El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Carlos Lozano, mostra el seu empelt capil·lar

Carlos Lozano mostrando su injerto de pelo en 'Sálvame'

Carlos Lozano mostrant el seu empelt capil·lar a ‘Sálvame’ | Mediaset

 

Carlos Lozano s’ha convertit en el nou col·laborador de ‘Sálvame’. Com no podia ser d’una altra manera, Lozano havia d’entrar per la porta gran, així que va optar per explicar una de les seues més recents intimitats. De fet, no calia que explicarà massa cosa, ja que se li va notar a la cara. 

 

L’estrenat col·laborador va aparèixer com el ‘defensor de l’audiència’, amb un barret i ulleres de sol, elements que no van tardar a ser preguntats pels seus nous companys. Qui va ser el presentador d’Operación Triunfo’ no va dubtar en respondre a la primera pregunta de Javier Vázquez: «Per què vens així?». Ràpidament, Lozano va contestar-li: «Vinc amb este barret perquè m’he ficat pèl». Una frase que va despertar l’atenció de tot el públic. 

 

En vore la reacció de tots els presents, Lozano no va dubtar en treure’s el barret i mostrar el seu cap al descobert. Una naturalitat que va encantar als seguidors del programa de Telecinco. 

Últimes notícies

Avís groc per pluges intenses esta vesprada al litoral nord de Castelló

Aemet ha activat hui divendres l’avís groc al litoral nord de Castelló per pluges intenses que poden deixar fins a 30 l/m2 en una hora i 60 l/m2 en 12 hores, amb tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats al nord interior de la Comunitat Valenciana

Este divendres baixen les temperatures a la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles a l’interior nord, que de vesprada podrien arribar a la costa amb tronades localment fortes. L’oratge continuarà inestable dissabte, sobretot al terç nord, tant en terra com a la mar.

Els mitjans aeris reforcen l’extinció de l’incendi forestal entre Gàtova i Sogorb

Els mitjans aeris s’han incorporat de matinada a les tasques d’extinció de l’incendi declarat dijous entre Gàtova i Sogorb per la caiguda d’un raig, que manté la situació 1 del PEIF i ha obligat a tallar la CV-25 entre Altura i Olocau.

Un llamp provoca un incendi forestal entre Gàtova i Sogorb i obliga a activar el nivell 1 del PEIF

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals han treballat esta vesprada en un incendi entre Gàtova i Sogorb provocat per un llamp, que ha obligat a activar la situació 1 del Pla Especial contra Incendis Forestals. Les autoritats han demanat extremar la precaució davant l’episodi de tempestes i la intensa activitat elèctrica a la Comunitat Valenciana.

Un incendi entre Gàtova i Sogorb obliga a activar la situació 1 del pla contra incendis

Més d’una desena de dotacions de bombers forestals treballen en un incendi entre Gàtova i Sogorb causat per un llamp, que ha motivat l’activació de la situació 1 del PEIF. El foc se situa a la Serra Calderona i ha forçat restriccions puntuals d’aigua potable a Gàtova.

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.