El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Carlos Lozano, mostra el seu empelt capil·lar

Carlos Lozano mostrando su injerto de pelo en 'Sálvame'

Carlos Lozano mostrant el seu empelt capil·lar a ‘Sálvame’ | Mediaset

 

Carlos Lozano s’ha convertit en el nou col·laborador de ‘Sálvame’. Com no podia ser d’una altra manera, Lozano havia d’entrar per la porta gran, així que va optar per explicar una de les seues més recents intimitats. De fet, no calia que explicarà massa cosa, ja que se li va notar a la cara. 

 

L’estrenat col·laborador va aparèixer com el ‘defensor de l’audiència’, amb un barret i ulleres de sol, elements que no van tardar a ser preguntats pels seus nous companys. Qui va ser el presentador d’Operación Triunfo’ no va dubtar en respondre a la primera pregunta de Javier Vázquez: «Per què vens així?». Ràpidament, Lozano va contestar-li: «Vinc amb este barret perquè m’he ficat pèl». Una frase que va despertar l’atenció de tot el públic. 

 

En vore la reacció de tots els presents, Lozano no va dubtar en treure’s el barret i mostrar el seu cap al descobert. Una naturalitat que va encantar als seguidors del programa de Telecinco. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.