Anuncios

No es presenta al juí la dona violada en Torrevieja per una parella que conegué per internet

Torrevieja platja

Els fets es van donar a la pedania de La Mata, en Torrevieja | Wikipedia

 

Un matrimoni ha sigut acusat de violar a una dona que va conéixer per internet i que, després, va convidar a sa casa en Torrevieja, localitat de la comarca del Baix Segura (Alacant), en novembre de 2018. Ara, la Fiscalia demana 8 anys de presó per a la parella.

 

Anuncios

El juí, que estava programat per a este dimarts, s’ha hagut de suspendre perquè no s’ha localitzat a la víctima que, igual que els acusats, és estrangera i ha tornat al seu país. La fiscal ha demanat que, en el cas de no aparéixer, es tinguen en compte les declaracions que va donar en el seu moment en el Jutjat de Torrevieja.

 

Segons el diari ‘Información’, el matrimoni va convidar a la dona a sa casa després d’haver-se conegut per internet i 10 dies després es va produir l’agressió sexual. La nit dels fets «després de sopar, tots anaren a dormir, però l’acusada va cridar a la víctima i quan va entrar en l’habitació, sense el seu consentiment, l’home la va agarrar del monyo i, animat per la seua dona, la va violar», conta el document del fiscal. Després d’açò, l’acusada va apartar a la víctima i va acabar la relació sexual amb el seu home.

 

La víctima va patir lesions genitals i en els braços i sol·licita una ordre d’allunyament per a un període de 9 anys, a demés d’altres 9 anys de llibertat vigilada després de complir condemna. Encara que el juí s’ha posposat sense data a causa del desconeixement de la ubicació de la víctima, tornarà a celebrar-se dins d’alguns mesos sense testimoni però amb les proves pericials i dels agents que gestionaren la denúncia.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.

Sanitat cobrix totes les places EIR d’Infermeria i incorpora a 194 residents en la Comunitat Valenciana

La Conselleria de Sanitat ha cobert el 100% de les places de formació especialitzada en Infermeria, la qual cosa permetrà incorporar a 194 residents EIR als centres sanitaris de la Comunitat Valenciana durant els pròxims dos anys.

L’oposició exigix reobrir la comissió de la dana enfront del tancament que defenen PP i Vox

PSPV i Compromís reclamen prorrogar o crear una nova comissió sobre la dana del 29 d'octubre de 2024 en Les Corts, mentres PP i Vox aposten per donar-la per conclosa.

La pacient aïllada a Alacant per possible hantavirus se sotmet hui a una tercera PCR

La dona de 32 anys aïllada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus continua asimptomàtica i serà sotmesa esta vesprada a una tercera PCR els resultats de la qual avaluaran Sanitat i el Ministeri.
Anuncios