No es presenta al juí la dona violada en Torrevieja per una parella que conegué per internet

Torrevieja platja

Els fets es van donar a la pedania de La Mata, en Torrevieja | Wikipedia

 

Un matrimoni ha sigut acusat de violar a una dona que va conéixer per internet i que, després, va convidar a sa casa en Torrevieja, localitat de la comarca del Baix Segura (Alacant), en novembre de 2018. Ara, la Fiscalia demana 8 anys de presó per a la parella.

 

El juí, que estava programat per a este dimarts, s’ha hagut de suspendre perquè no s’ha localitzat a la víctima que, igual que els acusats, és estrangera i ha tornat al seu país. La fiscal ha demanat que, en el cas de no aparéixer, es tinguen en compte les declaracions que va donar en el seu moment en el Jutjat de Torrevieja.

 

Segons el diari ‘Información’, el matrimoni va convidar a la dona a sa casa després d’haver-se conegut per internet i 10 dies després es va produir l’agressió sexual. La nit dels fets «després de sopar, tots anaren a dormir, però l’acusada va cridar a la víctima i quan va entrar en l’habitació, sense el seu consentiment, l’home la va agarrar del monyo i, animat per la seua dona, la va violar», conta el document del fiscal. Després d’açò, l’acusada va apartar a la víctima i va acabar la relació sexual amb el seu home.

 

La víctima va patir lesions genitals i en els braços i sol·licita una ordre d’allunyament per a un període de 9 anys, a demés d’altres 9 anys de llibertat vigilada després de complir condemna. Encara que el juí s’ha posposat sense data a causa del desconeixement de la ubicació de la víctima, tornarà a celebrar-se dins d’alguns mesos sense testimoni però amb les proves pericials i dels agents que gestionaren la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.