No es presenta al juí la dona violada en Torrevieja per una parella que conegué per internet

Torrevieja platja

Els fets es van donar a la pedania de La Mata, en Torrevieja | Wikipedia

 

Un matrimoni ha sigut acusat de violar a una dona que va conéixer per internet i que, després, va convidar a sa casa en Torrevieja, localitat de la comarca del Baix Segura (Alacant), en novembre de 2018. Ara, la Fiscalia demana 8 anys de presó per a la parella.

 

El juí, que estava programat per a este dimarts, s’ha hagut de suspendre perquè no s’ha localitzat a la víctima que, igual que els acusats, és estrangera i ha tornat al seu país. La fiscal ha demanat que, en el cas de no aparéixer, es tinguen en compte les declaracions que va donar en el seu moment en el Jutjat de Torrevieja.

 

Segons el diari ‘Información’, el matrimoni va convidar a la dona a sa casa després d’haver-se conegut per internet i 10 dies després es va produir l’agressió sexual. La nit dels fets «després de sopar, tots anaren a dormir, però l’acusada va cridar a la víctima i quan va entrar en l’habitació, sense el seu consentiment, l’home la va agarrar del monyo i, animat per la seua dona, la va violar», conta el document del fiscal. Després d’açò, l’acusada va apartar a la víctima i va acabar la relació sexual amb el seu home.

 

La víctima va patir lesions genitals i en els braços i sol·licita una ordre d’allunyament per a un període de 9 anys, a demés d’altres 9 anys de llibertat vigilada després de complir condemna. Encara que el juí s’ha posposat sense data a causa del desconeixement de la ubicació de la víctima, tornarà a celebrar-se dins d’alguns mesos sense testimoni però amb les proves pericials i dels agents que gestionaren la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica