El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Carlos Lozano, mostra el seu empelt capil·lar

Carlos Lozano mostrando su injerto de pelo en 'Sálvame'

Carlos Lozano mostrant el seu empelt capil·lar a ‘Sálvame’ | Mediaset

 

Carlos Lozano s’ha convertit en el nou col·laborador de ‘Sálvame’. Com no podia ser d’una altra manera, Lozano havia d’entrar per la porta gran, així que va optar per explicar una de les seues més recents intimitats. De fet, no calia que explicarà massa cosa, ja que se li va notar a la cara. 

 

L’estrenat col·laborador va aparèixer com el ‘defensor de l’audiència’, amb un barret i ulleres de sol, elements que no van tardar a ser preguntats pels seus nous companys. Qui va ser el presentador d’Operación Triunfo’ no va dubtar en respondre a la primera pregunta de Javier Vázquez: «Per què vens així?». Ràpidament, Lozano va contestar-li: «Vinc amb este barret perquè m’he ficat pèl». Una frase que va despertar l’atenció de tot el públic. 

 

En vore la reacció de tots els presents, Lozano no va dubtar en treure’s el barret i mostrar el seu cap al descobert. Una naturalitat que va encantar als seguidors del programa de Telecinco. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.