El nou col·laborador de ‘Sálvame’, Carlos Lozano, mostra el seu empelt capil·lar

Ejemplo de shortcode con estilo
Carlos Lozano mostrant el seu empelt capil·lar a ‘Sálvame’ | Mediaset   Carlos Lozano s’ha convertit en el nou col·laborador de ‘Sálvame’. Com no podia ser d’una altra manera, Lozano havia d’entrar per la porta gran, així que va optar per explicar una de les seues més recents intimitats. De fet, no calia que explicarà massa […]
Carlos Lozano mostrando su injerto de pelo en 'Sálvame'

Carlos Lozano mostrant el seu empelt capil·lar a ‘Sálvame’ | Mediaset

 

Carlos Lozano s’ha convertit en el nou col·laborador de ‘Sálvame’. Com no podia ser d’una altra manera, Lozano havia d’entrar per la porta gran, així que va optar per explicar una de les seues més recents intimitats. De fet, no calia que explicarà massa cosa, ja que se li va notar a la cara. 

 

L’estrenat col·laborador va aparèixer com el ‘defensor de l’audiència’, amb un barret i ulleres de sol, elements que no van tardar a ser preguntats pels seus nous companys. Qui va ser el presentador d’Operación Triunfo’ no va dubtar en respondre a la primera pregunta de Javier Vázquez: «Per què vens així?». Ràpidament, Lozano va contestar-li: «Vinc amb este barret perquè m’he ficat pèl». Una frase que va despertar l’atenció de tot el públic. 

 

En vore la reacció de tots els presents, Lozano no va dubtar en treure’s el barret i mostrar el seu cap al descobert. Una naturalitat que va encantar als seguidors del programa de Telecinco. 

Últimes notícies

El Valencia continúa sin puntuar tras caer 4-0 ante el Atlético

El Valencia ha perdido 4-0 ante el Atlético de Madrid en la octava jornada de Liga F y continúa sin puntuar. El equipo madrileño ha subido provisionalmente al tercer puesto.

Feijóo demana des de València un vot pel canvi el 29-N

Alberto Núñez Feijóo ha demanat en un míting a València que cap vot pel canvi es quede a casa el 29 de novembre. També ha avançat mesures i ha llançat acusacions contra el Govern de Pedro Sánchez.

Mor un xiquet de 20 mesos ofegat en una piscina de Tous

Un xiquet de 20 mesos ha mort ofegat i un altre, de 3 anys, ha sigut reanimat després de caure en una piscina privada de Tous.

Catalá demana el vot per a una majoria que aparte Sánchez de la Moncloa

María José Catalá ha demanat que cada vot contribuïsca a una majoria ferma per a apartar Pedro Sánchez de la Moncloa. La candidata del PP ha defensat el paper de València en les eleccions generals del 29 de novembre.

Pérez Llorca confia en Feijóo per a resoldre els problemes valencians

Juanfran Pérez Llorca ha acusat Pedro Sánchez de viure alié als problemes ciutadans i ha expressat la seua confiança en Alberto Núñez Feijóo. El president ha participat en un míting del PP a València davant de 1.500 assistents.

Mompó promet omplir la plaça de bous de València abans del 29 de novembre

Vicent Mompó s’ha compromés a omplir la plaça de bous de València en un acte electoral abans del 29 de novembre. Ho ha anunciat en la precampanya del PP, davant d’Alberto Núñez Feijóo i 1.500 persones.

Presó provisional per a l’arrestat per apunyalar l’exparella a Benicarló

El jutjat ha decretat presó provisional sense fiança per a l'home detingut per apunyalar presumptament la seua exparella a Benicarló. La víctima continua ingressada després d'una intervenció d'urgència.

Alliberats dos detinguts a Oliva després de quedar fora de termini judicial

L’Audiència Nacional ha decretat la llibertat provisional de dos fugitius buscats a Turquia, detinguts a Oliva després d’un presumpte robatori. Els arrestats han arribat davant del jutge 72 hores després de la detenció, fora del termini legal de 24 hores.