicació de la víctima, tornarà a celebrar-se dins d’alguns mesos sense testimoni però amb les proves pericials i dels agents que gestionaren la denúncia.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.

Denuncien un intent d’agressió amb un cristall d’un pres de Picassent a diversos funcionaris

Acaip UGT denuncia que un pres del centre penitenciari de Picassent va intentar agredir amb un tros de cristall a diversos funcionaris, que van resultar ferits de diversa consideració.

València estrenarà este estiu punts de bany a la platja per a persones amb paràlisi cerebral

L'Ajuntament de València posarà en marxa este estiu un projecte pilot de punts de bany adaptats per a persones amb paràlisi cerebral a la platja del Cabanyal, que s'estendrà posteriorment a altres trams del litoral.

La Policia Local de València immobilitza 129 patinets i reforça els controls en barris conflictius

La Policia Local de València ha controlat 161 patinets elèctrics des de finals d'abril, dels quals ha immobilitzat 129 i ha imposat 219 denúncies en diversos barris per infraccions tècniques i de circulació.