No es presenta al juí la dona violada en Torrevieja per una parella que conegué per internet

Torrevieja platja

Els fets es van donar a la pedania de La Mata, en Torrevieja | Wikipedia

 

Un matrimoni ha sigut acusat de violar a una dona que va conéixer per internet i que, després, va convidar a sa casa en Torrevieja, localitat de la comarca del Baix Segura (Alacant), en novembre de 2018. Ara, la Fiscalia demana 8 anys de presó per a la parella.

 

El juí, que estava programat per a este dimarts, s’ha hagut de suspendre perquè no s’ha localitzat a la víctima que, igual que els acusats, és estrangera i ha tornat al seu país. La fiscal ha demanat que, en el cas de no aparéixer, es tinguen en compte les declaracions que va donar en el seu moment en el Jutjat de Torrevieja.

 

Segons el diari ‘Información’, el matrimoni va convidar a la dona a sa casa després d’haver-se conegut per internet i 10 dies després es va produir l’agressió sexual. La nit dels fets «després de sopar, tots anaren a dormir, però l’acusada va cridar a la víctima i quan va entrar en l’habitació, sense el seu consentiment, l’home la va agarrar del monyo i, animat per la seua dona, la va violar», conta el document del fiscal. Després d’açò, l’acusada va apartar a la víctima i va acabar la relació sexual amb el seu home.

 

La víctima va patir lesions genitals i en els braços i sol·licita una ordre d’allunyament per a un període de 9 anys, a demés d’altres 9 anys de llibertat vigilada després de complir condemna. Encara que el juí s’ha posposat sense data a causa del desconeixement de la ubicació de la víctima, tornarà a celebrar-se dins d’alguns mesos sense testimoni però amb les proves pericials i dels agents que gestionaren la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.